Veco se blogira

ponedjeljak, 11.09.2006.

GAZDA odlazi...

Ljudi moji ovaj vikend smo bili u Rovinju...no tome uopće neću pridavati toliku pozornost, kolko bum pisal, ma znate već o čemu...GAZDA je opet trku završil na tronu...i to u kakvom stilu...svi vjerojatno znate da je pobjedil, da je Alonso odustal i da bu sve frcalo u preostale tri trke do kraja prvenstva...
no nebu samo prvenstvo završilo nakon Kine, Japana i Brazila...završila bu i jedna velika era Formule 1...iz nje odlazi najveći... najtrofejniji... najdraži... najbolji... najkarizmatičniji... i meni najdraži i apsolutno jedinstveni MICHAEL SCHUMACHER...
Monza je ove nedjelje uistinu bila najbolje mjesto da se svijetu objavi ta odluka koju je GAZDA donio...nitko nije znal kaj je odlučil, sve dok nije trka bila gotova, a onda su prek radio veze prvi doznali šefovi: Jean Todt, Ross Brown i Luca di Montezzemolo...mi ostali čekali smo još par minuta, no ja sam odmah videl na njihovim licima i po MICHAELOVOM načinu proslave da bu ON ovom sportu rekel - 'đenja!
Tijekom cijelog počasnog kruga kojeg je vozil srce mi je lupalo ko još nikad do sad za njega...gutal sam debele, debele knedle, a dok je izašel iz bolida i dok je grlil sve oko sebe...znal sam da je to, to...morala mi je suza poteći...i uopće me nije to sram reći...plakal sam od radosti, tuge i neobičnog ponosa...veselil sam se svakoj njegovoj pobjedi, plakal od radosti za svaki njegov naslov svjestkog prvaka...ali ova nedjelja me emocionalno rasturila...fakat obožavam tog čovjeka i nikad si nebi oprostil da nisam gledal tu utrku i taj trenutak... kolko god mi bili u Rovinju i sve to skupa...ništ mi te nedjelje nije bilo važnije, nego da pogledam tu trku...i Bogu sam zahvalan kaj mi je po svojoj providnosti omogućil da je vidim , a gledal sam ju zajedno sa svoji pajdašom Draženom...
Najveća ikona formule 1, čovjek kojemu se divim i koji mi je uzor još od malih nogu, odlazi...bez njega, ništ više nebude tak kak je bilo...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Trenutak objave odluke...i trenutak sjajne pobjede u utrci

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Rulja prati svog omiljenog vozača...i Luca di Montezzemollo je moral biti prisutan tom trenutku

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
pozdrav s mehaničarima i odlazak na proglašenje pobjednika

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
JEDAN I JEDINI koji može stvoriti ovakvu euforiju...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...zajednički pozdrav navijačima i posljednji poljubac svim "Tifosima"

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...ko se nebi rasplakal da vidi ovakav prizor pred sobom -->

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
GAZDA i njegov budući nasljednik...Kimi Raikkonen

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
GAZDA, NEMA TI RAVNA...JEDINSTVEN SI I NEPONOVLJIV...NAJJAČI SI...

- 15:43 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!