ponedjeljak, 31.01.2005.

Govnar Smrti - Bonba tzv.handgranata kinderjaje-DAJMO DA ĆUJU!

Bijo sinoć u redovitu obilasku doma za glupe, priglupe, blago i teže
retardirane osobe.Podijelio sam im sličice Peruna s kalendarićom s druge
strane, malo pitao za
zdravlje i kako im protiču dani u domu , s obzirom da su im kalendari
zabranjeni pa nezanaju di su..U jednom trenutku, jedan oniži gospodin me
povuče
za osigurač bonbe na redeniku s bonbama oko pojasa .Imam ih naredano
ravno 27.
Bilo je kasno za bilo što, oni su samo blejali u mene i nisu kužili
mokre kifle.Sekumde za odbrojavanje do detonacije su
prolazile kao decilitri piva niz grlo, a minute kao sati.Vidio sam da
se nema tu više šta razmišljati: Ili oni ili ja.
Jedan imteligemtan ili 20 glupih, priglupih, teže i lakše retardiranih.
Refleksnim potezom sam se bacijo na vinas pločice i svojim truplom
prigušijo esploziju handgranate, tzv.protutenkovke.
Ovim nesebičnim činom omogućijo sam štićenicima doma za glupe, priglupe,
blago i teže
retardirane osobe da prežive i u četvrtak, 20. siječnja nazočuju jubilarnom
5.nastupu Septice
u Osijeku i tako prošire svoje ionako uske vidike.
DAJMO DA ĆUJU SEPTICU !!!!

- 23:38 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.