Veco se blogira

ponedjeljak, 03.07.2006.

No legolas...smiri se...

...evo me, tu sam...wave Vrijeme je za novi postek...kratki...jednostavni...GAZDA SCHUMACHER se dočepal nove pobjedewinkyes i naravno da moram staviti par slika tog meni tako radosnog događaja...smijeh
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...jučer sam imal prije utrke rodbinu na ručku kod sebe...a povodom čega, pitate se...e pa danas mi je ROČKAS...thumbup kak se ono veli...kolko kapljic, tolko let...idem se popiti nekaj velikoga...pozdravček...mah

- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!