Veco se blogira

ponedjeljak, 28.08.2006.

Alaj smo se odmorili bećari...i bećarîce...

...vratija se Veco sa svog ljetovanja u Novom Vinodolskom, na kojem sam bio sa uobičajenom svojom ekipom...bilo je LUDO I NEZABORAVNO"...smijeh, kupanje, dobra klopa, super ekipa, zafrkancija,našlo se nešt i za popit...tak da je zbilja bilo veselo...provaljivali smo fore...inatili se bećari i bećarîce...mislim, tj. bolje reći, nadam se da su se svi zabavili i da nikome nije žal kaj je išel...slike bute vjerojatno mogli pogledati na blogu Stepinčeve mladeži, čiji je link tu negdi ili na Kićojevoj stranici...eto, tolko samo da znate da sam živ...
Joooj skoro sam zaboravil...bila je i utrka ove nedjelje...Felipe je pobjedil...nisam bil sretan zbog Schumacherovog, recimo neuspjeha, ali mi je bilo jako drago zbog Felipea...vidlo se je da i njemu to puno znače i jako me je dirnul svojim osjećajima...bravo majstore...a GAZDA se bu moral malo više potruditi...a di ćeš bolje mjesto za sljedeću utrku, nego Monza u Italiji...Ferrarijevo GROTLO...
Lipi pozdrav svima...koliko mojih čitatelja ima...
E, još da ne zaboravim izvršiti obećanje koje sam dal curama...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...objaviti im ovu fenomenalnu fotku...

- 09:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.08.2006.

Is it a bird?... Is it a plane?...No, it's SUPERMAN!

"Čovjek ok čelika" se vratio...pet godina je zujal po svemiru...iskal je svoj pravi dom, a onda se vratil k nama na Zemlju...tu je ipak najljepše...nakon kaj se smjestil i ponovo udomaćil, krenul je po starom, spašavat ljude...i to ne samo po Americi, već po cijelom svijetu...no jedan zločesti ćelavac, zabrijal si je full ludi plan...i skoro mu ga je uspjelo izvesti...no, nas zemljane, na sreću ne spašava Clark Kent, nego njegova skrivena "druga strana"...Lex Luthor, još buš moral puno žganci pojesti da bi pobjedil Supermana...e, da Lois Lane si je našla dečka, ima sina, ali još voli Supermana...i da, Clarka još uvijek ne doživljava...
Pretpostavljam da ste skužili, da sam gledal "Superman returns".
Oduvijek sam obožaval filmove o "čovjeku od čelika" i užival sam u njegovom herojstvu, snazi, jednostavnosti i samozatajnosti...tak da me ni ovaj film nije razočaral...ekipa s kojom sam ga gledal, komentirala je da nije baš nekaj, tj. "dobar je, ali bi moglo i bolje"...meni je film super...ispunil je sva moja očekivanja...napetost, ljubav, humor, happy end, super efekti...užival sam tih dva i pol sata...u takav film se jednostavno moraš uživjeti, a ne tražiti neku realnost i uvjerljivost...moram reći da je "novi" Superman sad, glumac Brandon Routh...super je zamjenil legendarnog Christophera Reevsa...u par scena, obučen kao Clark Kent, Brandon izgleda pljunuti Christopher...Lex Luthora glumi Kevin Spacey, i također ga super skida...bolje nego Geen Hackman u orginalima...Kevin je stvoren za takve uloge negativaca...sve u svemu, film mi se jako zdopal i preporučil bi svima koji se žele na 154 minute opustiti i ležerno zabaviti uz film, da si ga pogledaju...
Eto, tolko o tome...i ne brinite se ak vam prijeti neka opasnost...Superman je, kak bi on to sam rekel: "...uvijek tu negdje, u blizini!"

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Poznati trk na presvlačenje i onda u akciju...možda ne izgleda prejak, ali je zato žilav...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Superman i Clark Kent...vidite kakvu sličnost među njima?...u filmu niko ne vidi, osim jednog klinca, a on pak nije smjel ništ reći...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ah, ta Lois...i najjačeg čovjeka je smotala...žene, žene...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Bad guys ekipa...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
I još par slika, meni za gušt...

- 09:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.08.2006.

Heroji ne plaču...i kad gube, POBJEĐUJU...

Do sad sam bil veliki fan Michaela Schumachera, no od jučerašnje trke...ga volim još više...
Ono kaj je on jučer izvodil...to su bile čude...ljudi moji, vjerujte mi nije lako biti njegov navijač... prvo u subotu napravi glupost i kazne ga, tak da mu na svaki krug dodaju po dvije sekunde, tak da se nije imal šanse dobro kvalificirati... a on onda odvozi fantastičan krug i samo mu je stotinka falela, da se probije malo više u poretku...
Nakon kaj se kvalificiral kao 11. (btw. Alonso je također bil kažnjen)... na Houngaroringu je opala kiša... i sad su sve šanse krenule na Gazdinu stranu...na startu prestigne hrpu bolida, probije se do čak 4. mjesta...nije moglo bolje...ali brus...gume nisi bile dobre i uskoro je počel padati u poretku...dostigel ga je i Alonso...i moram reći, obišel ga sjajnim manevrom...
No dobro, Alonso ode...treba braniti ono kaj imaš....a kak, kad su ti gume ne baš dobre....je ništ, onda koristiš sva sredstva i sve vještine...i tak si je u tim borbama s drugim vozačima Michael strgal prednje krilce....pa nemreš vjerovati....ja luud...vrati se on na stazu...nove gume, gorivo i kad gle...tam negdi kroz rupicu na nebu, pojavi se sunčeko...kiša je stala i staza se počela sušiti...gume su počele funkcionirati....Michael vozi sve brže...brže...i brže...postiže najbolja vremena od svih vozača...fenomenalnom vožnjom progura se do čak 2. pozicije...kaj je fantastično, jer je u međuvremenu Alonso odustal...još je 12 krugova bilo do kraja...a onda opet drama...gume...svi su ih promjenili, a on je odlučil ostati do kraja na istima... to vam u formuli jako puno znači...jer evo za usporedbu, na novim gumama ostali su bili po sekundu, a neki i više, brži od Michaela... s tom brzinom i novim gumama, De la Rosa ga je lako sustigel...i samo se čekalo da zaobiđe Michaela...
a onda se dogodilo ono kaj mene kod Schumachera naprosto oduševljava... umjesto da propusti bržeg od sebe i zadovolji se s dva boda manje, on je odlučil svim silama braniti svoju poziciju...punih 5 krugova, De la Rosa...u evidentno bržem bolidu, ga je napadal, no Gazda ga nije propuštal...ja neznam kak on može tak voziti i biti tak hladan...meni, koji sam samo gledal je srce tuklo ko ludo...a oni se pri brzinama 300 na sat, ponašaju kaj da se s biciklima naganjaju...
Španjolac je ipak bil prejak u tim uvjetima i Michael ga je propustil...u međuvremenu, dok je on branil poziciju, prišuljal mu se i Heidfeld i naravno krenul zgrabiti i svoju priliku... Gazda se opet nije dal...i u milimetarskoj borbi, malo su se okrznuli...i nakon par trenutaka uslijedilo je razočaranje...Schumacher je moral odustati, jer su gume bile totalno uništene, a vjerojatno se nekaj i pošemerilo u borbi s Heidfeldom... bilo je još samo 3 kruga do kraja...i sad nek mi neko reče, da je lako biti Michaelov navijač, dok ti priušti takve stvari i poteze za gledati...
E sad budu neki rekli: trebal je popustiti i uzeti tih par bodova i bar završiti trku... no svi koji to vele, ne poznaju Michaela i ne mogu biti njegovi navijači... duboko sam razočaran kaj je moral odustati, ali sam oduševljen načinom na koji se boril za svoju poziciju...nema kod njega «bolje ikaj, nego nikaj»...»sve ili ništa» je prikladnija za njega... i zato ga jednostavno obožavam...čovjek je genije...često je i «samo čovjek»...ali je fenomenalan... oduvijek sam mu se divil i željel biti kao on...od jučer, još i više...
Kapa dolje majstore...svaka ti čast.... nema ti ravna...

Ovaj post, je opet bil za moju dušu, a sve vas koje to ne zanima...zaobiđite...a svi oni koji ne shvaćate, zakaj ja o tome pišem...znači da me jednostavno uopće dobro ne poznajete...
Hvala i Kićoju, koji mi je objavil ovaj post...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Najteže je kad te uparkiraju u garažu prije ostalih...

- 11:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!