V i n k o m a r

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
 
Pisa sam šta me volja kad me bilo volja.

 

pollitika

 20.04.2006., četvrtak

Konačna Pobjeda Socijalizma

Da sutra 10 ljudi ide napraviti novu Državu, izabrali bi jednoga koji će voditi zajedničke poslove.
On bi rekao:
- Dobro, dajte mi 15% od vaših prihoda i ja ću vam to sređivat.
Ostalih 9 rekli bi mu:
- Sposoban si ti, bit će ti dosta 10%.
Pritisak većine je da se štedi jer većina daje.

U Hrvatskoj, ovaj koji vodi poslove zaposlio je ili poslao u penziju 6 od preostalih 9 građana.
Pritisak većine je promijenio smjer.
Kad taj koji vodi poslove kaže:
- Uzet ćemo 50% od ovih koji rade i ja ću to sređivat.
Ovih 6 koji su sada većina i troše, kažu:
- Šta ćemo se stiskat, uzmi 65%.

Kada se zajedno slože:
- demokratski sustav u kojem većina bira vlast,
- socijalna država i
- starenje stanovništva uz postojeći mirovinski sustav
onda se dođe do današnjega rezultata:
- više građana / glasača prima iz proračuna nego što ih u njega uplaćuje.

To znači da:
- političari i većina naroda složni su povećavat proračun i poreze.
- jedino moraju paziti da ovi koji uplaćuju, zdrave firme, ne puknu skroz.

S obzirom da:
- takav je sustav komodan za većinu naroda i većinu stranaka i
- nitko neće glasat za smanjenje svojih prava.

Zaključujemo:
- Takav je sustav Konačan.

Sustav u kojem političari / Država raspodijeljuju većinu dobara ja zovem:
- Socijalizam.

- 19:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #