12. SJEDNICA GRADSKOG VIJEĆA O VATROGASCIMA
[ # ]

OSIJEK

Pitanje vijećnika Ante Đapića o stradalom vatrogascu / Odgovor zapovjednika na pitanje vijećnika Ante Đapića.
Image and video hosting by TinyPic
Zapovjednik JPVP Grada Osijeka Pero Čeman: "Hvala gradonačelniče lijep pozdrav svima zahvaljujem i gospodinu Anti Đapiću što je pohvalio rad JPVP Grada Osijeka na prošlom gradskom vijeću i zahvaljujem mu što je uputio ovo pitanje za današnje gradsko vijeće. Naime gospodin Ante Đapić je bio član upravnog vijeća JPVP Grada Osijeka i on jako dobro poznaje situaciju u JPVP grada Osijeka,kao i većina od Vas. Ja sam preuzeo JPVP Grada Osijeka prije 2 godine bilo je katastrofalno financijsko stanje zato je i došlo do izmjene na mjestu zapovjednika JPVP Grada Osijeka. Bilo je velikih problema unutar ustroja postrojbe i ja se za sada uspješno nosim s tim,što se tiče financijskog stanja izašli smo iz njega,postrojba je bila 1.200,000 kuna u minusu,preneseni manjak prihoda nad rashodima su bili 1.150,000 kuna. Mi smo danas pozitivni,60.000 kuna smo godišnje plaćali kamatu,što se tiče ustrojstvenog dijela postrojbe,ima 91 operativni vatrogasac od njih 98% su hrvatski branitelji,prosjek godina je 50. Ljudi koji svakodnevno u svom radu gledaju stradanja,žrtvuju svoju sigurnost da bi spasili druge i vjerojatno da je to na njima ostavilo zdravstvenu i psihičku posljedicu. Imamo puno djelatnika koji boluju od karcinoma,imamo djelatnika sa srčanim tegobama i mislim da bi tu sustav trebao poraditi na tome da se omogući tim ljudima da odu u mirovinu otprilike sa 50 ili 55 godina što smo mi službeno zatražili,da ima dio ljudi koji su potrošeni ljudi da su se potrošili spašavajući druge. Djelatnik je pao u noćnoj smjeni,nije bio na intervenciji,nije bila vježba,ja sam sazvao odbor zaštite na radu,odbor je održan,prikupljamo izjave svih svjedoka koji su radili tu noćnu smjenu. Radi se o djelatniku koji je od domovinskog rata do danas uposlen u JPVP Grada Osijeka,koji je iznad sebe imao i dva voditelja,jednog zapovjednika smjene,od svih su uzete izjave,tražit ćemo medicinsku dokumentaciju i na osnovu činjeničnog stanja poduzet ćemo mjere i ja ću vas o tome izvijestiti."…. jpvp grada osijeka

Image and video hosting by TinyPic

18.10.2018. ...17:09 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters