četvrtak, 28.01.2021.

Divlji u srcu?


(photo by Violenta)

Tko je u životinjskom carstvu najveća spavalica?
Dok sam ja bila prisutna - ova mica
srcima označen leopard ili leopardica zijev
:




Najdebelokožniji su krokodili, ti zubati relikti prošlosti
no i na njihovim oklopima neprobojnim
sa svih strana
srca su nacrtana yes





"Ja sam burek-zmija, umrite od smija
ili vas možda 'vata nervoza?!
Pa to je samo trenutna poza" naughty






"Vjerujte mi, bit ću kratka:
ja sam jedna patka slatka
i nemam ništa s pelikanima
tim napuhanim velikanima
neka samo snuju svoju siestu
moje je srce na pravom mjestu!" thumbup






"Ajmo, ajmo" gepard će "što se čeka
da mi ispred nosa projde impala neka?
Živci mi ne daju da uživam u lijepom vremenu;
imam srce na nozi brzoj, ne na tjemenu!!!" mouthwash





Kaže se "ljut k'o ris", ali ovaj nije skakao u vis
a blogami ni u dalj:
zasjeo je kao kralj
a srčeko napravio šapama
sve onako, po domaću, u šlapama smokin






"Leopard sam snježni, nježni"
tiho prede predator jedan
krasan, crnopjegasti stvor.
Vjerovati mu ili ne...kad je, ahhh, tako lijep
od glave do pete, al' najljepši mu rep;
srdašce mu malo, sitno,
ali njemu niti nije bitno...belj






Tko je pravi vladar ove svite
svi iz prve ruke sve vidite:
frizuru, pedikuru, manikuru
(možda tajno traži curu)
al' definitivno ima najljepšu kosu
i najslađe srce na carskom nosu fino







"Baš je ovdje toplo, fino"
prede kućni majstor Dino
"uzeli su me na određeno,
obećali neš neodređeno,
no kako sada vlada
nestašica stručnih lica,
ne bum više lutalica."

I najljepše šareno, veliko srce pokaže nam ta simpa faca
po struci i obuci obična, mala (bez)kućnica maca cerek



Što reći, na kraju krajeva
sve puno divljaka i kraljeva
samo se pitam, oko sebe gledajući
ima li toga u svakoj kući?



I može li svako srce pući?

Ako može, onda je naslov potpuno pogrešan;
samo malo, da ga još jednom pročitam...

U međuvremenu - let's go to the ZOO!







05:14 | Komentari (70) | Print | ^ |

petak, 22.01.2021.

Moj...


(denied by Violenta)


...mir;
jedna riječ
(kao ja)
raspolovljena, nedozvoljena
pa ni dvije kraće
mir ne znače

jer
kad ustanem u tri
a vruća šalica i dim
učine da ne vidim
ništa
osim crne

dok
bijela razlijeva se cijela
i gvaš ostaje naš
blijedi odgovor
klatnu
na platnu dana

zna
li noć bez sna
za nas dvoje vratiti boje
da sve sive ožive
još jednom
u nama?


Oznake: Let's take a walk
just you and me
and talk of days gone by...





04:40 | Komentari (48) | Print | ^ |

utorak, 12.01.2021.

Kod


(photo by Leon Neal/AFP/Getty Images)

"Među silnim brojevima
hladnih statistika i kalkulacija
između suhoparnih nula i jedinica
sakrila sam se i klečim
(tebi nevidljiva)
osobnu Bibliju trgajući na komadiće;

neka kiša samo cvili
ja neću
neka sijeva i grmi i udara
ja se ne bojim
ni kiše ni krošanja
ni svjetla ni tame tvoje;

ja, čuvarica naših snova
hrabra sam za oboje."


(poruka pronađena zaheftana klamericom na osebujni artefakt
- inače iznenađujuće nalik ovovremenom laptopu tipa Toshiba Qosmio X500-10T 18.4 Inches - Intel Core i7 720QM - 4096 MB - 1000 GB - Windows 7 Home Premium -
koji je pronađen u Tutankhamonovom od čistog zlata izrađenom i preko 110 kilograma teškom unutarnjem sarkofagu;
stručnjaci i dalje dvoje oko stvarnog podrijetla i starosti poruke, no sva datiranja ugljikom-14 govore da je uistinu riječ o ljubavnom pismu koje je faraonu uputila njegova voljena supruga, ujedno i starija polusestra Ankhsenamon.
Mole se dežurni dušobrižnici i sablažnjeni skanjivači da se suzdrže od javnog izražavanja zgroženosti nad ovim naizgled incestuoznim, no zapravo tipičnim slučajem nepotizma u najvišim vladajućim strukturama tog doba.
Šjora faraonica udavala se tako čak četiri puta - jednom za vlastitog oca, dvaput za svoju polubraću, te za rođenog, već napol mumificiranog djeda
koji joj je na kraju i došao glave, čim se dočepao nečeg malog plavog pronađenog u kutijici sa žigom lokalne ljekarne skrivenoj među čistim i speglanim mudantama, te najnovijeg - na crtežima vidljivo cicatog i bjondog - modela žemske rodbine... hm, praunuke valjda, povijest ne precizira;
ne se jezit na me, ja vam samo podastirem činjenice. To se tak delalo onda, razmete?)


P.S. Iako pisano vrlo čitkim slikovnim pismom i s puno proreda
postoji opravdana sumnja da šjor faraon uopće nije pohvatao što mu je sirota žena zapravo htjela priopćiti priloženim spisom;

istinaiblog, Tutlekkameni u pravilu nikad i ne razumiju ništa
čak ni kada im doslovce nacrtaš, jbg rolleyes.





Oznake:
01010110 01101111 01101100 01101001 01101101 00100000 01110100 01100101 00101100 00100000 01111010 01100001 00100000 01110000 01101111 01110000 01101001 01111010 01100100 01101001 01110100 00101110 00101110 00101110


04:08 | Komentari (65) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>