PONEKAD POŽELIM... puno toga....

Ponekad poželim da pobjegnem od tebe zauvijek,
Ponekad poželim nemoguće to znam.
Ponekad sanjam neku drugu daleku zemlju,
Ponekad sanjam nemoguće to znam.

Ponekad poželim malo sreće i za sebe,
Da mi se bar jednom život osmijehne.
Sanjam da laž nije jača od istine.
Hajdemo ispod duge da se snovi ostvare.

Ponekad poželim da pobjegnem od tebe zauvijek,
Ponekad poželim nemoguće to znam.
Ponekad sanjam neku drugu ženu kraj sebe,
Ponekad sanjam nemoguće to znam.


zar toliko puno želim? nisam nesretna, ni u kom slučaju nisam istinski nesretna osoba, ali smiješno je da ono sve ono što imamo ne znači nam mnogo u odnosu na ono što nemamo....
....sanjam da laž nije jača od istine... da, samo sanjam...


"Sad nemoj nista da mi govoris
Prepoznacu sto god da pomislis
Veceras samo nemoj da me ne volis

Prebolecu sto god da ucinis
Ucinicu ti sve sto pozelis
Veceras samo nemoj da me ostavis

Od koga si se ti to sakrila?
U meni citav svet se rasipa
Otkada tebe volim...pamet ne slusa

Da'l ista moze da se sakrije
po licu kad se svetlost polije?
Otkada tebe volim...vreme ne ide


I nemoj nista da mi govoris
prepoznacu sto god da pomislis
Veceras samo nemoj da me ne volis..."


...da, zabrinjava me stih da 'l išta može da se sakrije po licu kad se svijetlost polije... jesam li toliko prozirna ili savršena glumica?
...prepoznat ćeš što god da pomislim....
...to možeš samo ti...


Ljubim te i pokrivam
krilima plavog goluba
Sanjivu te ostavljam
u hodnicima secanja

Sa druge srane...

Sa druge strane jastuka

Jos zelim da ti poklonim
listove divljeg kestena
Jos jednom da te zastitim
dok te magla zaklanja

Sa druge strane jastuka...


.. listove divljeg kestena.. predivan stih...
... hodnici sjećanja, ne želim još jedan splet hodnika mojih sjećanja.. izgubit ću se u njima...
...puštam sjećanjima da me gube..
...s druge strane jastuka.. nikada s prave...

Kada bi Bog, otvorio vrata raja,
I rekao mi: "Hajde, momće,
Uđi unutra i odmori se."
Ja bi stao na pragu njegovog doma,
I rekao: "Čekaj draga,
Reci još samo dvije, tri riječi,
Moram nešto da te pitam:
Gdje su moji drugovi,
Gdje je djevojka koju sam ljubio,
Ja ne želim tvoj raj,
Ako u njemu moram biti sam."


...nema raja.. ako nije na ovom svijetu nije nigdje...
...samo smo pali anđeli, pustih očekivanja...

znate li što je zapravo najironičnije u ovoj mojoj situaciji... što moji naj frendovi i ne kuže zapravo što se događa sa mnom... jedino oni mlo manje poznati, ili oni s kojima se ne družim često, trude se da razumiju...
i još jednom, svima hvala na tome.. iako nikada nećete shvatiti moje misli i osjećaje, barem nastojite... i to mi je drago.. lakše mi je...
oćito su hodnici sjećanja jedino što sad imam...
....tako je glupo da se cijeli nečiji svijet vrti oko jednog osjećaja koji ne donosi NIŠTA...
...eh moja realnosti.. gdje si sada...šutiš.. ili je sve uzalud...
...znam da ništa neznam..paradoks..
grrrrrrrrr.... dosta mi je... koliko jedna osoba može razmišljati..
...ponekad bih najradije da sam glupa ko noć i ne tražim dubinu u ...u svemu...kad malen ispod zvijezda živiš od sjećanja...
i zaista vrijeme ne ide otkada te volim..
.. i samo bih željela pohvaliti prof. Bornu Tadića... inteligentan i pristupačan čovjek.. da svi tako postupaju prema učenicima, uselila bi se u školu.. stvarno kvalitetan profesor..
i to je to danas od mene...
i završit ću s coelho-em:
"UVIJEK SE STJEČU NOVI PRIJATELJI, A NE TREBA S NJIMA ŽIVJETI IZ DANA U DAN. KAD SE STALNO GLEDAJU ISTI LJUDI, NA KRAJU ONI POSTAJU DIJELOM NAŠEG ŽIVOTA. A KAD POSTANU DIJELOM NAŠIH ŽIVOTA, POŽELE TAKOĐER MIJENJATI NAŠE ŽIVOTE. AKO NISMO ONAKVIMA KAKVIMA ŽELE DA BUDEMO NALJUTE SE. JER SVI TOČNO ZNAJU KAKO TREBAMO ŽIVJETI NAŠ ŽIVOT. A NIKAD TOČNO NEZNAJU KAKO BI TREBALI ŽIVJETI SVOJ VLASTITI ŽIVOT..."

...............................ne znam dal razumiješ, ali volim te.........................


30.11.2006. | 23:16 | 1 K | P | # | ^

valovi...

...Zauvijek da odem, to ne mogu,
tebi se vracam ko starom razlogu
zatvorim oči, jer poznam taj put
ne bojim se, ali drhtim ko prut,
Valovi, noćas mjesec slomit ce
dolazim jer volim te i previše...
Baš ti lijepo stoje suze, ali nemoj plakati
zašto bisere u blato, noćas bacas ti,
kad bi kiša bila tiša, ti bi cula korak moj,
kao nekad, kad sam bio tvoj...
Zivot je vijetar, a covijek je list
niko na kraju ne ostaje čist
Valovi .....


eh kad samo nebi bilo toliko oprečnosti u meni i kad bi život bio jednostavan.. di bi mi bio kraj???
kad ne bi bilo toliko razloga za i protiv...
ili kad bih ja imala hrabrosti priznati koliko mi ova pjesma znači...
imam sreće? možda, kad drugi ljudi gledaju, al samo ja znam da mi ta sreća nosi samo gorčinu...
a sve bi dala za samo mrvu onog što želim...
ni na ovom fucking blogu ne mogu biti iskrena jer ne želim da ljudi znaju što osjećam..
što mi je došlo?
i zašto, pitam se zašto, što mi je sve ovo trebalo...
znam razlog sve znam.. i znam zašto nejde, znam da bojim se...
kome da velim i što da velim.. neće ih se dotaknuti.. može ih samo okrznuti moje misli ali to nije to...
i što da radim, kako da se ponašam.. neznam.. ja sveznalica, neznam to...
samo kad tu ne bi bilo toliko toga... toliko....
čudan je život.. nemožeš vjerovat u kojoj ti mjeri nešto može donositi i život i smrt..
no dosta bi bilo za sada...

:::što mora biti bit će, ta i mene nešto dalje vuče, evo predajem svoga raja ključe:::

.......................................ne znam dal razumiješ, ali volim te...................................


28.11.2006. | 02:01 | 1 K | P | # | ^

Tamna je noć...

Tamna je noc
Nebo tmurno i sumorno
Nigde zvezde ni meseca
Ja se osecam umorno
Tamna je noc
Ljudi uzivaju u nadi
Da ce sve biti bolje
Da nece crknuti od gladi
Svi cekamo
Neke malo bolje dane
Tamna je noc
Zora nikako da svane
Tamna je noc
Mi malaksali i bledi
Pitamo se
Kolko li ovaj zivot vredi

Tamna je noc
Ne vidi se prst pred okom
Zavrsicemo svi
U mraku uzasno dubokom
Tamna je noc
Sve je suvise mracno
Vodimo se ko nestali
To je, nazalost, tacno
Tamna je noc
Sve je propalo davno
Uz nesto malo ponosa
Mi izumiremo slavno...no


čudno koliko čovjeku puno stvari može proći kroz glavu... i koliko nepovezanih... zašto se ponekad sve tako otužno razvodni... misliš, jedan dan si spreman život dati za osobu koja sjedi pored tebe , a drugi dan osjetiš samo hladnoću... jesam li se ja promijenila? ili oni?
ili sam samo suviše sebčna da shvatim neke stvari... ali znate, ponekad je dosta teško biti zadnja rupa na svirali... ponekad možda i nije, kad ti nije stalo..
čudno je u kojoj se mjeri ljudi i mišljenja mijenjaju... u kolikom opsegu.. ali jesmo li mi za to krivi... za lomljenje staklenog broda... ako da u kojoj mjeri? je li m ikada bilo toliko teško da sam poželjela biti netko drugi... možda, na trenutak.. ali ne bih se mjenjala.. mislim da je ono što činim ispravno...
I zašto mi ljudi ponekad ne mogu u lice reći što misle o meni... barem one ružne misli.. i zašto ljudi misle da sam dovoljno pametna da mogu sama rješiti svoje probleme... ili zašto me ponekad netko jednostavno ne pita kako sam, bez da se pretvara da ga to zanima...
jer zapravo koga, osim mene same, zanimaju moji osjećaji i misli...
možda sam malo zaglibila u pesimizam inače nisam takva... nije mi sve crno ni u ovom trenutku, ali jednostavno mi je teško biti iskrena prema drugim ljudima kad sam ja u pitanju...
i zapravo me nitko ne poznaje, ili me poznaje onoliko koliko sam dopustila... al kad otvorim srce, cjenite to...no dosta o tome...
teško je shvatiti da ti je neka osoba kojom si zamalo krv ispremješala, odjednom postala toliko daleka... a zbog čega? ni sama ne znam.. možda zbog svega što se prešutilo.. a šutnja ne pomaže.. ili zbog toga što si dugo vremena mažem oči?
neznam, ali to više nije to.. evo još jedan pad, ali znam da će ,unatoč svemu, opet biti po starom, da će biti isto.. i mrzim te faze distanciranosti...zašto uopće dolazi do njih... pa kad voliš nekog čovjeka, zar ih uopće treba biti? očito da da...
a opet kad smatraš da su ti edenska vrata nadohvat ruke, a ne možeš ih dosegnuti.. boli, ljudi jako boli...
znate onu: " Trenutak u kojem mi voljena osoba najviše nedostaje je onaj kad sjedim pored nje, a znam da nikada neće biti moja" od Marqeza..
eh pa dosta mi je toga.. al da ne pomislite nešto nije samo to u pitanju.. ne muči me samo ljubav nego sve pomalo.. muči me moji slojevi i dubina tih slojeva... samo bezveze razbijem glavu a zapravo si ne mogu pomoći.. no dosta sad o meni... i o takvim mučnim temama...
eh, da štrajk je, i ja ovdje sjedim i pišem gluposti...
triput hura za profesore..party
nadam se da će i u pon biti štrajk tak da ne moram pisat stipku... ajme žene, živote... inteligencija u najširem aspektu...
idem sad nnekaj delat.. čitat knjigu..
btw, stepski vuk je odlična knjiga, svakako pročitajte, ali uživite se u nju, kao da se radi o vama.. jedino mi se kraj ne sviđa kao i uostalom u polovici knjiga koje sam pročitala, ili točnije velikoj većini..
laku noć uživajte...

