velikibrat

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Zaustavite Reuters! Ili, par rijeci o nama samima... Drugovi, revolucija (vise ne stanuje ovdje, ugusena je)

Linkovi
hatepogodak
eugenvidric
dritokonj
trapula
vocko
lebov
ida

23.03.2005., srijeda

Kako nabiti popularnost na tražilicama

Sve što je potrebno to su ključne riječi:

almeja (Spanish)
am (Turkish)
amcik (Turkish)
apom (Malaysian)
aranha (Brazil)
arrugada (Argentine)
baer (German)
baerchen (German)
baard padda (Afrikaans)
beef curtains (British)
bhosada (Hindi)
bivalve (Brazil)
bizcocho (Spanish)
bizir (Turkish)
bollo (Spanish)
boody (Haisla)
boor (Hindi)
brundhola (Iceland)
buksza (Hungarian)
buca (Brazil)
buceta ( Brazil)
buom (Vietnamese)
buraca (Portuguese)
bus (Dutch)
bussanha (Brazil)
cachenrenguen (Brazil)
cachucha (Spanish)
cajeta (Argentina)
caverne des jouissances (Québec)
cerise (Québec)
chanforneta (Spanish)
chatte (French)
chavasca (Brazil)
cheebai (Malaysian)
chewth (Hindi)
chichi (Spanish)
chinela (Brazil)
chocha (Spanish)
chochota (Brazil)
choot (Hindi)
chucha (Spanish, Panama)
chupa-chupa (Portuguese)
chuth (Hindi)
cibai (Malaysian)
cica (Slovak)
cipet (Malaysian)
cipka (Polish)
con (French)
colloquial (Salng Arabic)
conaça (Portuguese)
conejo (Spanish)
concha (Argentine)
cońo (Spanish)
cotuza (Guatemala)
crica (Spanish)
cuca (Spanish)
cucaracha (Spanish)
cuchara (Spanish - Venezuelan)
cul (French)
dase (Norway)
deka-pai (Japanese)
doos (South Africa, Dutch)
druipgrot (Dutch)
ephrem (Brazil)
erva (Hebrew)
esfiha (Brazil)
fanny pack (U.K.)
farfolka (Portuguese)
farj (Classical Arabic)
fica (Italian)
fisse (Denmark)
fitta (Swedish)
fitte (Norwegian)
fjams (Denmark)
flamoes (Holland)
flaus (Luxembourg)
foef (Flemish)
fork (Australia)
fotz (Luxembourg)
fotze (German)
frika (Brazil)
fregna (Italian)
galette (Cajun French)
gauaza (Romanian)
genotgrot (Afrikaans)
gleuf (Dutch)
grelo (Brizal)
greta (Portuguese)
grottan (Swedish)
grotte (Danish)
gruto (Brazil)
ha-reets (Hebrew)
hee (Thai)
heigh (Cantonese/Chinese)
hoop (Irish)
hoyo (Spanish)
jambra (Brazil)
jebadlo (Polish)
kellef (Albanian)
kepyas (Philipino)
koek (South Africa)
koekie (South African)
kookmanaki (Pakistani)
koos (Hebrew)
koothi (Thamil)
kos (Persian)
koss (Colloqual Arabic)
kuku (Turkish)
kuma (Kiswahili)
kunda (Czech)
kundicka (Slovak)
kuse (Norwegian)
kuss (Pakistani)
kusse (Denmark)
kussimurra (Swedish)
kut (Dutch)
lach (Luxembourg)
liefdes grotje (Dutch)
lon (Vietnamese)lule (Turkish)
macaca (Brazil)
manda (Russia)
mango (Spanish)
manguassa (Brazil)
manoa (Hebrew)
manoosh (Hebrew)
map of tassie (Australia)
mico ( Spanish - El Salvador)
micha (Panama)
miessy (Luxembourg)
mietzkatze (Greman)
mihbal (Arabic)
mille-feuilles (French Canadian)
mindza (Serbian, Croatian)
minete (Portuguese)
minge (England)
mis (Denmark)
moese (German)
mona (Venetian)
monco (Japanese)
mono (Mexico)
mons veneris (Latin)
mooni (Greek)
