< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Blog kao i svi drugi ništa posebno, al nadam se da će vam se svidit

Linkovi

Moje umisljenekisswave
Sekicanutparty
Larawink
Iva i Elawavenaughty
Veranaughtyyes
Ivamahrofl
Nikolaheadbangrofl
Udruga 193mouthwashzujo
Petra i Ninathumbupmah
Lendicnjamimah
Ivanarolleyeszujo
Glorianjamimah
Josiparoflbelj
Dragana i Antoniamahzujo
Zderacicerolleyeswave
Breljanimahsretan
HTT



Image Hosted by ImageShack.us


<br />
<br />
<br />
<a href=free web counter






MySpace

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





naughtyzujo


 

četvrtak, 09.08.2007.

......SVE TVOJE....


...tvoj osmjeh je moj lijek,
tvoj slatki djecji smjeh,
tvoj pogled je moj znak,
da si mi mio i drag,
tvoje ruke su moje utocisce,
tvoj zagrljaj jak,
tvoje tijelo je tu,
da izluduje moje,
tvoje usne poput meda,
tvoje oci poput ogledala duse,
tvoje lice slatko,
tu je da ga moja ruka mazi,
tvoje suze su i moje suze,
tvoj strah je moj zadatak
da ti ga odstranim,
tvoja tuga je tu
jer imas mene...
...more utjehe tvoje,
tvoja bol i jad je,
da prebrodimo skupa,
ti zivis da imas nekog,
tko ce te cuvati od svih zala,
izabrao si mene...
onu koja ce sve to uciniti,
u mraku vodit cu te,
u pustinji zadnju kap vode,
podjelit cu na pola,
sve to napravit cu,
jer ti si muskarac iz mojih snova.
Ja bit cu sve sto
i ti budes meni !
Ja pruzit cu ti i vise sto mogu,
ne pitavsi za cijenu,
jer ti si moja neprocjeniva vrijednost,
ti si meni sve sto nekima
je njihovo blago, novac,zlato.
KAD TE PRESTANEM VOLJET,
PRESTAT CU POSTOJAT ! ! !




...Što mi značiš ti....
Samoj sebi se bojim priznati
pogled ne mogu s tebe skinuti,
cijeli život bi te mogla gledati
i sebično te ja nikom ne dati…

I oprostit će mi Bog
što si meni sve moje molitve,
milijun godina trebala bi ja
da ti ispričam…

Što mi značiš ti,
ti si zrak što moram disat ja
da te nema ja bi umrla
volim te ja, volim te ja,
i da u isto vrijeme
na dva mjesta mogu biti ja,
s tobom bi stajala
i da u isto vrijeme
dva života
mogu živjet ja
s tobom bi živjela…


Cijeli život bi te mogla ljubiti
i svako jutro se kraj tebe buditi
s tobom bi stajala,


Ništa više ne želim
samo ljubav da
dijelim, zauvijek…

I svako jutro s tobom
i svaki dodir
pogled tvoj…

Nisam ni znala
tako je dobro
što si moj…

Ti si najbolje
što mi se dogodilo,
ti si uz mene
kad bi tako ostalo,
ti si najbolje
što je nebo stvorilo,
ti si najbolje
što mi se dogodilo…



| komentari (20) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.