petak, 26.05.2006.

Iz arhiva BalKanIde - Pajo Paksu

(PASJE POSLIJEPODNE: I dijo)
(PASJE POSLIJEPODNE: II dijo)


(+41)samo za izgubljene i one koji se tako osjecaju

napomena: svaka slicnost sa stvarnim ljudima i dogadjajima
je slucajna!

PASJE POSLIJEPODNE - III dijo

odluka: ostavljam alkohol!!

Image Hosted by ImageShack.us


moja soba, 15.07.1984. 08:00 sati

Refleksno sam otvorijo oci i isprazno se zabuljijo u strop.
Nisam znao ni kako se zovem?
Pajo! Zoves se Pajo iznenada mi bljesne.
A di sam?
U svojoj sobi!
Dobro ti ide!
Sta si radijo sinoc?
Nista!-dobro nista zadovoljno konstatiram razgovarajuci sam
sa sobom te provucem prste kroz kosu i napipam sitne komade
stakla.
Nista kurac!- pa se pokrijem dekom preko glave ijako je smrdilo
i jope nisam znao odakle taj smrad.
Fles-bek mi picne kroz glavu i sjetim se!
( ako kog zanima sto to smrdi nek procita prijasnje nastavke jer mi
se neda ponavljat)

moja soba, 15.07.1984. 09:04 sati

i dalje lezim pokriven dekom preko glave i ponavljam: "Ne zelim se
sjecati!".

moja soba, 15.07.1984. 10:36 sati

i dalje lezim pokriven dekom preko glave i tulim.

moja soba, 15.07.1984. 11:05 sati

i dalje lezim s dekom preko glave i tulim.

moja soba, 15.07.1984. 11:30 sati

odlucno ustajem i odlazim pod tus te se dobro operem ribacom
i sastruzem naslage od sinos spahlom rucne izrade.
Cim sam se otusiro vidijo sam da strikam pa sam dovatijo vilerov
goblen posto je bijo na brojanje, a to me odmaralo, a htijo sam i
tatu iznenadit sa goblenom druga Titoa za njegov jubilarni trideseto
godisnji rad u partiji ijako sam taj goblen poco radit dok je drug
Tito imo obje noge i otvaro mediteranske igre u Splitu.
Cim sam ubo par puta oma sam poco pametno razmisljat te se sjetijo
rijeci koje je reko moj omiljeni konobar u Termi: " Pajo kad se otrjeznis
i dodjes sutra ovamo bicete sramota!"
E kako je samo pametno reko, a ja budala nisam htijo slusat....
e jebga sad...

moja soba, 15.07.1984. 13:00 sati

najednom mi sine te bacam goblen i spremam se za izac.
Necu vise pit! Donesem odluku koja ce mi promjenit zivot i sad
idem iz ovih stopa na Terme te se izvinit i junacki podnijet pljuvanje.
Idem vidit jesam sto osto duzan i platit razbijene case i boce.
Ovo me ohrabri te se zaputim kako bi se ko covjek susreo sa svojom
sudbinom i stojicki podnijo kako bi ja to nazvo: Pajin krizni put!

pajin krizni put, 15.07.1984. 14:04 sati

Krenijo sam uzdignuta cela na put cvrsto odlucen kako necu navratit ni u
jednu birtiju. Nisam se ni okrenijo, a vec me iza coska doceka prva birtija.
Okrenem glavu te ubrzam i nakon deset metara sam sebi cestitam na karakteru.
Nisam zamako ni pesto metara te iskoci nova birtija, a ja slucajno te
nenamjerno
pogledam u izlog birtije te zastanem. Kroz izlog vidim tipa kako halapljivo
dere
pivo na eks dok mu se visak pive slijeva niz bradu.
Precizna stoperica u glavi mi izmjeri da je tip srknijo bocu piva za manje
od deset
sekundi! Refleksno krenem unutra da se potakmicim s njim i odigramo ko ce
vise
popit piva.
U tom trenu shvatim svoj cilj i necu dozvolit da popustim ljuckim slabostima
te
krenem dalje dok mi je hladan znoj skoro mrtvacki curijo sa cela.

pajin krizni put, 15.07.1984. 14:24 sati

sav nervozan idem dalje dok su mi usta bila suva, a zivci na izmaku....
tu me presretne jos jedna birtija i ja vec popizdjen, zapitam se kolko to
birtija ima u Vinkulji i propicim dalje dok sam bijo sav mokar od znoja
koji mi je hladijo cijelo tijelo.
"Boze daj mi snage da izdrzim na ovom mom svetom putu!"- zavapim pa
pocnem molit krunicu.

pajin krizni put, 15.07.1984. 14:36 sati

ostala mi je jos samo birtija Bijela Ladja i znao sam ako to uspjesno
prijedjem da cu ispunit ovaj svoj sveti cilj.
Stisnem zube sav mokar od znoja te hrabro zakoracim pored Bijele
Ladje. Taman kad sam proso dva metra okrenem se i vidim kako mi birtija
namiguje!
Dok stojim u soku cujem zveckanje boca i koda birtija vice: "Pajoooooooo...
kamon tu plejijer...Pajoooooooo..kamoooooon tuuuuuuu plejijeeeeeeerrrrr....
Pomislim napokon sam poludijo, a nisam ni obavijo svoj cilj, al jos se ne
predajem
pa se vracam nazad u birtiju cvrsto odlucen kako cu popit fruktalov gusti te
se
tako spasit sotone...

Bijela Ladja, 15.07.1984. 14.40 sati

(nastavlja se)

- 07:00 - Komentariši (14) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.