petak, 10.03.2006.

BalKanIda - retro

PAJO PAKSU I 50 USPALJENIH IVANKOVCANA, A MOZDA I VISE…NISAM STIGO BROJAT


(+18)ne preporuca se nikome

Image Hosted by ImageShack.us

mjesto radnje: kirbaj u ivankovu, anno domini 1988.
glazba i stihovi: Branimir Johnny Stulic

__________________________________
"ja sam klasno deklasiran sirovi tip
ali ne zelim nista lose da ti uradim
ja sam svjesno revoltiran urbani kit..."
__________________________________

UVOD: Noc je bila veselo pijana i iz asfalta je izbijo opojni miris
povracotine te smo se nas trojica slucajno se zatekavsi
u ivankovu odlucili prosetat do jednog od cijela dva birca

_____________________________________
"ja sam tu slucajno i prokleto sam ljut..."
_____________________________________

I CIN: POVOD

I dok sam veselo ispijo prvu bocu pive iz druge kistre te cupko u ritmu,
doso moj uplakani pajdo koga cemo nazvati Pajdo radi zastite identiteta.
I veli on meni i drugom pajdi koga cemo nazvati Perica.

Pajdo: slusaj Pajo vidijo ja dvije zemske kako stoje zagrljene te priso
njenoj kolegici i reko: slusaj mala nikaka si al bi ovu tvoju
kolegicu
rado jebo, aj me upoznaj. I onda se ona okrene prema meni i
izvadi kurac pa kaze: slusaj pederu ja sam musko, a ta mi je
zenska
ako ne vjerujes evo ti kurac pa ga popusi!
Pajo: pa jesil mu popusijo? I kako nisi vidijo da je to musko sunporamu te
inruda?
Pajdo: nisam, a ima dugu kosu pa se zajebo. Evo ja skupljam ekipu da ga
ispizdim
os mi cuvat ledja?

Ja pristo cisto da ga umirim posto je Pajdo pickast tip pa ce sve ostat na
prijetnjama.
_________________________________________
"ja sam rodjen samo zato da budem sonjo
da me sutiraju naokolo kao zvijer
da me svaka kreatura gazi posto joj se digne
i da glupo prozivim svoj vijek..."
_________________________________________

II. CIN: SAD SAM JEBO JEZA U LEDJA

I bilo je kao sto sam predpostavijo.Kaze njemu Pajdo:
ako te sa ufatim pa bacim, pa te dignem...bla..bla..bla..
pa skocim, pa poludim..ser..ser..ser..pa podivljam...
Sve to vidijo Perica pa nakon deset minuta mu dopizdilo
slusat te picne tipa koji je Pajdi pokazo kitu. Pane tip za
njim i Pajdo nakon prvog udarca, ja skocim da dignem
Pajdu, a on vice pusti ne dizi me jesi lud, dobro mi je
pravim se da sam u nesvijesti!
Uz par odblokiranih udaraca glavom otrco sam do mjesta
di mi je bilo pivo nebili se okrjepijo.
_______________________________________
"odveli ih na sigurno mjesto
i tamo slozno i u dubokom miru popusili
maru sve po pravilu
ajoj
pjevao je grozomorno zbor
samo ne moj po glavi druze plavi..."
________________________________________

III CIN: CINI MI SE DA MOJI GUBE

veselo ispijajuci pivo bacijo sam pogled te vidijo kako
njih pedesetak gazi jos preostalih par cuvara ledja palog
Pajde.Zakljucijo sam kako su Pajdi sad ledja okrenuta
prema asfaltu te sigurna da nema pontrebe za mojom
intervencijom, a uz smjesak sam konstatiro kako Pajdi
nece trebat njegovo pivo pa sam nagnijo i njegovo.
_________________________
"kad miki kaze da se boji
u ocima mu strah
toksira se vinjakom
i ne pomislja na laz..."
_________________________

IV CIN: DRZTE NOSONJU

taman kad sam mislijo nategnut ponovo pivu osjetijo sam jak
udarac sangajke u rebra te zauzeo gard.Posto nije bilo nikog
u blizini ponovo sam maznijo pivu te zakljucijo kako ni Perici
nece trebat njegova piva pa sam i nju iskapijo i veselo uskliknijo
kako nije sve tako lose ni ispalo.
Iz gomile se iznenada culo:Drzte onog nosatog i on je bijo s njima
ocalimujebem!!!!
Taman sam se okrenijo da vidim koji je to jadnicak primjetijo sam
kako mi se priblizava gomila....oma sam zakljucijo kako sam ja taj
nosonja.
___________________________________
"...volio bih da si nalik na one
bradate i silne momke
da cumez dizes na noge
i da te nude cigaretom i alkoholom
da nosis sljivu ispod lijevog oka
i vices parole sto strasno zvuce..."
____________________________________

V CIN:NE OKRECI SE SINE ILI BJEZTE PETE POSRACU VAS

oma sam digo ruke i uzdajuci se u svoju rjecitost te zavapijo:
ljudi smo dogovoricemo se, evo popi moje pivo..
gomila: ma jesi ti kurac ljud s takim ponasanjem, jebi pivo
napicemo se tvoje krvi nosati konjumajmunesmrade...
dok sam se neprimjetno okreto prema mracini nebili strateski
uzmaknijo pridruzijo mi se posrnuli Perica te predlozi:
-ajmo Pajo u birtiju tamo ce nas gazda obranit
-vidis ti onog malog crnog brku na celu gomile?kazem ja
-vidim.-odgovori zbunjeno Perica, a kako nebi bijo zbunjen
nakon sto je popijo onoliko suseva u vugla.
-e vidis to je gazda birtije.
-a di su oni dvadesetak sto je Pajdo reko da su uz nas?
pito sam radoznalo.
-eno ih u gomili pored gazde, oni najglasniji.kaze Perica
-A-HA!-zakljucijo sam
I dok je nesuvisli Perica pokuso nesto suvislo smislit jedan
bajica izleti iz gomile picne Pericu u glavu te se Perica
skotrlja u kanal, a 50 i vise uspaljenih ivankovcana trk
za njim, e tu ja vidim priliku za strateski manevar te trk u
mracinu.

_____________________________
"smrdi mi iz ustiju
znoje mi se noge
oci su mi pivske boce
sacuvaj me boze
poljubi me ravno u dupe::"
______________________________

ZADNJI CIN: JEL NEKO JOS CITA OVO?

U mracini sam zalego u kanal te nategnijo jos malo preostale pive
dok je gomila protutnjala cestom, a ja sam brze bolje skrenijo u
jednu malu mracnu ulicicu i iz daljine sam cujo: dije..dije!brzo jedni prema
centru, drugi prema kolodvoru treci lijevo, cetvrti za mnom!
Znaci cilj je bijo izbjeci centar te se zaputiti gore na lenije spustiti se
u vinograde te krenuti prema djavolasu, izbjegavat ceste te poljima
do kuce.
Zadovoljan svojim planom izbijo sam na gorjane te me iznenada
uvati zedj i odlucijo sam rizikovat te se prikrast centru i popit koju
te ponijet putom.....

KRAJ?


- 14:00 - Komentariši (14) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.