srijeda, 12.01.2005.

P.P. - Uciteljica i ucenik

Eno uciteljica pukla ucenika, mislim ucenik je puknijo uciteljicu, u stvari
pukli su se uzajamno....
a jesam zakompliciro, uciteljica se poprcala sa ucenikom, pa je to ko sad
neki problem.
Jos joj i zatvor prijeti. A sta je tu lose?
_____________________________________________________

Kad sam ja imo cetrnajst godina, onda su mi stariji savjetovali da nadjem
neku stariju
iskusniju zenu do cetrdesetdvije godine koja ce me poducit.
Ja sam to posluso, pa sam se oma sletijo kod komsinica i pito:"Os dat
picke?"
A one oma kod starog i pocmu se zalit.
_"Ja bi vam nes kazala, al ne znam kako, meni je nevugodno,znate vas sin
Pajo
me pito da mu dam!"
Stari mrtav ladan joj kaze:"Pa sta? Njegovo je da pita, a tvoje da mu das
ili ne das!"
A ova ope:"Pa znate...njemu je tek cetrnajs godina, a ja imam skoro
cetrdeset, pa
premlad je za mene."
Stari ope mrtav ladan:"Pa sta? Ako ce te puknit, necete zenit!", pa
iznerviran doda:"Evo,
ja sam stariji, os dat meni?"
Cim je to cula stara oma je dala starom sa peglom u glavu, pa je stari
svrsijo na hitnoj.

A sjecam se kad sam iso u peti osnovne, pa oso kod skolskog i posto mu
starci nisu bili
kokuce, mi skinili gace pa uzo svaki svoju pisu i poceli drkat.
Pita on mene na kog drkas?
Ja mu kazem:"Na Merln Monro!"
-"Jebo to..."-odgovori mi frend.
-"Jasta da bi jebo, zato i drkam na nju!"
-"Ma nisam zavrsijo. Mislijo sam jebo to, to nes nikad puknit. Ja drkam na
svoju komsinicu koja
ima dvajsosam godina!".
-"A zasto bas na nju? Evo i ja cu drkat na nju!"
-"A nemos ti drkat na nju, ja to prcam od prvog osnovne. Kad god je sama,
ona mene zovne i
onda joj ja guram pisu. Joj, jedva cekam sedmi pa da udjem u pubertet, pa da
mi naraste kurcina,
al cu je prcit."
Godine prolazile, doso sedmi razred, a mom skolskom natekle bradavice,
izrasli brcici, lice puuuno
bubuljica, a on sve tuzniji.
Povuko se u sebe, presto se druzit, popustijo u skoli...
Doso ja konjega, da vidim koji mu je kurac, pa ga pitam:"Koji ti je kurac?"
I onda on brizne u plac pa mi kaze:"Sad kad mi narasla kurcina, komsinica mi
vise neda, kaze
da bi mogla zatrudnit sa mnom. Sad konje dolazi mali Andra, a nije jos ni
krenijo u prvi razred."
____________________________________________________________

Htijo sam samo rec da kad starija zenska (u ovom slucaju 37 god.,
uciteljica) pukne mladjeg muzjaka
(u ovom slucaju 14. god., ucenik), to nije pedofilija, vec pripremanje
mladog muskarca za zivot.
Ja bi to nazvo: seksualni odgoj u skoli-prakticki dijo.

Kad mene pukne zemska od 66 godina, ondak je to normalno, a kad zemska od 37
godina pukne
djecka od 14 godina ondak je to pedofilija, a u mom slucaju i ovom slucaju,
razlika u godinama je ista i
iznosi 23.
Kaki je to zakon?
Ja tu nis ne kontam?

- 20:20 - Komentariši (8) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.