lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Text Welcome Words

Text Welcome Words



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02

Tko sam ja?
Jedna obicna, mogu reći sretna duša...
Volim prirodu, more, NAŠU LIJEPU HRVATSKU
Zaljubljena sam u najboljeg decka na svijetu, koji često ne dobiva od mene ono što zaslužuje... Mislim da je predobar za mene.
Zovu me Dora...
Slušam Thompsona, Škoru, Matu Bulića, Tihu Orlića i one koji imaju neke ljubavne pjesme na koje mozes godinama plakati...
Romanticna sam, ponekad veoma osjetljiva...
Puno toga me može rasplakati, veoma lako...
Mrzim laži, nastojim nikada ne lagati, pokvarene izopačene duše kje samo žele činiti nažao drugima
Imam 17 godina...
Volim svoj život, obitelj, prijatelje i svoju bebu, koju ni najmanje ne zaslužujem, a opet...
:)

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01


bigoo.ws - Clock Generator

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

HRVATSKE PJESME

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- moj najdraži pjevač.. THOMPSON LIVES FOREVER


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

subota, 30.06.2007.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

TI SE LJUTIŠ I MOŽDA POMISLIŠ
POGRIJEŠIO SAM.
ALI NISI POGRIJEŠIO.
TI SI SAMO ČOVJEK KAO I SVI DRUGI LJUDI
SVAKI ŽIVOT SLIJEDI RITAM DANA I NOĆI
USPONA I PADOVA, PLIME I OSEKE
SVAKE GODINE DOĐU PROLJEĆE I JESEN,
LJETO I ZIMA
BUDI STRPLJIV, JAKO STRPLJIV SA SAMIM SOBOM
A JOŠ VIŠE S ONIM DRUGIM,
NEMOJ NIKADA NAPUSTITI DOM,
LJUBAV I VJERNOST


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

VJERUJEM U NOVO PROLJEĆE SVIJETA
KAD ĆE SVAKI VOJNIK GDJE GOD SE BORIO
ODLOŽITI SVOJE ORUŽJE I DOVIKNUTI
VIDLJIVOM ILI NEVIDLJIVOM PRIJATELJU
"VOLIM TE ČOVJEČE,
NE MOGU TI NANIJETI NIKAKVA ZLA!"
VJERUJEM U ČUDO KAD ĆE U SVAKOJ KUĆI
U SVAKOM GRADU JEDNI DRUGIMA GOVORITI
"VOLIM TE ČOVJEČE
IZBACIT ĆU IZ SVOJIH USTA GORKE RIJEČI
I NAPUNITI SRCE DOBROTOM
I SVOJE RUKE ISPUNITI
DAROVIMA PRIJATELJSTVA



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30



| komentari (2) | print | # |

petak, 29.06.2007.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Živjeti znači:
Zagrliti ljude i stvari
i ponovno pustiti da rastu i cvjetaju
pred licem Božjim.
Živjeti znači:
Biti zahvalan za svjetlo i za ljubav,
za toplinu i nježnost koje su - jednostavno kao dar
prisutne u ljudima i stvarima.
Živjeti znači:
Sve gledati kao Božji dar
dopustiti da ve bude njegov dar,
ništa i nikoga ne posjedovati
i klicati zbog svake zvijezde
koja pada s neba


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29

Zauvijek tu ću te sakriti
čuvati od ljudi, od sviju
brinut ću se o tebi, ništa ti ne kriti
samo ću te voljeti, čvrsto i zauvijek
voljet ću te onako kako se samo jednom voli
voljeti ću te iz dubine duše i cijeloga srca
voljet ću te iskreno i bez laži
voljeti ću te cijeli život
samo ću tebe u srce sakriti
voljeti ću te i danas i sutra
i zadnja riječ u životu biti će mi tvoje ime.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29
S tobom ću se buditi i zaspivati
s tobom ću disati i govoriti
voljet ću te sve do boli
voljeti ću te i onda kad me više ne bude
s neba ću te onda čuvati
i dalje svoju ljubav na tebe sijati
a kad ni tebe više ne bude
srest ćemo se gore
i opet ću te voljeti, voljeti
i samo tebe voljeti zauvijek

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29



| komentari (0) | print | # |


Make Love Letters at bigoo.ws



| komentari (0) | print | # |

Evo jedna pjesmica, napisana za moje najdraze, kada samo bila jaako tuzna
(Frendica se rasplakala kad ju je pročitala):


