utorak, 20.03.2007.

Halucinacije...

Eto i mene... Nakon puno vremena, znam. Kali me upozorila već bezbroj puta.Stvar je u tome da nemam inspiracije.
Eh, bio je St. Patrick's Day u subotu. Pilo se pivo, puuno piva. I mozak je radio usporeno. I refleksi.
I sjedila sam u separeu s nepoznatim ljudima.I pričala gluposti. Radovala se loptici u limenci Guinessa. Malo plesala, ali zaista samo malo. I ponovno vidjela ljude s kojima sam gotovo izgubila svaki kontakt. I shvatila da si nemamo šta reći. Možemo samo izmijeniti pristojne fraze o faksu i zdravlju kao potpuni neznanci.
I jebiga, ne mogu li neke određene osobe zapamtit da nisam novinarka, samo pišem priče? Ljudi nikad ne pamte takve detalje. To me živcira.
Osjećam se dobro, zaista dobro. Nema samoubilačkih poriva već neko vrijeme. Ali zato svake noći sanjam da me netko ubija. Ganja me manijankalni ubojica s nožem, pucaju na mene u trgovini, živu me žele pojesti neka čudovišta...
Netko mi je htio razbiti glavu pivskom bocom u subotu. Jer mu nisam htjela dati cigaretu.Eh, ali imala sam samo tri cigarete.I nisam dala. I rekla sam:"Dobro." Dobro, razbij mi glavu, dobro. Šta god. Zaista me nije bilo briga. Ali naravno, nije to učinio. Čak sam bila i malo razočarana. Zar takav veliki pijani mačo ne ispunjava prijetnje?!
I da, letjelo je nešto. Možda ptice. A možda i ništa. Možda je bila masovna halucinacije izazvana pivom kojemu je istekao rok trajanja.
I tako dani se vuku, i tjedni, i preživljavam nekeko od subote do subote. I vrtim po glavi lude filmove, i vodim dubokoumne razgovore s ljudime koji ne postoje...I sasvim sigurno sam malo pomaknuta. Sva je sreća da netko to nije već primijetio.

Lilit

- 13:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze