petak, 04.02.2005.

Pajo Paksu odgovara na "Treba Paju na gol"

A sunpormujebem, nebi se vise znojijo ni za litru ribara.
Sjecam se kad sam 87 proslog stoljeca doso na probu
u Zagreb Chromos(Zagreb Badel se zvao nakon toga,
a i to mi je ime bilo primamljivije), nakon prvog trenunga
kad sam skinijo suteve Brunu Gudelju/Bruno je bijo
kasnije jedan od najboljih hrvackih reprezentativaca/ i
ostalima, oma mi prisli funkcijoneri pa kazu: Kolko
novaca? Os studirat? Os radit?
Sunporim njijov kako im objasnit da ja igram zbog forme!
Moro sam cuvat formu kako bi porazijo i najveceg alkosa
u gradu u ispijanju jedan na jedan, ijako nisam prezo ni
jedan na dva.

Doso pokojni Savnik(inace je vazijo kao zenski trener) i
kaze:Posto imamo novi ovdje iz nizih klubova imacemo
laksi trenung.
trenung im je trajo po sat vremena, al zato dva put dnevno plus
teretana. Normalno, mi iz nizih klubova smo bili postedjeni teretane.

Cim je poco trenung kaze pokojni Savnik(poginijo u avtomobilskoj nesreci):
Pajo, nakon serije suteva, ti se razgibavaj sa strane.
Poceli ovi picit suteve, a trci svaki za svojom loptom ko elektricni zec.
Ja jedva doso do daha nakon prve serije, pa zagrlijo ogradu, a Savnik vice
te mase rukama i nogama, nebili mi demonstriro rad ruku i nogu:Pajoooooo!!
Razgibavaj seeeeee!!!
Ja ga gledam bijelo, a ribar i tri kutije cigara mi izbile na nos. Oma sam
prokleo rukomet i profesijonalizam.


Kad sam igro za "Lokomotivu" mi sa Lokosa lijepo pod poluvremenom
skoknemo u "Pony" i tamo uz picence i cigare dogovaramo taktiku za
slijedece poluvrijeme, a onda dodju suci i delegat pa nas mole da dodjemo
na nastavak utaKmice. E, to su bila vremena.
A, sunporamu, poslije svake utakmice na janjetinu i cugu, a pokojni Brca je
znao sve birtase do Zagreba, a to su bila vremena.
Nis ne placas vec loces na narudzbenicu.
Brca samo uzme teku(narudzbenicu) i picimo na utakmicu.
Jednom smo potrosili narudzbenicu, a Brca izvuce teku pa na friskoj
narudzbenici ispise podatke sponzora, te picne pecat pa kaze:
"Decki, mozemo popit jos samo milijardu dinara i onda zakljucujem
narudzbenicu!"

Sad da se vratim na Zagreb Chromos.
Nakon trenunga u domu sportova isli smo sparingovat reprezentaciji Italije u
Italiju,
jer je ta ista reprezentacija bila domacin Europskog Be prvenctva.
to je bilo prvencstvo druge klase di su se dva najbolja plasirala za
prvu klasu.Te godine je i CCCP ispo u tu kategoriju.

Tamo smo isli ko reprezentacija Hrvacke, pa je i Hrvacka himna svirala.
Talijani dofurali jugoslavensku zastavu sa petokrakom, a mi to vidili na
zagrijavanju, pa im pokusali objasnit. Jedan je nes natuco talijanski pa im
reko da je Hrvacka zastava crven, bijeli, plavi sa petokrakom, a ne plavi,
bijeli, crveni sa petokrakom.
Talijani klimaju glavom pa kazu:"AAAAAAA!! Si! Si! Kapito"-pa okrenu
jugoslovensku zastavu naopako.

A bijo je i stari Tomljanovic sa nama(sin mu je isto bijo reprezentativac
Hrvacke
Ratko Tomljanovic i nije nastupijo jer je bijo povredjen) i kaze meni stari
Tomljanovic:
"Ej Slavonac! Os popit vina?"
Kazem ja, a slina mi curi na one talijanske butelje:"Neka fala, ne pijem!"
-"Cudno, slavonac pa ne pije!"-kaze stari Tomljanovic.

Poslije, osli mi u bar, a igraci samo narucuju gusti.
A ja da nebi ispo supak narucim Colu.
Oma dosli komene trener i delegacija pa mi savjetuju:
"Cola je gazirana, unistava metabolizam, nebi trebo to pit! To ti
je po stetnosti oma iza alkohola, a ako nije ni ispred!"

Ja ih gledam pa razmisljam dal da im kazem da sam ja svjecki prvak u
ispijanju alkohola il je bolje da to presutim.

Bijo sam i nastupijo, Marco del Polo me lobovo na sedemercu i to
pokazali na Raji Uno.
Gledali mi to u hotelu pa ja reko:"A jebote dobro sam ispo!"
Tu me pokojni Savnik samo prijekorno pogledo.

Bijo izvjestaj i u Korijere dela Sera, a moje prezime bilo pogresno napisano
tako da nisam ni sacuvat taj clanak.

Jebotesunpor, dosli mi u dvoranu u Bolcanu, a tamo grije iz poda.
Ja odusevljen kazem:"Jebote, pa ovdje je i pod topal!"
Ovi moji mrtvi ladni:"Pa imaju podno grijanje!"
A jebogaperun, mi na Lokosima se skidamo u baraki, a jedva
da smo dobili asfalt na igralistu.

1993 sam igro za Slavonski Brod, u stvari samo proso pripreme,
jer sam se posvadjo sa trenerom, nakon priprema u hotelu "Dijamant"
u Porecu. Tamo je trener golmana bijo Lozert(otac od Venija Lozerta,
golmana hrvacke reprezentacije).
Sin mu taman bijo stupijo u reprezentaciju, a pita mene stari Lozert:
"kako Winkler?"(Winkler je iz Vinkulje i bijo je golman Crvenke koja je
nekad bila u prvoj lizi, a ijedan i drugi su pokusali od svojih sinova
napravit
golmane, samo sto je Losert uspijo, a Winkler nije.)
Kazem ja dobro, a stari Losert kaze:"Aj pozdravi ga."

Sreo ja Winklera i kazem mu da ga pozdravijo Lozert.
Winkler popizdi i kaze:"To on mene jebe zbog svog sina! Pitaj ti njega ko
je komu bijo rezerva u Crvenki?"

Naravno da nisam pito. Ovi dana je i umro tata od Venija Lozerta, a
Venijo nije htijo napustit reprezentaciju u Tunisu i otic na sahranu.
To sam sazno iz novina i volijo bih da osvoje zlato i da Venijo bude
junak finala pa da sve zavrsi kao u najboljoj sapunici.

Sa "Novoselcem" sam uspijo iz najnizeg ranga takmicenja za cetr
godine doc u prvu Be ligu (samo je jos prva liga bila iznad)
Igrali smo u kutiji sibica protiv Zagreba-Badela2(druge ekipe) i
normalno izgubili.
Medju njima je bijo i Vori i jos dobar dijo decki koji sad sacinjavaju
hrvacku reprezentaciju. Nebi to ni znao, vec mi sujigrac, valjda
odusevljen reko:"Jebote, pa mi smo igrali protiv njih!"

E, a pokojni Vojo Velickovic mi htijo bit menadjer 1983.
-"Jebiga cika Vojo zajebo sam Vas, a nije bilo namjerno,
majkemi. Nije rukomet los, al ribar je bolji!"
zivijooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Posveceno svim mojim mrtvim i zivim rukometasima i neka
Vas Perun cuva ma gdje bili.

Pajo Paksu

- 09:27 - Komentariši (3) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.