petak, 17.03.2006.

ZAMJENA IDENTITETA

DALI SE I VAMA TO DOGODILO? PODIJELITE TO S NAMA.
EVO NEKOLIKO ISKUSTAVA SA hr.soc.grad.vinkovci


L i l i t h:
Ne na njuza vec uzivo...
Kolko puta vam se desi da vas neko zamjeni s nekim i to nepoznatim?
Jebemu otkad sam krenula u grad ko cura, ljudi mi govore da licim na neku
zemsku, pa me pitaju imam li sestru blizanku...

Islo je cak dotle da me nepoznate zemske na ulici zaustave i pricaju o necem
o cem nemam blage veze... A ja prihvatim igru pa odgovaram gluposti na
pitanja... Znala sam se tako fino napricat iz zajebancije, samo sto nisam
mogla izvuc nikake korisne podatke o toj drugoj osobi...

Eo i danas, doso novi dimnjacar i pita me oklen sam ja. Kazem odavde... Na
to nista dalje nije komentiro samo rece da je mislio da sam blizanka neke
zenske... A jebemu! Taman zaboravim na to i onda me neko podsjeti...

Izgleda da ota nije bas iz grada ak je ovaj pito odakle sam... Znam samo da
u ovi moji isusovi godina nikad nisam vidla nekog ko toliko lici na mene...
Pa zato, vi koji me znate, ako vidite tu neku zemsku fino ju zaustavite (i
mene su, pa nek zaustavljaju i nju) i recte o cem se radi te uzmite broj
telefuna i prosljedite mi pa da nas dvi malo procakulamo. Il je moj/njen
stari svrljo il su ovi "moji" mene oteli il sam posvojena il...


--
Misljenje je kao i dupe! Ima ga svako!

MIKA:

meni to zna cesto biti... pogotovo za vrijeme svinjokolja... Cim udjemo u
svinjac stric sa nozom krene prema meni... ondak uvjeravanje:
-"Ne mene, stricu!!!"
-"Djuka, vidi svince koje prica"
-"MA to sam ja, Mika"
-"aaaaa... ju, ja te zamjenio..."
I tako svake godine



Tarkan:
Ja sam upravo saznao za zamjenu identiteta al na internetu. Neki mamlaz
koristi moj nick i predstavlja se kao ja na stranici vinkovackih balavaca i
pri tome vrijeđa sve žive.

Jel se mogu kako obranit hehe. Ne stvarno me zanima jel postoji mogucnost da
administratori nekako zabrane taj nick ili slicno jer sam u rodu sa jednim
od klinaca pa mu to stvara probleme.

U biti velika glupost, ali je neugodna situacija, frajer moze napisati sta
hoce i svi ce misliti da sam to ja.


Guzowsky to pokusava strucno pojasnit:
A što mislite,kako je tek Lilitinom mužu...Možda je negdje jadnik maznio
podvojenu ličnost svoje zakonite sudruge,misleći da mažnjava sudrugu,a
zapravo ne mažnjava nju nego onu drugu za koju misli da je ona,a ono,ona
nije ona,nego ona druga.
I tako prevari ćojek ženu ,a ni ne zna da ju je prevario.

Uostalom,ako ne zna on,onda ne zna ni ona,mislim,zakonita,a zna jedino ona
druga,jer ona zna da njih obojedvoje ne znaju,pa je to onda sve OK,jedino da
ona druga možda kaže zakonitoj,ali to jedino pod uvjetom da i ona druga zna
da ima podvojenu sebe,onu koja je njegova zakonita,pa onda to zna jedino
ona,a on ne zna da je bio s njom iako u stvari zna,ali ne zna da to nije ona
nego ona druga. Eto.

- 07:00 - Komentariši (7) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.