mosquero (Spanish)
mossel (Dutch)
moppi (Finnish)
moule (French)
mouni (Greek)
muis (Dutch)
mus (Swedish)muschi (German)
muts (Dutch)
mutsch (Luxembourg)
mutta (Swedish)
mufko (Slovak)
naz (Perian)
neukgleuf (Dutch)
neukschacht (Flemmish, Belgium)
nonok (Indonesia)
noune (French)
okanini (Namibia)
omanko (Japanese)
oppe wonn (Luxenbourg)
osh (Maltese)
oso (Spanish)
pachacha (Portuguese)
padda (Afrikaans)
panocha (Spanish)
panoche (Mexico)
paparrucha (Spanish)
papaya (Spanish)
passera (Italian)
pastizze (Maltese)
patonza (Italian)
pec pec (Tagalog, Philippines)
pekac (czech)
penela (Spanish)
pepa (Spanish Mexican)
pastizze (Maltese)
patonza (Italian)
pec pec (Tagalog, Philippines)
pekac (czech)
penela (Spanish)
pepa (Spanish Mexican)
perereca (Brazil)
periquita (Brazil)
perseguida (Brazil)
petera (Italian/Tuscany)
phodri (Marathi)
phoodda (Pakistani)
phoodi (Panjabi)
pica (Czech)
picka (Croatian, Serbian)
picsa (Hungaryan)
Píka (Icelandic)
pillu (Finnish)
pina (Hungarian)
pinda (Czech)
piska (Russian)
pizda (Yugoslavian)
pizdeczka (Polish)
pizdisha (Russian)
pize (Lithuanian)
plotte (French)
poes (South Africa)
poesje (Dutch)
pojida (Korean)
pokka (Hindi)
pompa (Brazil)
pombinha (Brazil)
poom-poom (Jamaica)
poot (Hebrew)
pot de miel (Québec)
potta (Italian)
potorro (Spanish)
precheca (Brazil)
preklapaca (Croatian)
preut (Flemish)
pruim (Dutch)
pucchi (Marathi)
pucchiacca (Neapolitan)
pucha (Spanish)
puke (Tagalog / Pilipino)
puki (Malaysia)
pukku (Telugu)
punci (Hungaryan)
pundai (Thamil)
pupusa (Guatemala)
pusa (Guatemala)
pussa (Icelandic)
pute (Lithuanian)
puts (Estonian)
gue-gue (Spanish-Mexican)
racha (Portuguese)
raie (Québec)
raja (Argentine)
rajada (Spanish-Mexican)
rata (Portuguese)
riba (Yugoslavian)
ritze (German)
sapo (Chile)
scheide (German)
schietbak (Flemish)
sfesa (Italian/Venician)
shosha (Portuguese)
sloot (South Africa)
slymsloot (South African)
sorca (Italian)
spalte (German)
spermavergaarbak (Dutch)
spidnica (Ukrainian)
spleet (Dutch)
springa (Swedish)
stinkschlitz (German)
susan (British)
taboun (Moroccan Arabic)
tamal (Spanish Panela)
tarte aux poils (French Québec)
tempek (Malaysia, Indonesia-Jawa)
terrain de jeux (Québec)
tissekone (Danish)
toca (Portuguese)
toet (South Africa)
tonto (Papiementu)
topa (Italian)
tota (Spanish)
torta (Spanish, El Salvador)
toto (Spanish)
touffe (French Québec)
troasca (Romanian)
trou (French)
tuppence (British)
turuk (Indonesia)
vannhullet (Norwegian)
venusheuvel (Dutch)
vitt (Estonian)
vittu (Finnish)
vlagalishe (Russian)
vlamoes (Dutch)
volvan ( French)
wzgorek rozkoszy (Polish)
xereca (Portuguese-Brazil)
xoxota (Brazil)
yoni (Sanskrit)
zanboor (Ariabic)
zapato (Spanish)
zeikbak (Flemish, Dutch)
zone de plaisir (Québec)
zorra (Chile)
zuignap (Holland)
- 02:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.03.2005., ponedjeljak

Vibbi

možda najveća kontroverza blog.hr servisa je slučaj Vibbi.

Postoji jos i Google Cache.

evo svih komentara (koji su preživjeli) o tome:

http://www.google.com/u/Blog?q=vibbi

Najzanimljiviji:

Prvi post
Priznajem da me je Vibbi zaintrigirao i ovaj put stvarno potaknuo na to da konačno i ja počnem voditi svoj blog. Ako ništa drgo čovjek je učinio više od bilo kkoga drugoga na popularizaciji bloga u Hrvata. Sasvim je druga priča što čovjek tamo, u SAD, radi...a radi što je vidio od "iskusnih" diplomata...
Jurica-curica se ko fol jako razljutio...moš si mislit...

Ako itko uopće bude čitao moj blog, u što naravno sumnjam:-) biti će mi drago..pa ajde da probamo i to...pozdrav


Doktori i dadilje

Što sam mu savjetovao: ništa, podsjetio sam ga na aferu vibbi, i preporučio da stavi neku pravnu zaštitu, da ne bi slučajno nakon 9 godina studija izgubio posao jer tu prakticira (nadri)lječilištvo. (op.a. sjećate se: Vibor – naš diplomat u USA, pa ona učiteljica koja je pisala blog i popušila otkaz). I to oko 23.30 navečer. Kad ujutro u 7.00 njega više nema. Šteta, baš sam ga htio pitati koliko to krvi žene izgube pri rundi (op.a. menstuacija)! Bolje bi bilo da su ovi sa liste smeće zatvorili blog. Ali nema veze.



Komentare naravno, možemo naći i izvan blog.hr:

http://plavisan.mojblog.com/permalink.aspx?id=3927

Evo moj post na forumu, koji je bio obrisan nekoliko puta. Necu ti vise spamat komentare, ali nek ljudi vide sta tamo zasluzuje ban i brisanje: "Ne vjerujem da su mi obirsali post. Svaka čast forum.hr, odličan prvi dojam. Evo repost mog posta kojeg sam napiso oko 4 AM. --------------

- 23:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Trapula

http://trapula.blog.hr/

Zaključni post:

Dragi moji posjetitelji i blogerske kolege, nije uopće pitanje u listi na kojoj se blog pojavljuje, jer kvaliteta nekog bloga ne gleda se samo kroz mjerila uredništva. Isključivo je cijela priča pitanje principa, jer je do preseljenja na Almost Cool listu došlo nakon mog jučerašnjeg posta, koji je jasno pokazao da je otkrivanje mog identiteta bila namjerna osobna pogreška od strane uredništva. U košarci bi imao dva slobodna bacanja i loptu sa strane, a ovako je loptu uzelo uredništvo jer ono diktira cijelu igru, dok se pravila u hodu mijenjaju prema nekim subjektivnim kriterijima.

Za kraj veliki osmijeh uredništvu i veliki zagrljaj svima koji su redovno navraćali na ovaj blog.


Možda najzanimljiviji komentar na ovaj post:

Trapula ja cu biti jako konkretna...blog sada ima dnevno nekoliko desetina hiljada ucitavanja i to je postigao za samo pola godine a ti si bio medju prvima...ok...sa takvnom informacijom o posjecenosti NEMA TOGA ko ne bi platio reklamni prostor ovdje ukljucujuci i mene licno...mi smo gomila likova koji besplatno pune ove prostore kao gomila novinara ili pisaca bez honorara i kud ces lakse zarade...sjedis, pusis i pijes kafu a svaki sekund na stotine i stotine novih tekstova i komentara ti pune domenu...i naravno , da bi bio aktuelan i da bi te citali i drugi namjerno se napravi nepotrebna frka oko otkrivanja identiteta jednog Vibora i onda je posjecenosto bloga 100 buta veca od uobicajene...ovo je cist biznis a onaj ko smeta leti van, posebno strajkaci...tako stvari stoje moj Trapula i zato bih da sam ja na tvom mjestu nasla momka od kojeg sumnjas da je krenulo otkrivanje tvoga imena i to raspravila sa njim...inace , mene svi koji znaju , znaju i da blogujem pa me citaju , glasaju kod Hala za mene ( vidis li gdje sam se popela na toj listi) i tako da ja nemam problema ...moj identitet zna jos jedno desetak blogera tako da mene to ne uznemirava jer je moj zivot ionako javan a nista ne krijem tako da sam mirne glave... naravno,ne mogu da vjerujem da neces vise blogati, mislim da mi koji se druzimo sa tobom vise vrijedimo od par ljudi koji su ti se zamjerili ....kissssssssssss
reginaelena - 18.11.2004. (16:52) - blog - #

- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

MOrgana

http://morgana.blog.hr/

citiramo:

nema me.

i neće me bit.
dosadio mi ovaj blog, razmišljam o tome da ga izbrišem. a jebiga teško mi je kad mi svako malo netko naleti s komplimentima :/
dan-dva razmišljala sam da ga preselim na svoj prostor, ali onda sam shvatila da nije stvar u tome što me smeta blog.hr politika, reklamiranje, forsiranje i liste, već se meni jedostavno više ne da pisati.


a malo ranije, stajalo je:

velikibrat.blog.hr je obrisan
pod kojim okolnostima, ne zna se


komntiran je ovako:
morgana, taj blog (velikibrat) je izbrisao admin. nije o tome upozorio autoricu koja je uredno trazila objasnjenje putem e-maila (na help@blog.hr) no nitko se nije udostojio ni na koji nacin odgovoriti na e-mail. Dakle, cenzura je napravljena bez ikakvog POKUSAJA kontaktiranja sa autoricom bloga. I to ne samo cenzura - brisanje komentara, stavljanja na "zabranjenu" listu, te konacno izbrisano. Cak se cini da su promijenjene postavke, buduci da statistika pokazuje nekih 16000 blogova, dok je na blog.hr/stat/ samo oko 12000 - znaci 4000 je arbitrarno skinuto sa top lista (opcije dostupne samo registriranim korisnicima) i tamo vise nema "privatnih" ili po adminovoj odluci skinutih u admin privatno blogova.


a jos malo ranije:

Ahhh.
U što se ovo pretvorilo?
Drago mi je da sam "samo" na almost cool jer ovako nitko ne gleda tko sam i što radim, o čemu pišem, koga pljujem... Nikoga ne dira što sam gore, nitko ne želi biti na mom mjestu. Svi se grebu za mjesto među tih 64 "najbolja" bloga, kao da zbilja jesu najbolji.
Ne dira me to.
No optuživati nekoga da je nekog drugog svojim post(oj)anjem otjerao s bloga, smiješno.

- 23:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Meniepov Brod Budala je izgleda potonuo

http://whole.blog.hr/

ovaj blog je izbrisan, ostali su nam samo nekoliko komentara na naslovnici, pa dok ih netko ne "otkrije" da sacuvamo:
http://www.blog.hr/comments/?nid=525

Ovaj blog portal postaje jedno veeeeeeeeeeeliko sranje u kojem par degenerika misli da je pokupilo svu pamet ovog svijeta stvorisi ovaj blog i vec mjesecima nisu u stanju napraviti blog kompatabilan sa svim browserima. A da ne govorim da je vec proslo par tjedana a da nije riknuo blog servis stoga ubrzo ocekujte poruke tipa "jaaaaaaaako ispricavamo mi ovo radimo na lijepe oci bla bla." A tek sto neke autore koji stvarno super pisu ignorirate dva posto. Mislim da bi se trebala zvati liste najveci dei i supkolisci najvecim deima. Cast par iznimaka. Koga zanima sto se je ovoj cuko posrao. Lebowskom se kornjaca nije mogla posrati. Pa sto. I da nabrojim malo ljude koje dva posto jebete: ladybonham.blog.hr Zenska ima prejeben dizajn i super pise poeziju. debelkurac.blog.hr pise pregenijalno a vi ga ne jebete dva posto. Ne jebe ni on vas. dps.blog.hr postoji vec mjesecima a sad se vi sjetili otvarati neke tamo neku poeziju. rolleyes A tek da ne govorim o nepismenosti autora koji uredjuju naslovnicu. Ja jesam nepismen, al ja bar ne uredjivam portal koji posjecuje pun qrac ljudi dnevno. A jos malo o tome kako postujete demokraciju ovdje. Onako divno kao sto ce ovaj post biti izbrisan u roku odmah. E pa meni se ZIVO JEBE. Dario zavrsi srednju skolu kao sto ti je onaj dole rekao pa onda idi praviti nesto. I annie isto tako. Blog ti je SRANJE bas kao i vecina na cool lista. Maritin jebeni blog. Dobro je drito rekao. Nabijem vam svima kisobran u supak i otvorim vam ga. Sad recite da je ovo privatno vlasnistvo. Mozda da. Al da nije 17 000 usera sumnjam da bi i vas bilo. Stoga ste nas duzni slusati.
Meniep ( odbijam pista bl - 16.03.2005. (22:38) - blog - #


a malo kasnije:

Oni uredjuju naslovnicu. Postoji vec jedan blog poezije i to mjesecima,a oni su svi mutavi. I ja sam pissed of sto su sad reklamirali ovaj, a onaj nisu. Oni su kao admini duzni pratiti sve i izvjestavati, a ne samo nekolicinu stavljati u pozornost. Od onog posranog psa pa do jebene casne. Pa koga to zanima. Ajmo nadjite mi dva covjeka ( normalna ) koje zanima tocna sekundi kad se neciji pas okotio. Ovo sto vi radite je vec oslo u trokurac. Jednostavno nije fer takvo ponasanje. Vi ste otisli predaleko od malog privatnog bloga. Budite toga svijesni vec jednom. 17 000 ljudi je ovdje. Eugenio: dizajn sam dao kao primjer. Uostalom pravili su oni i liste dizajnova i opet im je bila za kurac. Cinjenica je da oni trebaju mijenjati tj dodati neku opciju da juzeri prijavljuju druge blogove i po mogucnosti anonimno, da treba postojati veca komunikacija sa adminima, a ne stalno jedne te iste stavljati u pozornost. Kao sto gospoda rade. Ovo su dobronamjerni savjeti. Jedino ako ste budale ovo cete pobrisati da nitko ne vidi. No ja se nadam da necete. Jer brisanje ovih komentara govori o vasem umnom (ne) stvaralstvu.
Meniep - 17.03.2005. (18:09) - blog - #


i jos kasnije:

Svima gore: svojim komentarima sam htio reci da se stalno forsiraju jedni te isti i njihovi (ne)kvalitetni radovi dok se masa drugih ignorira. I to sustavno. Nije vam isprika da ima puno blogova pa ne mozete sve vidjeti. Nije. Kao dps.blog.hr Postoji mjesecima i da ga niste vidili sumnjam. Ja smatram da bi trebalo definitivno promijeniti politiku uredjivanja i prijavljivanja drugih blogova. No ako je bar 1% istina onoga na dritovom blogu mlatim praznu slamu. No promijeniti ce se nesto. Svim adminima porucujem da trebate nesto ODMAH promijeniti jer sve vise i vise je ljudi kojima ste dosli na vrh glave proseravanjem i svim tim. Ida ja nisam nepismen mogu ja pisati gramaticki tocno bez grJeske nego ne zelim. Jer me frustira pravopis.
Meniep - 19.03.2005. (14:47) - blog - #


kva kva. postedi me ti ofucanih fora. Posjecas me na slabu kopiju Marcy iz Bracnih voda.
Meniep - 21.03.2005. (19:11) - blog - #

- 23:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ida

Evo iz Gogle Cache zadnji post koji nam je ostavila Ida:


četvrtak, 10.03.2005.

