VICEVI I JOŠ PUNO PUNO ŠALA

četvrtak, 26.04.2007.

ŠTO ČEKAMO?

Dođe Ivica kod doktora i potuži mu se da ima jedan strašan problem. Doktor ga upita o čemu se radi, ali Ivica odgovori da mu je jako neugodno uopće razgovarati o tome. Ipak, na inzistiranje doktora Ivica započne svoju priču: "Znate doktore, ja vam se po noći dok spavam – upiškim, a za to je sve kriv jedan patuljak koji mi dođe u san!" Doktor je ostao sav iznenađen a Ivica mu je počeo objašnjavati:

"Znate, ja kada zaspim u san mi dođe jedan patuljak i kaže mi "Dobro veče!", ja mu odgovorim: "Dobro veče!", zatim pita: "Kako smo?", ja odgovorim: "Dobro smo!", tada patuljak pita: "Jesmo li piškili?", ja mu odgovorim: "Nismo!", a patuljak mi tada kaže: "A što čekamo?"…I ja se upiškim!".

Doktor je malo razmišljao i smislio rješenje te ga objasnio Ivici: "Kada ti opet dođe patuljak i kaže ti "Dobro veče", ti mu reci "Dobro veče!", kada te pita "Kako smo?", ti mu odgovori "Dobro smo!", a kad te pita "Jesmo li piškili?" ti mu odgovori "JESMO!" i sve će biti riješeno!".

Ivica sav sretan izljubi doktora i ode miran kući.

Idućeg dana Ivica opet dolazi kod doktora još žalosniji i tužniji. Doktor ga upita: "Ivice što je bilo?". Ivica mu odgovori: "Doktore još je gore, dogodila se jedna još strašnija stvar!", te započne svoju tužnu priču:

"Nakon što sam sinoć zaspao u san mi je došao taj isti mali patuljak i rekao mi "Dobro veče", a ja sam mu odmah odgovorio "Dobro veče", zatim me je pitao "Kako smo?" na što sam mu ja brzo odgovorio "Dobro smo!", tada me je upitao "Jesmo li piškili?!" na što sam mu ja sav presretan odgovorio "JESMO!", ali on me tada pitao "A, jesmo li kakali?"…ja sam mu sav iznenađen odgovorio "Nismo!", a on me zatim pitao "A što čekamo?"

- 08:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.