I can still see the light
at the end of the tunnel shine
through the dark times
even when I lose my mind

But it feels like no one
in the world is listening
and I can't ever seem
to make the right decisions

I walk around in the same haze
I'm still caught in my same ways
I'm losing time in these strange days
but somehow I always know
the right things to say

I don't know what time it is
or whose the one to blame for this
Do what I believe what I can't see
And how do you know
which way the wind blows

Cause I can feel it all around
I'm lost between the sound
And just when I think
I know, there she goes

Goodbye for now
Goodbye for now
So long


....kakve god bile naše nedaće i pobjede, koliko god se mučili zbog njih,sve će se to tako brzo razliti u mlaku u pijesku, poput vodenastog tuša po papiru....no


23.11.2006. | 21:20 | 1 K | P | # | ^

tuga dolazi kasnije...

ah... glupo...
nakon tog intezivnog odvikavanja nekako mi je žao... na što odoše skoro 3 godine mog života?
na iluziju... ali ipak.. evo pjesme koja točno opisuje moja očekivanja....no

jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, nestane mrak
kad dođe neko
i rasplete sve što veže me
sve niti ovog sna
možda tad ću ti priznat`
koliko sam te voljela

jednom kad mi sretnemo se
u vrevi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada
i ako se ti osmjehneš mi
kao nekada
možda ti priznam
koliko sam te voljela

možda ću tad reći ti sve
ali danas još ne
to ne rade velike djevojke
one tek nasmiješe se
i odu bez tuge, jer tuga
dolazi kasnije

jednom kad ti pogledaš
u oči moje
kad ponos više ne bude
igra za dvoje
tad ćemo mi pričati
dugo ko` nekada
i možda ti priznam
koliko sam te voljela

možda ću tad reći ti sve..


možda... a možda i ne...
kako se mogu osjećati toliko destruktivno... što se to ruši u meni...
eh, mislim da mi dolazi jedno dugo razdoblje čudnih misli i snova... feniks...

Strange days have found us
And through their strange hours
We linger alone
Bodies confused
Memories misused
As we run from the day
To a strange night of stone


samo da se na jedno vrijeme maknem od svega....

Can you give me sanctuary
I must find a place to hide
A place for me to hide


eh, kad bi sve bilo sam tak jednostavno, svijet bi bio lijep, ali zašto bi bilo jednostavno kad može biti složeno...


Obrati pažnju na posljednju stvar
Zadrži me u sebi
Osjećam da lutam kroz terase svijesti
Nešto se u meni dijeli
Ja te volim
Volim da ti pogađam sne
I ne razumijem zašto te smeta
Ne mari za to ....


a kad suze igraju
razlozi se povlače pred iskušenjem
da se zaboravi
i da borba nikada ne ugasi proljeće
u tvome srcu
i da uspiješ bez mene


kako si glup
kako si ohol dragi moj
sudiš o mojim osjećajima
kako si ružan
u svojoj nezrelosti dragi moj
izvjestačen
bijesan
neshvaćen
na tvome licu praznuje veliko ništa
i da živiš tisuću godina nećeš uspjeti
daleko od istine
daleko si ti od istine


duboko u tebi
strasti slamaju
i ono što je preostalo
i ono što ne postoji
čežnju za smrću
želju za opstankom
žudnju za slobodom
i volju da se pokloniš sudbini
kao na dlanu



ona vuce moje niti
ona je hladna i daleka
kao gospodar samoce
igra se osjecajima
ona zna da je gledam
odlazi nekud nasamo
a ja mastam zatvorenih ociju
u mislima je pratim


i koliko pokvarenosti treba da se izlije pred nase noge
i kako je do neprepoznavanja dovedena sustina prevare
i rijeka nije bila rijeka u samom pocetku
i nije nuzno da ne bude ponornica do kraja
sto se dogadja kad mrtvi fazani lete iznad nasih glava
kad
mrtvi fazani lete a ni jedan ne pade
sto se dogadja kad ocajanje zahvati ljudent>


gledaj kako konci aluzije prodiru u svijest
ni tjeskoba kao nijemi svjedok ne vrijedi suvise
stajao sam na peronu ljeta gospodnjeg
moglo je biti proslo stoljece


kao i jucer
iza zavjese
zamisli da brdo slika putuje svemirom
mozda ne razumijes,
ali volim te



a kad zazelis da se vratis
pogledaj
omamljena samocom
tvoja sjena
na prozoru
u ogledalu
pred vratima
vidio sam bijes tvrdih momaka
demonska igra odbacenih ljudi
tko je zauzeo mjesto u raju
postenje ili vlast
tko je hvalio carevo ruho
patuljci s naslovnih strana



tesko je zivjeti mirno sa svojom boli
svejedno da li je macka crna ili
bijela
kako da ne mislim na sive eminencije


We are so young, our lives have just begun
But already we are considering escape from this world
And weve waited for so long for this moment to come
Was so anxious to be together, together in death, woh woh-oh

Would you die tonight for love (baby, join me in death)
Would you die (baby, join me in death)
Would you die tonight for love (baby, join me in death)

This world is so cruel, placing were here only to lose
So before life tears us apart let death bless me with you, woh woh-oh



Too much time on my hands, I got you on my mind
Can't ease this pain, so easily
When you can't find the words to say it's hard to
make it through another day
And it makes me wanna cry and
throw my
hands up to
the sky

ovo sve najbolje opisuje moje...misli...
neznam dal me razumiješ....

i da završim....
Hesse:"Možemo se međusobno razumjeti;ali svatko može tumačiti samo sebe..

....iskreno, rado bih da se razumijem,a da me drugi tumače...
....ponekad je tako lakše....


21.11.2006. | 20:10 | 2 K | P | # | ^

here i am

hej ljudovi...
neznam kaj da pišem... mislim da sam se malo promjenila, i ne želim više da mi blog zvuči kao djetinjasto opisivanje fešta... to je razdoblje iza mene...
malo sam se uozbiljila baš zbog nekih situacija i neočekivanih osjećaja koji se upravo odvijaju u meni...
mislim da sam na nekoj vrsti prekretnice što se svega tiče.. moža se to ne kuži al ja osjećam...
puno bi toga htjela zapisat, reć, neku svoju morbidnu sreću podjelit sa svima, ali nisam taj tip i ne bi htjela da me vidite takvu.. jer imam dosta slojeva maski na sebi, nisu to veliki slojevi ali su dostatni za to da zapravo jako malo ljudi zna da možda i nisam tako sigurna u sebe, da možda i nisam uvijek srdačna ni iskrena, i to ponajprije sama prema sebi...
ah, kaj je sad ovo' nemojte se iznenaditi,nije to više to.. jer mijenjam se...


....OBRATI PAŽNJU NA POSLJEDNJU STVAR ....

nebi smela misliti o sebi, to umara, pogotova kad vam se jedan svijet ruši a drugi stvara... i nije mi žao...
nakon svega nije mi žao, i što će bit bit će... neda mi se mislit...
i žao mi je...

.....ZAŠTO TRAŽIŠ KARIZMU U SEBI: TI PUNJENA PTICO

za neke stvari je bolje da se ni ne počinju, a kamoli da se provode... previše je tu na kocki i previše je straha za kazati... a kaj je najbolje od svega, ništa nije negativno...
možda ima uvrnute simbolike u morrisonovom stihu kojeg mogu primjenit na sebe:
-FATHER-Yes son- I WANT TO KILL YOU_
-MOTHER I WANT TO FUCK YOU ALL NIGHT LONG...-
Sad sam kad bi itko skužio simboliku, a to je nemoguće...
joj,razbijam sebi glavu... da,ne,da,ne... tko bi znao što je ispravno...
znam tko bi razumio...
eh,da je tuga snijeg...
evo chatam s nekim iz zg, nemam pojma i što mi to znači-isprazno...
neki ekonomist... zašto se pretvaram da sam netko drugi kad mogu savršeno dobro glumit sebe?
a tko ima dovoljno inteligencije da me pročita kroz moju glumu... rijetki i rijetkima to dopuštam...
zašto, zato jer su ljudi zli, zato jer ono što im je na jeziku nije i na srcu, jer će ti okrenut leđa kad im puhne i jer uvijek imaju druge prioritete...i to svi, skupa sa mnom iako ne želimo priznati...
ipak je bog sebi bradu napravil i kolko se borili protiv egoizma, mali dio je uvijek prisutan u nama.....
i to je tak....
gledam ljude oko sebe i mislim si koliko su sretni a to ne cijene i ne zaju za svoju sreću... to ide i mene...
kaj ja to pišem, neznam, znam da sam do te mjere zbunjena da neznam kud ću sa sobom...
evo hesseove teorije da naša osoba sadrži tisuće likova, i ja dobro znam kome bi liku sad dala da ispliva na površinu, ali nažalost nemože...
samo kad bi netko razumio, ništa više,ali daleko je to sve...

NEZNAM KAD I NEZNAM GDJE,
ŠETAT ĆEMO ISTOM STRANOM ULICE,
VJERUJ MI DUŠO SREST ĆEMO SE,
U SVIJETU TAJNI, MI NISMO SAMI


20.11.2006. | 01:08 | 1 K | P | # | ^

0

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

vidjet ćete


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics


Create your own message at BlingyBlob.com




o meni...

jedino što mogu reći, ja sam ja...sami odredite individualnost te izjave...


...

PINK FLOYD:"WISH YOU WERE HERE"

So, so you think you can tell,
Heaven from Hell,
blue skies from pain.
Can you tell a green field from a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?

And did they get you trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
a walk on part in the war for a lead role in a cage?

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl,
year after year,
running over the same old ground. What have we found?
The same old fears,
wish you were here.



Depeche Mode : ENJOY THE SILENCE


Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world

Painful to me
Pierce right through me
Can't you understand
Oh my little girl

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable


All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Enjoy the silence



THE DOORS:"THE END"

This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end

Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes...again

Can you picture what will be
So limitless and free
Desperately in need...of some...
stranger's hand
In a...desperate land

Lost in a roman...wilderness of pain
And all the children are insane
All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah

There's danger on the edge of town
Ride the king's highway, baby
Weird scenes inside the gold mine
Ride the highway west, baby

Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake is long, seven miles
Ride the snake...
he's old, and his skin is cold

The west is the best
The west is the best
Get here, and we'll do the rest

The blue bus is callin' us
The blue bus is callin' us
Driver, where you taken' us

The killer awoke before dawn,
he put his boots on
He took a face from the ancient gallery
And he walked on down the hall
He went into the room where his sister lived,
and...then he
Paid a visit to his brother, and then he
He walked on down the hall, and
And he came to a door...
and he looked inside
Father, yes son, I want to kill you
Mother...i want to...fuck you


C'mon baby, take a chance with us
C'mon baby, take a chance with us
C'mon baby, take a chance with us
And meet me at the back of the blue bus
Doin' a blue rock
On a blue bus
Doin' a blue rock
C'mon, yeah

Kill, kill, kill, kill, kill, kill

This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end

It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die

This is the end


Bajaga : TIŠINA
Mrak se skupio u kap
rano jutro kao slap ulazi u sobu
da l' si ikada pitala
tamne senke zidova ujutro gde odu...


Oči su ti sklopljene
usne su ti umorne
ne ljubi me njima
nisu čvorci pevali dok je
iznad krovova svirala tišina...

Hajde, Bože, budi drug
pa okreni jedan krug unazad planetu
noć je kratko trajala
a nama je trebala najduža na svetu...

U mom oku samo hlad
u mom srcu samo stud, inje i prašina
nisu čvorci pevali dok je
iznad krovova svirala tišina....

U cik zore zvizdi voz
njime odlazim u OZ
neću da se vratim
što god tebi napišem pocepam i obrišem
al' ti moras znati...

Nisi se probudila, zato nisi videla
igrale su sene
nek te dobri duhovi i kraljevski orlovi
čuvaju od mene...


