ponedjeljak, 02.04.2007.

Shattered

Truli osjećaj na vjetru čini da srce postane plavo od ljubavi
Besmislena romantika čini treptaje manje svjesnim
Razlozi za odlazak presijavaju rast iz gusjenice u tamnog anđela
Urota biva otkrivena,
Vene lupaju prokletstvo iz tmnine u svjetlost
Naizgled ugodno bešćutno stanje boli…..
Neimaština osjećaja čupa ljudskost iz svake pore,
Pretvarajući se da si biće gubiš…
Praveći se da čekaš nemaš petlje….
Znak je za hladnoću……..
Vrijeme je za kristalne voćke,
Koje sipaju trulež nemira
Bilo bi bolje provesti sadašnjost u nadanju…
Bilo bi bolje nadu tražiti u koricama bez presedana…
Postanak je ono što je bitno……….
Onaj čovjek traži svoju bit..
Ti želiš obećavati ono što ti ne pripada..
Razumjeti strukture izvan granica vlastite lojalnosti…..
Željeti moći biti…….
Biti vlastit produkt………
Rezati vlastitu trulež, ogoliti se do granica vlastite biti…
Jesam svjesna sam toga……….
Tražim način prodiranja……..
Manija nije rješenje……
Stvar koja me dotiče je nevažna……..
Razlozi su za mijenjanje realnost….
Ne mogu to, ne pripada mi
Napokon obećala sam hladnoći da me neće dotaknuti……
Jer moja vlastita trulež je moja vlastita kontrola koja mi ne pripada…….

Kali

- 19:10 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze