Veco se blogira

srijeda, 26.07.2006.

Samo jedan mali savjet trebam...

...ovaj put sam u potrazi za digitalnim fotoaparatom...biral sam između više proizođača i jedan mi je ponajviše zapel za oko...no na nekim stranicama ga hvale, a na nekima ga relativno kritiziraju...tak da mi treba savjet, tj. bolje reći...nečije iskustvo u radu s tim aparatom i preporuka dal je dobar ili ne...eto, pa ak neko od vas bloggera naiđe na moj blogek i alučajno još u svom vlasništvu ima taj fotoaparatek...bil bi mu jako zahvalan na bilo kakvoj preporuci, komentaru, pokudi, pohvali.....aha, sigurno se pitate i koji je to fotoaparat: OLYMPUS µ700 (mju 700 - Digital Stylus)...evo i sličke:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


- 19:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!