srijeda, 02.02.2005.

Sapunica: Villa Lenije (epizoda 9) - Rajnus

Probudila me je zvonjava telefona, javljam se kad ono komsinica Mare.
Zamolila me je da joj skoknem kupiti u ljekarnu nesto za prehladu jer joj
je sinoc Mujo dosao iz druge i utjero joj ladan kurac pa se malo nahladila,
pomislim u sebi „i ta navuce svaki kurac na sebe“. Nije mogla sama jer je
imala malog sincica...nisu ga godinu dana prijavili u opcinu jer se nisu
mogli dogovoriti oko imena. On je htio da zove Mujo po njemu samom, a ona
Duje po njenom djedi. Nakon godinu dana svade odlucili su da dijete nazovu
Muje...

Krenuo sam u ljekarnu, sta cu od nje uvijek sam ju zalio...imala je tezak
zivot. Prije braka zivjela je sa tri brata, jedan je bio baletan, drugi
maneken a i za treceg su govorili da je peder. Nije mogla podnjet pritisak
male sredine pa se rano udala. Vis ti dalmatinaca il su ljeni il su pederi…

Dolazim u ljekarnu kad u ljekarni neki krupan lik kupuje vijagru i
praxitene, nisam ga vidio jer sam mu bio okrenut ledima ali mi se glas
ucinio poznati… Po glasu mi se ucinilo da je Pero a.k.a. Vurdelja
Petar...isli smo zajedno u skolu dok ga nisu izbacili nakon sto je na
skolskoj rukometnoj utakmici u sezoni 1983/84 uletio i pretukao sudca koji
nas je potkradao.
Poviknem :

“Pero jes to ti ?” [on se okrece]
“Aaaaaaaa jebo ga perun pa ti si !!!”
“Sta radis ođe?”

“Evo kupujem neke stvari sa poso”

“Kaki poso?”

Pero je nakon incidenta sa sudcem nestao, pricalo se kasnije da je radio u
Njemačkoj na nekom hipodromu pored Diseldorfa, zanosio je konjima jaja u
zavoju…dobro placen posao jer je malo ljudi imalo kvalifikacije za to…a
Pero je oduvijek volio zivotinje…cak se sumnjalo u njegovu preveliku
ljubav.

“Ma eto vratio sam se iz Njemačku. dobio sam otkaz jers' me optuzili da
previse volim konje...a za to sad departuju iz Njemacku...ja ti se u te
zakone razumijem ko Mara u krivi kurac....pa sad radim ko utjerivac...“

“Kaki utjerivac ?”

“Utjerujem babama po kucama da se prehranim….znas da nisam nikaku skolu
zavrsijo, a treba se prezivjet“

„A stoc' ti zato praxiten i vijagra, pa ti su uvijek slovio u skoli za
jebaca, jos od dana kad si prvi utjero kitu podvornici Mandi, sve si joj
shuljeve sa shupka poskidao.... eeeej nije to bila mala stvar“

“Ma gadan je to posao, nemos ti se dignit na te babe pa onda coknem
vijagru. Gadno je to za gledat kad je pupak medju sisama...dvije sise ko
dva brabonjka stara, mos se s njima igrat po cijeloj sobi, a bradavice ko
zakrpa za traktorsku gumu...”

“A stoc' ti praxiten?”

“A to je da se ne zivciram dok jebem...mogu jebat, a tak mi svedno....a kad
uzmem pola vijagre onda samo podjebavam to ako kuja da sam koji ustipak.
Nije ni to sto je nekad bilo“


I tako smo se ispricali o svemu, rekao sam mu za Srecka. Srecko ga je
uvijek volio vjerovatno zato sto je volio grubijane. Pitao sam ga hoce li
biti shef osiguranja na Sreckovom koncertu, Srecko bi to volio a i on bi se
ostavio utjerivanja…Kontam ekipa smo trebamo se drzati zajedno…

Pohitao sam u bolnicu ka Srecku da mu kazem sretnu vijet, skrenuo sam samo
u pekaru da mu kupim burek i jogurt…znam koliko voli oblizivati bijelo oko
usta.

Preko puta pekarne vidim detektiv Robija ulazi u Foto studio "Kvik". Masem
mu al me ne vidi...

U Foto studiju...
Robija je donio slike za razviti koje su mu ostale jos od zadnjeg slikanja
sto je slikao... Razvijao je tu slike jer je znao vlasnika Ljikar Joakima.
Ljikar je studio koristio samo kao paravn za pravljenje ilegalni dokumenata
za netom preshvercovane aljbance...

"Ooooooooo gospon Robija pricekajte samo malo imam musteriju..."

"Neka neka samo ajte vi...."
Robija je znao da ima nekog ilegalca....

Ljikar....
"Ajde zlato namjesti se vako da te cika Ljikar fino usljika"

Netom preshvercovana aljbanka Sujeta...
"Cika Ljikar ja bi htjelja da imam malo manja usta na sljiki...."

"Nema probljema sreco kad ti kazem sad ti samo reci uljeeeeeeeeeeee i ja cu
da te usljikam...a ti ces da imas manja usta...."

"Ajde Sujeta sad....."

"Zeeeeeeeeeeeeeeeeeejtiiiiinnnnnnnn"
[BLIC]

"A prcim ti alaha Sujeta sjebala si sljiku....sad ces da imas usta oko
glave...."

Zato vrijeme u bolnici…

“Dobro jutro gradonacelnice” rekao je Dr. Djole umiljatim glasom dok je
lijevom rukom navlacio rijetko lijepu kosu sa potiljka prema celu.
Dr. Djole je bio brat Dr. Gajgera. Promjenio je prezime jos dok se udao na
studiju medicine u Amsterdamu za svog muza Dimitrija Djokica...nakon
rastave zadrzao je prezime. No zbog prezimena se sam prozvao Djole stoga ga
tako svi i zovu... Dr. Djole i Dr. Gajger su inace braca blizanci ali ne
jednojajcani vec dvojajcani.

Samo sto je Dr.Gajger dobio oba para jaja a jadan Dr. Djole niti
jedno...priroda se poigrala sa njim jos u ranim danima njegovog zivota.
Dr.Gajger je tako morao drkati za dvojicu iako mu se nekad nije dalo radio
je to iz ljubavi prema svom 5 minuta mladem bratu.

Nasao ih je na kucnim vratima jedan peder stari...netko ih je ostavio jos
kao bebe pa niti ne znaju tko su im roditelji... Peder stari im je razvio
ljubav prema svome tijelu pa su djeci sljedeci ljubav prema tijelu upisali
srednju medicinsku skolu a poslje toga i medicinski fakultet. Nakon sto je
Dr.Djole otisao u Nizozemsku jer mu vise odgovara klima...dvojica brace su
odlucili da je bolje da se nadalje prave kao da nisu braca... No sudbina se
ponovo poigrala i njih dvojica su opet zajedno ali taje da su ikakvom
krvnom srostvu...



“Jutro…” promrmlja gradonacelnik

“Okreni te se na trbuh da vas samo malo pregledam…”

gradonacelnik se okrene....

„Povucite malo gacice nize, molit cu vas...“

“Jel to standardna procedura ?”

“Je je nista se vi ne brinite….nego da vas pitam gradonacelnice jel znate
vi koja je razlika izmedu rijeci isto i svejedno ?“

„Ne..“

„Nista se vi ne sekirajte sad cu vam ja objasniti...samo nek vam ne bude
neugodno zbog nacina objasnjavanja koji je nephodan da shvatite“

„No dobro“ kaze gradonacelnik ni ne sluteci kakve Dr. Djole ima nakane…

Dr. Djole je gradonacelniku zabio prst u guzicu i rekao, na to se
gradonacelnik silno ali ugodno iznenadio jer mu ruke nisu bile hladne kako
je ocekivao…

“E vidite gradonacelnce…vi imate sad prst u guzici”

Na to se gradonacelnik silno ali ugodno iznenadio jer mu ruke nisu bile
hladne kako je ocekivao…


“Imam”

“No, i ja imam prst u guzici….zar ne ?”

„Pa....imate....“

„Vidite gradonacelnice je isto ali nije svejedno....“

Na to ja ulazim u sobu i ugledam doktora kako drzi prst u guzci...pomislih
pa zar opet jebu mog Srecka...i poviknem..

„SRECKOOOOOOOOOO!!!!!! E NECETE GA VISE JEBAT, PERUN VAS JEBO DA VAS JEBO“

Zabijam mu prst u oko zatim stavljam glavu medu noge i radim zahvat gusenja
dok ga rukama lupam po usima i vicem

„NES TI MOG SRECKA JEBOTE PERUN DA TE JEBO....“

„STANITE STO TO RADITE ??????“ Povikao je gradonacelnik...

Okrecem se i zbunjeno gledam gradonacelnika…

„PA TI NISI SRECKO....DI JE SRECKO????“

„Ja i Srecko smo zamjenili sobe, zbog velikog broja posjeta ova mu je soba
bila premala a meni je trebala manja...“ rece gradonacelnik

Pomislih aukurac....
Pocmem se izvinjavati Dr. Djoletu zbog zabune i sto sam ga tukao po usima.
No tada ulazi osiguranje i odvodi me van sobe u portirnicu gdje sam cekao
maricu da dode po mene i odvede me u muriju posto su cijeli slucaj
prijavili policiji.....
__________________________________________________________

Dali ce scena sa Dr.Djoletom ugroziti band aid koncert za Srecku zbog
pritvora omiljenog nam junama. Dali ce braca doktora uspjeti sakriti svoju
krvnu vezu i ikada saznati tko su im roditelji. Dali ce....
Citajte u novoj epizodi Ville Lenije......

- 20:11 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.