ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Blog kao i svi drugi ništa posebno, al nadam se da će vam se svidit

Linkovi

Moje umisljenekisswave
Sekicanutparty
Larawink
Iva i Elawavenaughty
Veranaughtyyes
Ivamahrofl
Nikolaheadbangrofl
Udruga 193mouthwashzujo
Petra i Ninathumbupmah
Lendicnjamimah
Ivanarolleyeszujo
Glorianjamimah
Josiparoflbelj
Dragana i Antoniamahzujo
Zderacicerolleyeswave
Breljanimahsretan
HTT



Image Hosted by ImageShack.us


<br />
<br />
<br />
<a href=free web counter






MySpace

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





naughtyzujo


 

subota, 03.03.2007.

Evo vam par pismica.......

DANI

Same dane ja provodim, tužne i jadne...
Bez tebe tako glupe i dosadne
Ti ne dolažiš više....
A bez tebe moje srce prestaje da diše
Kuca polako,tako polako, tako polako, jedva se čuje...
Pomalo plače a još više tuguje
Tebe nema ovih dana
Ja plačem i tugujem sama
Nemam kome da se požalim
Nemam s kime da se razveselim
Dok sam kraj tebe život mi je drag
Bez tebe ne znam poći ni na jedan trag
Kojim god bez tebe pođem
U tugu i bol uvijek dođem
Zato ću radije kraj prozora sjesti i
plakati................
Kroz gustu maglu tebe dozivati...
Zvati ću sve dok ne padne tiha noć
Možda s mjesečevim sjajem u zagrljaj
Ti češ meni doč...


JA IMAM....

Ja imam...
melodije nesaslušane
priče nepročitane
šale neispričane
snove neodsanjane
slike nepregledane
i imam jednu ljubav
veliku, ne uzvračenu...



OČI.....

....oči su ti bile plave
i s nebom se slile u beskraj
vidim i sada isto nebo
i plave oči
ali to sad nije moje
jer drugoj poklanjaš svoje noći.
Pored mene sad je tuga
koja prati život moj
tvoje usne ljubi druga
i sve svoje dao sam njoj.

P.S ljudi nisam u nikakvom bedu, nego imala sam napisane pisme i odlučila sam to objavit.Pusa



| komentari (12) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.