nedjelja, 22.07.2007.

Fuzija- koncert, spajanje ili ipak maybe razdvajanje

Eh da, sunday bloody sunday, mrzim nedjelju, pogotovo nakon sto se zavrsi ovakav vikend....
U zadnje vrijeme kod nas stalno neki koncerti, prosli petak bio Urban u Belišću, ovaj petak i subotu fuzija u Valpovu...
Bilo je odlicno, skakali smo, vristali, doživljavali ih sve jer ipak bili su to super bendovi, a među njima tbf kaze nista mi nece ovaj dan pokvarit i u tom trenutku ja ljubim tebe....
A danas se sve zavrsilo.....
Sad sam bas tuzna, uz to imam i bolove u zelucu prouzrokovane ono stvarno enormnim količinama piva( čak 3 piva wow)...
A stas ne podnosim najbolje alkohol, kao sto je ona rekla mozda jer nemam ni 50 kg...
whatever...
Danas sam odlucila svršiti...(ne na taj načinzujo ) nego zavrsiti otvorena poglavlja mog zivota za koja mi se vec duze vrijeme cini da im je potreban jedan end, necu bit sarkasticna "Hepi end"...
Mijenjam tok svojih misli, nacin na koji dozivljavam sebe i okolinu, kao i nacin na koji dozivljavam njega...
Potrebno je puno razjasnjavanja ali nakon 4 godine opet sve je sasvim jasno, da su ikakve rijeci suvisne....
Piece of my heart will always belong to you...
Kako ovo zvuci jadno, a moram se opravdat slusam Janis pa zato to...
Osjecam se toliko zbrkano, totalno samo i jadno..........
Izgubila sam se u vanjskom konformizmu, mozda...mda..
Zanimljivo je kako se prestaje voljeti, sta onda ostaje???
Nista nije istinit odgovor, iz tolike cjeline nije moguće stvorit vakuum........
Freedom is just another word for nothing left to lose...
Sad tek shvacam puteve Nirvane i zast bi se ljudi zeljeli oslobodit osjecaja,
Sigurno im je neko napravio vakuum u srcu ili prerezao žile uzdužno, jer napokon žile su za rezanje.........
Bas zelim bit psihodelicna, bas zelim bit autodestruktivna.....
Hocu svoje stare oziljke na rukama...
Ne zelim psihoanalizu, niti laki osjecaj hedonizma....
Bas zelim napustit cjelinu...
Ne znam zelim li slobodu....

Kali

- 11:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 14.07.2007.

Nekad mi dođe iz guzice u glavu....

Ne znam jel se to događa i drugima ali meni često neke stvari koji sam kao svjesna dođu u mozak tek povremeno i onda se zapitam vau đizs…stvarno???
I tako mi je neki dan došlo, pa ona studira psihologiju???. Ono da vec tri godine samo sam tek to danas pojmila…
I ja ne studiram engleski vec tri godine, đizs
I da, on mene vec četiri godine ne doživljava na način na koji ja želim da me doživi….
Eto ni njemu nije došlo iz guzice u glavu….
I uopće ga ne brine što ga ja sad tu olajavam jer uostalom on to ne zna, jer ga ne zanima…
Jer ono, moje pjesme su maloumne, ja sam čudna u nekim stvarima po njemu, ali ok nije da se branim ja prihvaćam….uvijek samo prihvaćam i spremam te jebene stvari u guzicu da bi mi u neko bolje vrijeme došle u glavu….ako budem bila spremna
p.s. jučer mi je bilo super na Urbanovom koncertu, to mi je odmah u glavi

Kali

- 13:35 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze