VELIKA KAO DIJETE ... - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

četvrtak, 08.02.2007. ♥

♥ ...

Ovo vrijeme je sporo za one koji čekaju,
vrlo brzo za one koji su prestrašeni,
vrlo dugo za one koji oplakuju,
vrlo kratko za one koji slave.
Ali, za one koji vole, vrijeme je vječnost.

Voli me kada najmanje zaslužim zato što
te tada najviše trebam.

Ljubav je najbolja glazba u uspjehu života.
Bez nje taj netko bio bi zauvijek nijem u
beskrajnom zboru čovječanstva.

Ima ljudi koji nam govore, a mi ih ne čujemo,
ima ljudi koji nas povrijede, a ne ostavljaju ožiljke,
ali ima ljudi koji se jednostavno pojave u našem
životu i obilježe nas zauvijek.

Da mogu vratiti mladost, ja bih napravio
sve pogrješke opet, ali mnogo ranije.

Zašto ponavljati stare pogrješke ako ima
tako mnogo pogrješaka za počiniti?

Sklopio sam sporazum mira s vremenom:
niti će ono mene progoniti,

niti ću ja trčati za njim.
Jednoga dana ćemo se pronaći.

♥ 22:40 ♥ komentari (10) ♥ print...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.