Za sve Vas...

...koji ste me ovdje posjećivali, čitali, zavoljeli...
...koji još i danas ponekad kliknete na moj link...


Nakon priče o tome zašto voli poeziju i kako je objavljeni autor (što ne prenosim da ne bih prekršio autorska prava, zaključuje:

Kao što možete zaključiti, degradacije i ignoracije meni je u životu sasvim dovoljno i bez nekakvog istog ponašanja i stava od tamo nekog uredništva nekog tamo Bloga.hr koji je po svehrvatskom općeprihvaćenom načelu također rekao STOP za pjesnike i pjesničke blogove - iako moj nije bio izričito takav.

Iz tog razloga, odbijam ovdje više napisati i jednu jedinu riječ. Blog.hr za svoju je "planetarnu" popularnost dužan svojim blogerima a ne samome sebi. Da nema nas koji tu pišemo ne bi ni Bloga.hr bilo.
Kada ljudi u Hrvatskoj i ma gdje bili jednom shvate da su oni ta snaga koja pokreće svijet i da su oni ta vrijednost koja nekakvom prostoru daje težinu, daje boju, daje lik i oblik, tada će nam možda biti bolje.

Dok se damo manipulirati od šačice domišljatih "urednika", "politikanata" i inih... na račun prestiža po izmišljenim listama i tobožnjoj popularnosti, po objavljivanjima na naslovnicama i nekakvim drugim prostorima... dotle nam Boga mi neće biti dobro. Jer, uvjereni smo kako su baš oni ti koji baš toliko vrijede da si imaju pravo uzeti za pravo određivati koliko svatko od nas vrijedi! A ja tvrdim da svatko od nas njima puno više vrijedi nego oni nama.

Zaključak: Ja i dalje postojim i radim. S Blogom.hr ili bez njega. Možete me čitati na www.pelud.net ili na DA BIH BILA JA.
Niti sam se izgubila, niti sam od nečega odustala (malo morgen), niti sam zapala u nekakvu depresiju.

Dapače! Živjeli vi meni. Volim vas ja! Ida



Ida, volimo te!

Za one koji neznaju, Ida je bila jedan od najomiljenijih blogova. Žena sa stavom.
- 23:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

koliko nas citaju?

U prvom postojanju, Veliki Brat je imao 262 citanja, do 272 je dosao preko google cache, sad je opet pred vama, a dokle - ovisi o mnogo toga...
- 23:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

cenzura

Dakle, ovaj blog je ispunio bio svoju svrhu - a to je tema da li ima cenzure ili ne.
No mozda bi to trebalo nazvati - moderiranje
Dakle, u "terms of service" bi trebalo unjeti ove rijeci:
1. admini mogu izbrisati svaki komentar, svaki blog bez prethodnog upozorenja.
2. za ad 1) nije potrebno navesti nijedan razlog

3. liste su iskljucivo pravo onog tko to pise, dakle administratora.
4. cool ili almost cool, pa i fresh lista nastaju prema zeljama i potrebama vlasnika ovog servisa.

To je istina, i epopeja o cenzuri ovdje zavrsava.

Pricati o "slobodi stampe" u biti je prica o tome da svatko ima pravo na vladanje sa svojim domenskim prostorom.

Netokracija? Ne. Samo privatno vlasnistvo...
- 22:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

tako je bilo nekad prije:

Ovo mozete procitati u starom blogu, koji je netko (a ne autor ovog bloga) sasvim slucajno izbrisao:

14.03.2005., ponedjeljak
Pravila cenzuriranja


'Administrator je onemogućio da se ovaj blog prikazuje na listama blogova'


Ovaj epitet blog koji čitate zaradio je jer se usudio copy - paste prepisku admina sa nekim blogerima koje je isto tako stavio na onemogućene liste.
Razlog? Rasprava zašto je netko skinut sa cool na almost cool.

Prvi bloger, poznat nam kao eugen vidrić, na svom je blogu objavio sliku koju sam prenio ovdje kao logotip. Nisam primjetio da se žalio na "krađu" a zamislite, to bi trebao biti "eksplicitan sadržaj!"

Drugi bloger, dritokonj, čiji sam logotip također stavio na post, imao je isti i u vrijeme dok je milošću admina bio na cool listi.

Dakle, nema "eksplicitnog sadržaja" na ovom blogu, što bi mogao biti prvi razlog zabrane.

Drugi razlog zašto bi admin mogao zabraniti neki blog je - uvredljiv sadržaj.
Korištenje "revolucionarnog rječnika" bez eksplicitnog navođenja bilo kojeg ideološkog sistema?
To naravno nije bio razlog da se ukloni "velika zvjerka" kakav je naš Eugen Vidrić, ali za neki nepoznati blog, više je nego dovoljno.

Prvo, ovaj bloger nije spamao već je komentare "revolucionarnog sadržaja" stavio samo na dva bloga. Ali dragi admin je to vidio na blogu dritokonja, te je naravno, uvrjeđen, promptno reagirao.

Njegovo nepoznavanje netiquette i moderiranja je time dokazano.
Admin ovog bloga može se samo upitati - Tko si ti?

A i vi se upitajte, jer na ovom blogu ima samo dva komentara, a drugi je upravo taj - Tko si ti?
Kao da je važno da imamo dokaz ad hominem, kad već nemamo nijedan ad argumentum.

# - 01:12 - Komentari (1) - Isprintaj - # postoje 3 efikasna načina za gušenje "pobune". Vidim da je drugi tip iniciran. (badhabbit 14.03.2005. 03:48)


malo statistike :-)

Evo malo statistike. Budući da je na naslovnicu "rekordnih komentara" već postavljen jedan "udarnik" koji je navodno, privukao mnoštvo komentara svojim lukavim postom, koje naravno nije sam napisao, evo i postova - koje mi jesmo sami napisali!
Dakle, ovo je rekord u brzini pisanja tekstova na blogu. Sa rezultatom od 458 tekstova, od kojih nisu svi isti (dobro, tu i tamo nešto se ponavlja, ali zar nije tako svuda) postignut je rekord u broju postova u jednom danu i u brzini dolaska na drugo mjesto po broju članaka:

Datum i vrijeme prvog posta: 13.03.2005. (20:54)

Zadnji post napisan: danas

Ukupno postova: 458

Broj postova u zadnjih 30 dana: 458

Broj postova u tekućem mjesecu: 458

Prosjek postova po tjednu: 458

Prosjek postova po mjesecu: 458

Mjesec s najviše objavljenih postova: ožujak, 2005. (458 postova)


Najveći broj neaktivnih dana između postova: 0

Broj dana bez postova: 0

U koje doba dana najčešće pišete postove: tijekom noći (22 - 7 sati)


Ukupno riječi u svim postovima: 4454

Prosjek riječi po postu: 10

U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu).

Broj postova sa slikom: 0 (0%)

Broj postova bez slike: 458 (100%)

Nalazite se na 2. mjestu od ukupno 18284 blogova po broju objavljenih postova.

- 22:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Gogle cache

evo link na Google cache
- 22:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponovni početak

Evo nas opet. Očigledno je zabunom netko izbrisao ovaj vaš blog...
Veliki Brat je opet sa vama.
- 22:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>