Haustor : BI MOGO DA MOGU

uvijek sam a nikad do kraja,
večer u gradu ti donese neki lijek
u nekom kutu gdje samoća se zbraja...

uvijek s malo premalo para,
kad upale se svijetla, ode dim
a miris noći opet postaje stvaran
ko mnogo puta do sada,
on sanja, kako beskrajno pada...

bilo je rano jutro tada
kad je ostavio sve,
čulo se samo kako ptice pjevaju,
onda je stajao još dugo
s druge strane ulice,
pustio suze da se same slijevaju...


ja bi mogo da mogu,
ja bi znao da znam...


Urban : MJESTO ZA MENE
Ti zbog mene, ja zbog sebe
pitam se, ima li te uopće
ili me vuče svojoj blizini
strah od voljeti
s kim još mogu biti voljen
može me izbrisati...

Stoji netko usred mene
čistom voljom dodjeljen
tko me bira svog za sebe
sve sto nosim kupuje
sad sam spreman da se bacim
pod korake tog sna...

Ima li tu mjesta za mene
sasvim mala rupa je dovoljna
da se ušuljam u tebe...

Previše zaokupljen
krletkom koju gradim
poskrivećki, super tajno
dok te hranim svojom gladi
sad sam spreman da se bacim
pod korake tog sna...

Jer sve je nevažno, sasvim sigurno
pored tebe svaki će refren pasti u vodu....


THE ROLLING STONES:"ANGIE"

Angie, Angie, when will those clouds all disappear?
Angie, Angie, where will it lead us from here?
With no loving in our souls and no money in our coats
You can't say we're satisfied
But Angie, Angie, you can't say we never tried
Angie, you're beautiful, but ain't it time we said good-bye?
Angie, I still love you, remember all those nights we cried?
All the dreams we held so close seemed to all go up in smoke
Let me whisper in your ear:
Angie, Angie, where will it lead us from here?

Oh, Angie, don't you weep, all your kisses still taste sweet
I hate that sadness in your eyes
But Angie, Angie, ain't it time we said good-bye?
With no loving in our souls and no money in our coats
You can't say we're satisfied
But Angie, I still love you, baby
Ev'rywhere I look I see your eyes
There ain't a woman that comes close to you
Come on Baby, dry your eyes
But Angie, Angie, ain't it good to be alive?
Angie, Angie, they can't say we never tried ...



R.E.M: LOOSING MY RELIGION...

Life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no I've said too much
I set it up

That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

Every whisper
Of every waking hour I'm
Choosing my confessions
Trying to keep an eye on you
Like a hurt lost and blinded fool
Oh no I've said too much
I set it up

Consider this
The hint of the century
Consider this
The slip that brought me
To my knees failed
What if all these fantasies
Come flailing around
Now I've said too much
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

But that was just a dream
That was just a dream


THE CRANBERRIES:ODE TO MY FAMILY

Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo...

Understand the things I say, don't turn away from me,
'Cause I've spent half my life out there, you wouldn't disagree.
Do you see me? Do you see? Do you like me?
Do you like me standing there? Do you notice?
Do you know? Do you see me? Do you see me?
Does anyone care?

Unhappiness where's when I was young,
And we didn't give a damn,
'Cause we were raised,
To see life as fun and take it if we can.
My mother, my mother,
She hold me, she hold me, when I was out there.
My father, my father,
He liked me, oh, he liked me. Does anyone care?

Understand what I've become, it wasn't my design.
And people ev'rywhere think, something better than I am.
But I miss you, I miss, 'cause I liked it,
'Cause I liked it, when I was out there. Do you know this?
Do you know you did not find me. You did not find.
Does anyone care?

Unhappiness where's when I was young,
And we didn't give a damn,
'Cause we were raised,
To see life as fun and take it if we can.
My mother, my mother,
She hold me, she hold me, when I was out there.
My father, my father,
He liked me, oh, he liked me.

Does anyone care?... [X9]
Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo...