< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Blog kao i svi drugi ništa posebno, al nadam se da će vam se svidit

Linkovi

Moje umisljenekisswave
Sekicanutparty
Larawink
Iva i Elawavenaughty
Veranaughtyyes
Ivamahrofl
Nikolaheadbangrofl
Udruga 193mouthwashzujo
Petra i Ninathumbupmah
Lendicnjamimah
Ivanarolleyeszujo
Glorianjamimah
Josiparoflbelj
Dragana i Antoniamahzujo
Zderacicerolleyeswave
Breljanimahsretan
HTT



Image Hosted by ImageShack.us


<br />
<br />
<br />
<a href=free web counter






MySpace

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





naughtyzujo


 

nedjelja, 02.09.2007.

.....

…..dragi moji blogaci bilo bi red da vam se napokon javim s nekim «normalnim» postom ako se to moze tako zvat. Ovih dana je nekakva zbrka kod mene, idem sutra na eskurziju u Španjolsku…pa sva ta pripremanja mi vec pomalo idu na zivce. Idemo s avionom di mozemo ponit kufer tezak samo 15 kg….pa di cu sa svim stvarima….Al sva sam uzbudena ipak ovo mi je zadnja godina s razredom i nastojat cu je provest sto bolje mogu….Je bilo je trenutaka kad nisam mogla nikog podnosit, kad sam bila na sve ljuta, kad sam jednostavno tila propast u zemlju…al to je sve bila prolazna faza…koliko god oni meni isli na zivce , toliko ih i volim….Bilo bi cudno bez nekih osoba u razredu kao npr DENISA ZUKIĆA tj PENIS DRKIC kako ga ja zovem jer me svako malo zivcira, bez Nikole koji je tako povucen a kad ga neko najljuti gori je od vraga, bez Armina koji je svako malo pijan….Moj razred je tako poseban….Iako ima u razredu 1 osoba koju stvarno nemogu smislit….mrzim je….da mogu volila bi je izbacit iz razreda…toliko je prezirem….Sve u svemu probat cu se sto bolje zabavit na eskurziji…nekim ljudima kupit i po koji dar….


Razmisljam i o tome da izbrisem blog jer nevidim nikakvu svrhu od svega ovog….mislim da nisam pisala tko zna kakve postove…volila bi da mi ostavite komentar i komentirate moj blog pa da onda odlucim sta cu s njim…

Ljudi moji to je bilo to od mene….znam da nije nesto al potrudila sam se…Eto pozdrav veliki svima volim vas sve…mali pusa velika…..



| komentari (36) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.