petak, 04.03.2005.

Pajo Paksu - imal budnih?

ima kurac!
odo se veselit
ziv-ziv-zivijoooooooooooo
sonuuuuuuu straaaanuuuuuuu jajcaaaaaaa gaaaaajtaaaannnnnnnnn
travaaaa raaaaaaaaaaasteee
sta je picke?
stislo, a?
ljuuuuuuuuuudiiiiiiiiiiii daaaaal jeeeeeeeeee too
moooooooguuuuuuceeeeeeeeeee
gospodine obermajer ovaj put ste pogrjesili..
joj joj jo jojjjjj...
cini mi se da je lopta osla preko desne vratnice, al nisam siguran
geronpa!
ajmooooooooooooo kiiiiiiiiiiirrrrrrrrrbaaaaajjjjjjjjjjjj!
jojjojjojojjjjjjjjjjjj....
kjad sam bijo kod Masnog pito sam konobaricu picke.
A ona mi je odgovorila: Znas svidja mi se sto je tvoje pitanje izravno, al
ne znam sto bi na to odgovorila?"

geronpa!

u crvenoj haljinici sa narandjastim sljokicama klize Sanda Dubravcic i to
sve za vas kojinemate televiziju u boji, a upravo je izvela trostruki aksl
sto ce joj donjet dodatne bodove....
jojojojjojjjjjjjjjjjjjjj...

zivijoooooooooooooooo

geronpa!
ajmoooooooooooooo kiiiiiiiirbaaaaaaaaaaaajjjjjjjjj...
di ste sada pickice!
di ste sada pickice!
geronpa
sooooooonuuuuuuuuuu strraaaaanuuuuuuuu jaaaaajcaaaaaaaaaaaaaa
gaaaaaajjjjjttannnn trava rasteeeeee

JEBOTE KOLKO NAAAAAAAAAAS IIIMAAAAA

geronpa!

jel ima ko sta za duvat?

duvaj kurac stari, jesi normalan?

zivijoooooooooooooo

kolko je dva i dva?

cetr!

jebo te ja!

ne kontam?

geronpa!
zivijooooooooooooooooooooooooooooo drug Tito!!!

Titoooooooo jeeeeeee geeeeeeeeeenijeeeeeeee Titoooooooo
jeeee maaaaarsaaaaaaal naseeee domovineeeeeeeeee

a ko je drug Tito?

a drug Tito je drug!

a zasto nije gosn Tito?

zato sto je drug!

A jel drug Tito veci od triglava?

ne znam dal je veci, al je imo glavic ko tri glave!

A otkud Ti to znas?

Pricala mi Jovanka Broz!

A jesi ti jebo jovanku?

Aj deriste idi spavat, pizdatimaterinaneodgojena!

geronpa!

zivijooooooooooooooooooooooo
ljudi dal je to moguceeeeeeeee

javiiiiiiiiiiii seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

doslo mi malo da zaurlam...onako ko Zagor!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jebga, to je jaco od mene

a znam ja ko tarzan AAAAAaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaa
a znam i ko mis: ciju! ciju!
pa ko macka:mijaju!
pa ko ker: av! av!

a ovo ti dobro pristaje djukelo!

tata ti je djukela, djukelo!

ej, a znas onu: pristaooooooooo sam biicuuuuuuuuu sveeeee stoo
hoceeeeeeeeee....

..EVO PRODAJEM DUSUUUUUUU DJAVLU SVOMEEE...

e ta!

pa nemos to pjevat tim svojim sitnim pederskim glasicem.
sine pa to ti je pojezija!

nisam znao tata, otvori mi oci!

mars mali pizdatimaterina, ja cu ti zaklopit oci

zivijooooooooooo
geronpaaaaaaaaaaa..
jojojojjojjjjjjjjj...
spavate?
neka!
odo i ja
zivijoooooooooooo

- 16:50 - Komentariši (4) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.