subota, 19.02.2005.

Pajo Paksu - Sta da jedem

pogodijo si, al tocne odgovore ne nagradjujem!
Upravo sam se vratijo od Masnog gdje sam srknijo par pica
i kavu. Masni vise ne drzi birtiju, vec neki iz Piskurevaca il
nesto slicno.Tamo rade dvije konobarice, jedna je buljava ko
Martin Feldman(to je jedan stariji glumac kojeg se mladji vjerojatno ne
sjecaju, a vise ga se ne sjeca ni moj stari zbog skleroze), a ova druga
koju cu karat ima opalo lice i cvrstu guzu u levisicama 501 sa crtom i
crvenom etiketom sto dokazuje da Trst nije mrtav.

To me bas podsjetilo na jednu picu koja je imala isto cvrsto dupence,
al bila po metra niza od mene i kad sam je napokon uspijo skinit onako
malu, reko sam joj: "aj ti meni pusi, a ja cu ti lizat!"
A ona nece pusit ijako sam ja navaljivo te sve mi sere kako je nevina.
Tu se ja uzrujam pa upalim svjetlo i kazem:"Vidi kako je mali i cvrst ko
Barbika(u to vrijeme jos se nije pojavijo Ken), aj se malo pojigraj."
Al, djaba! Nece pa nece! Nevina je i ne moze!
-"Nisam ni ja kriv!"-kazem nebili je ohrabrijo.
Na kraju sam popizdijo i pokazo joj srednjak i pito:"Jel vidis ti ovog mog
izvidjaca,
kolki je?"
Kaze ona:"Vidim."
-"E kad vidis, kojoj ga ja uguram do zadnjeg zgloba il nije nevina il joj je
himen(ne
Hi-man, nekad popularni crtani i strip junak) duboko zakopan."
Na kraju je pristala da joj polizem.
A sunpomujebem kolki joj je bijo klitoris sigurno deset cantimetara, ja joj
ga usput
guro u picu, a na kraju sam joj popusijo klitoris.
Seve i Suzana pokrite se plahtom kako se jadno jebete, a nemate klisu od
deset
cantimetara.

IVANEEEEEEEEEEEEE PAVLEEEEEEEEEEEE DRUUUUUUUUUGIIIIIIIIIIIIIII
HRVACKIIIIIIIIIIIII TEEEEEEEEEEE NAROOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDD
LJUUUUUUUUUUBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...
IIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNEEEEEEEEEE
PPPPPAAAAAAAVLEEEEEEEE DRRRRRRRUUUUUUGIIIIIIIIIII.....
zivijoooooooooo Tonson

- 09:16 - Komentariši (6) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.