Tako sam sama na ovome svijetu....
Pitam se... kada će tome doći kraj?
Daleko su oni koje volim, daleko si ti...
Tako sam sama, ni ne prepoznajem se više...
Moje lice puno je suza....
Svakog dana umirem za tobom...
Gdje li si? U ovom trenutku kad trebaš mi?
Osjetim tvoju ljubav, ali zašto si tako daleko?
Gdje li si? Zašto me ne možeš čuti?
Drhtim od straha... Tako sam napuštena i sama...
Živim za nas... za one trenutke radosti...
Za one trenutke kada postojimo samo ti i ja...
Iako znam... Uvijek dođe vrijeme rastanaka...
Vrijeme boli i patnje... Vrijeme novih suza....
Živim za te dane... da mi na licu osmijeh svane...
Živim za ljubav koju sanjala sam
Živim za ljubav koju imam...
Samo ova daljina... U meni stvara bol...
I ponekad mi se čini... Da ti baš i nisam važna...
Ponekad mi se čini... da zaboravljaš na mene....
Da imaš neke druge probleme...
Onda shvatim, o Bože kako sam glupa....
Onda se sjetim tvoga miloga lica....
Tvojih dolazaka... neprospavanih noći...
Onda shvatim....
I ja sam tebi jednako važna...
Tvoja ljubav je jednako snažna....
Molim Boga svake noći, samo da te vidim...
U snu, barem na kratko, da ti se nasmiješim...
Da mi se opet onako diviš, da me opet onako želiš....
Da se osjetim sigurnom u tvome naručju....
Da me stisneš i ne daš mi da odem...
Da me osnažiš i ohrabriš....
Da mi uliješ nadu...
Nadu da će biti bolje....
Da mi opet dokažeš da me voliš...
Da mi se osmijehneš, na neku moju novu glupost...
Molim Boga... da mi što prije dođeš....
Tako sam sama... tako napuštena i tužna...
Imam samo tvoju ljubav.... osjetim je...
Iako znam baš biti glupa...
I strahovati za njen opstanak...
Doći ćeš.... Obećao si....
Suzu na rastanku obrisao si....
Moram biti jaka, tako rekao si...
Moram nabaciti osmijeh.... dođi, čekam te...


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29



| komentari (0) | print | # |

četvrtak, 28.06.2007.

Dragi moj,
Prije 10 i pol mjeseci pocela je nasa veza. Pocetak je bio tezak i izgledao je kao da nasa veza nema buducnost, kao da se samo ceka dan kad ce jedno od nas dvoje reci "Ovo vise ne ide, sto da smetamo jedno drugom ako nema nista izmedju nas dvoje". Ali to se nije dogodilo, i zato smo zajedno 10 i pol mjeseci.
To su mjeseci ljubavi, srece, zadovoljstva, strasti....
Bio si uvijek uz mene, i kada sam bila tuzna i kada su suze tekle, i kada sam bila najsretnija djevojka. Ali bez tebe ja ne bih mogla biti najsretnija djevojka. Ti meni dajes snagu i volju za zivot. I sve sto je lijepo cinis jos ljepsim, ono ruzno ucinis lijepim.... Ti si jedno najdivnije bice koje mi je poslao Bog, i hvala Mu na tome....
Među nama je bilo i svađa i nesuglasica, ali nista nije bilo toliko jako da prekine nit nase veze i da nas razdvoji. Nas dvoje smo stjena koju ni vrijeme, ni voda ne moze razoriti. Volimo se cijelim bicem, cijelim tijelom....
Bili smo I još smo razdvojeni na duzi period, i to nas je jos vise zblizava, nasu ljubav cini jos jacom...
Prvi na koga pomislim kad se probudim si ti i tako ostaje cijeli dan dok ne zaspim, onda te sanjam.... Po cijeli noc i dan si mi u glavi, i samo ti i niko drugi...
Znam da se sve ovo i tebi događa da i ti mislis na mene, da i ti volis mene.... vidim ti to u ocima....
Mnogi su nas pokusali razdvojiti ali im to nije uspjelo, JER MI SMO SAVRSEN PAR...
od kad te sretoh ja nemam mira ....


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28



| komentari (1) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.