subota, 18.03.2006.

PRICA ZA DOBRO JUTRO - Guzowsky

EMILIJANO ZAPATA

Samdej,in meksiko siti van đrnalist askt paserbaj-ej man,du ju nou Emilijano
Zapata?
Of kors aj nou,vans,aj voz vokin tru d strit,hi kejm tu mi ,pul hiz gan aut
intu mi end told mi:
-mejk šit.
Aj vočing d berl of hiz gan bitvin maj ajz.
Vot ken aj du?Put maj pents daun end mejk šit.
Den hi told mi:-nau it det šit!
Vot ken aj du? Aj ejt det šit.
Den aj puld maj gan intu him,end told him-nau ju mejk šit!
Vid berl of maj gan bitvin hiz ajz,
Vot hi ken du? Hi put hiz pents daun end mejk šit.
Den aj told him : -Nau it det šit!
Vot hi ken du? Hi ejt det šit.
End ju ask mi du aj nou Emilijano Zapata?
Vi lanč togedr !!

- 07:00 - Komentariši (5) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.