četvrtak, 24.03.2005.

Pajo - Za sve vas koji ste doma i drkate kurac...

...dal svoj i tudji, odlucijo sam podijelit dijo poezije
koje sam cuvo kod Masnog.
Masni ko masni uz par samara ustuknijo je sa mjesta gazde!

geronpa!

bilo je tu i Kemala Keme Malovcica, a i Halida Beslica, športskim
rijecnikom receno naslo se tu mjesta i za legendu Skoru ter kuma
Tonsona, a i Drazen Zecic-Zeko nam nije bijo stran pa da krenemo
redom:
jjjjjjjjjjjoooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
mojaaaaaaa maaaaaaaaalllllaaaaaaa oddd meeeeeeneeeeeee
krijeeeeeeeeeeeeeee, puuuuusiiiiiiiiii iiiiiiiii pijeeeeeeeeeeeee
jooooooooojjjjjjjjjj
dan i noc nema je kod kuceeeeeeee
odveli me putem bez krajaaaaaaaaaa
da ne vidim sina kako rasteeeeee
Mirna! Ostavi mi sina, pomiluj po kosiiiiiiiiiiiii,
jer ja ga u srcu nosiiiiiiiiiiiiiiiimmm

jooooooojjjjjjjjj
oj brate pogledaj mi dlan!
viseeeeeeee nikad neceees imat miiiiiiiiran san!

Ziiiiiiiiino! Zino! Zino!
Reci mi! zino Zino
kolko zbog tebe dukata
reci mi za ljubav
kolko treba dukata dva
ukrooooooooooooo sam jaaaaaaaa

prokleta je sada ona cesta
ostala si i onda samaaaaaaaaaaa
nije meni zaoooo onog mesta
zao mi jeeeeeee sto si ostaaalaaaaaaaa samaaaa.

geronpa!
sunpormuiinruda, slijedeci put kad se budem ozderavo kod Masnog
obecajem kako cu boljet pamtit stihove i pjesme sa eMPeTrija, a
dotada izivajte u prozi!
zivijooooooooooooooo Kemal Malovcic i Halid beslic, zivijooooooooo
Tonson, a idemo dalje sa programom
di sam ono stao, jebomeotac?
aaaaaaa tuu!!!
pakaze, ajmo dalje
oooj brateeeeeeee, pogledaj mi dlan
vissssssssseeeeeeeee nikad neces imat miiiiiran san!!

jjjjjjjjjjjjjooooooooooojjjjjjjjjjjjjj
prsten cu ti dati svoj to ces videti
da siiii mojaaaaaaa dusooooooooo
to ceeeeee znatiiiii sviiiiiiii!!!

geronpa!!!

sanjao sam sinoc nju i ruzan san
pokazala mi je dlan
za nju vise nece biti miran dan

geronpa!

otisla si sa proljecem ranim...
snjezanaaaaaaaaaa
prva ljubav ne jadi se lako
snjezaaaaaanaaa pominjem te
svakog dana
okrece se kolo srece
kad jaaaaaaaaa budeeeeeeeeeeem
sretaaaaaan covjeeeeeeeeekkkkkk
ti ces za mnom tugovatiiiiiiiii

geonpa!!

sanjao sam sinoc nju i ruzan san
pokazala mi je dlan za nju vise nece biti miran san
hajd u kolo zaigraj da si moja ti
al grudi mi otvori
moje srce mi stima
moje srce je hirosima

(ovo je samo dijo pojezije koje sam stigo zabiljezit nas salveti i
ovim putom bi se zahvalijo konobarici Almi i njenom gazdi sa
staklenim jednim okom koji nas je posluzijo mezom te Almi koja mi
je dobavila kemijsku i Pajo garantira da ni jedan dijo ove pojezije
nije izmislijo, cak je i plako kad su mu pocele stizat pjace koje nije
platijo, a rasplako se ko malo dijete kad su mu spakovali ribara
za ponijet te svi zajedno otpjevali tri cetr:
SONUUUUUUUUU STRAAAAAAANUUUUUUU JAJCAAAAAAAA
GAJTAAAAAAAN TRAAAAVAAAA RASTEEEEEEEE

tenkiju! TENKIJU VERI MAC!!!
zivijooooooooooooooooooooooooooo


*svaki dijo poezije je autentican ijako neki je istrgnut iz konteksta, a
ovo pisem da me nebi slucajno kum Skoro i celavi Novkovic tuzili zbog
autorskih prava tj. Croatija Records pa se ogradjujem od mogucih tuzbi.

tenkiju!!!

AAAAAaa!!! DA!! Bilo je iiiiiiiiii:
TRI-CETR!!SUUUUUUUUUUUDEEEEEEEEEEEEEEEE
MMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
MOOOOOOOJAAAAAAAAAAAAA LJUUUUUUUUUUBEEEEEEEEEEEE....

ajte molim vas bez te himne ne moze proc ni jedna veselica, a kamoli ona kod
nas.
najgore je bilo kad se prvoborac picijo po grudima, a kad je to prezivijo
onda je
vitlo rezervnom nogom da ne kazem protezom, a onda smo svi mi digli ruke u
zrak.
a onda je heroj sa noznom protezom dirigiro i plako, a mi smo pjevali ko
trtesnjevacki
malisani ijako je dobar dijo nas vec mutiro pa nismo na zahtjev mogli pjevat
tercu...
onda je heroj popizdijo te natocijo u protezu nes alkohola, a bilo je i par
kapi soka pa
je zaprjetijo ko nece pit da je sit, a onda sam ja prvi potegnijo, a on je
reko: barabo ostavi
nes i drugima, a i blizi se uskrs pa me to malo i pogodilo, a kad gledam sa
druge strane
nije ni loso sto mi je reko barabo, jer baraba je prezivijo za razliku od
onog iz pasije kojeg su
razapeli...
a da i ja sam napustijo birtiju kod Masnog, jer je gazda reko fajront, a
prvoborac vice
nisam popijo protezu! A gazda vice. aj ti kuci cekacete proteza i sutra, a
prvoborac kaze:
a na cemu cu doc kuci? na kurcu?
e dalje nisam vise sluso, jer sam zurijo prepisat ove tekstove sa salvete.
A bijo je to samo jedan obican dan ko i svaki drugi.
zivijooooooooooooo

- 21:44 - Komentariši (7) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.