Ej

nedjelja , 01.03.2009.

Evo me konačno.Radila sam neke promjene na blogu pa je sada bolji (barem meni).
Kupila sam novi album od Nightwisha.
Iako je cd od Tarje bio bolji nego od Anette ja sam ga svejedno kupila.
( Pa šta sada )
Evo sada mi je najdraža pjesma Die Alive od Tarje.
Na mažuretkinjama smo radili novi element Leptir sa bacanjem.
No moj najdraži element je Sunce ju-hu-hu.
Evo sada ću vam staviti poneki video od Nightwisha.
Prvi je Die Alive

A sada moj drugi najdraži Nemo:

Ima i nekih slikica koje sam odlučila staviti na blog. Pa pogledajte.
Tarja Turner Pictures, Images and Photos
tarja turner Pictures, Images and Photos
Tarja Turner Pictures, Images and Photos

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.