petak, 19.05.2006.

Iz arhiva BalKanIde - Pajo Paksu

(PASJE POSLIJEPODNE: I dijo)

(+41)samo za izgubljene i one koji se tako osjećaju

napomena: svaka sličnost sa stvarnim ljudima i dogadjajima
je slučajna!


Image Hosted by ImageShack.us
/voštana figura Paje Pakšua izložena u muzeju madam Tiso/

PASJE POSLIJEPODNE – II dijo


prolog: što to tamo smrdi?


sto metara od kuće, 15.07.1984. 01:36 sati

Znao sam da će mi doć glave ono što nisam pišo na groblju,
a posto sam bijo nadomak kuće ubrzam te rukom čapim
pinpek kako se nebi prijevremena popišo.

pedeset metara od kuće, 15.07.1984. 01:44 sati

sad sam već ugledo kuću, a mjehur oče puknit. Tako blizu, a
ipak tako daleko. Potrčim sad ili nikad!

pred ulaznim vratima, 15.07.1984. 01:51 sati

Stojim pred vratima te se premještam sa noge na nogu i tražim
jebeni ključ po đepovima. Napokon sam ga pronašo, vadim
ključ i počnem pišat. Shvatim da sam neš pobrko, jer sam trebo
prvo otključat vrata, otić u vecej pa onda pišat te hitro otkopčavam šlic.
U panici mališu ne mogu pronać, al se brzo dosjetim te ga počnem tražit po mlazu.
Čim sam si zapišo ruku u hlačama shvatim da je i mališa tu, te ga
brzo ščepam i izvučem van, al sam previše naglo trgnijo pa se popišam
po majici, brzo ga ispravim te vidim da pišam po ulaznim vratima.
Sad se okrenem ulijevo i zatvorim oči kako bi se prepustijo uživanju
pražnjenja mjehura i odahnem:"Napokon!".
Tad primjetim da mi je mjehur prazan i da sam se već ispišo, što u gaće
što pred ulaznim vratima.Otresem lijevu pa desnu nogu, podignem ključ
iz lokve ispred ulaznih vrata pa ga obrišem o hlače kako nebi zarđo i
otključam ulazna vrata.

hodnik kuće, 15.07.1984. 01:59 sati

Polako se šuljam kako nebi probudijo starce, jer nebi bilo zgodno da me
vide ovako zasranog i zapišanog.
U mraku dobro ne vidim te se sapletem i padnem, pokušavam se brzo
dignit, al jebemmusunpor nejide pa počnem puzat prema svojoj sobi.
-"Šta je to puklo?"- čujem kako stara pita starog.
-"Odo vidit!"- odgovori stari.
Pokušavam što brze upuzat u svoju sobu, a odjednom se pali svjetlo i
vidim starog u slip gačama kako stoji ispred mene:"Sta ti tu puzaš mulac?"
-"Ma ispalo mi petmilujuna dinara gvozdenih pa jih tražim!"-pa počnem
ko fol tražit.
-"Ma ispo ti kurac! Oždero si se ko krava! Mrš na spavanje sutra ćemo
razgovarat!

I što to smrdi?"-kaže stari te se vrati u spavaću, a ja nastavim puzat.
Čim je ušo u sobu čujem kako ga stara pita:"I šta je ti bilo?"
-"Onaj tvoj mulac od sina došo iz grada mrtav pijan!"
-"Imo je od kog i naučit!"-odbrusi stara ljutito
-"Ma nemoj, ja sam u njegovim godinama već imo deset godina staža i bijo
na radnoj akciji!"

-"Imo si kurac! Danas si poždero pet litara ribara, smrdiš ko iz
bureta!"-
sad je stara popizdila, a ja napokon ulazim u svoju sobu.
-"Ma pizda ti materina saću ti ja pokazat!- zaurla stari te čujem kako se
ustaje iz kreveta.
-"Baš bi volila to da vidim!"- sad se i stara raspizdila, a ja skidam sve
sa sebe i penjem se na krevet.
Čujem lomljenje stakla i tup udarac pa napokon tišina.
-"He..he.stari ope popijo noćnu lanpu u glavu!"- konstatiram sa smijeskom
i stavim prst u usta kako bi lakše zaspo.
-"Šta to smrdi?"- pomislim i zaključim kako sam onu zasranu ruku strpo u
usta pa je izvadim i maknem što dalje kako bi mogo na miru spavat.


moja soba, 15.07.1984. 08:00 sati

(nastavlja se)

- 07:00 - Komentariši (12) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.