VRAĆAJUĆI SE SA SKUPŠTINE POGINULA DVA VATROGASCA
[ # ]

TOMAŠANCI


Teška prometna nesreća koja se u subotu u noći dogodila u selu Tomašanci nedaleko od Đakova, zavila je u crno dvije obitelji u Mandićevcu. Živote su izgubili Samir Dedović i Mario Maroši, prijatelji, vatrogasci, iza koji su ostale supruge i mala djeca. Slučaj je potvrdila PU osječko-baranjska.- Oko 23,30 sati, 29-godišnjak je, upravljajući automobilom đakovačkih registracija, zbog neprilagođene brzine izgubio je nadzor nad vozilom i sletio s kolnika. U nesreći je uz 29-godišnjeg vozača, poginuo i 36-godišnji suputnik, izvijestila je policija.Prizor koji smo te noći zatekli u Tomašancima bio je stravičan. Polovina neprepoznatljivog auta poput zgužvanog željeza omotala se oko oraha, dok se druga polovina nalazila na cesti. Svuda okolo bili su razbacani dijelovi auta; lim, kotači. Očevidac nesreće bio je Vlatko Radojković.

- Ti dečki su išli, kako se priča, iz Josipovca Punitovačkog s vatrogasne skupštine. Tridesetak metara prije nego što su sletjeli počeli su hvatati rubnjak. Udarili su kod moje mame u most, jedan dio kanala su preletjeli i udarili u drugi kanal na toj istoj strani. Bio sam sa 15-godišnjim sinom 20-ak metara ispred njih kada sam čuo sam strahovito šuštanje. Povikao sam: “Sine, bježimo preko, tko zna što se događa!”. Kako sam pretrčao na drugu stranu, sagnuo sam se i stisnuo ramena, neka me plastika lupila po nogama, a sin je vidio svjetla u zavoju i počeo bježati prije mene - kaže Radojković.Mandićevac je jučer ovila tuga. Malo tko je mogao smoći snage govoriti o dvama mladim, ugašenim životima. Prema neslužbenoj verziji događaja, prijatelji su se vraćali s vatrogasne skupštine iz Josipovca kući, no čini se da su, ili promašili skretanje, ili odlučili krenuti kući preko Đakova. Obojica su bila pripadnici DVD-a Mandićevac koje je i samo jučer trebalo održati godišnju skupštinu. “Obojica su bili dobri, vrijedni dečki, oženjeni. Svaki od njih ima dvoje djece. To je tragedija kakvu ne pamtimo. U šoku smo, jer njih dvojica su bili dobri dečki, radišni, odani svojim obiteljima. Strašno nam je”, kazao nam je jučer jedan od mandićevačkih vatrogasaca.

Image and video hosting by TinyPic

Polovina auta je gorjela
“Automobil je kao pogonsko gorivo koristio plin. Kada se raspao na dva dijela, rastepeni su i ventili od boce. Ona je bila puna jer je “šištala” još sigurno 20-ak minuta. Razvijao se jak plamen jer je plin gorio pod tlakom. Kako sam ranije naišao, podigao sam i DVD Tomašanci koji su već čuli da se nešto dogodilo, te su u nekoliko minuta ugasili požar na tom drugom dijelu vozila”, kaže zamjenik zapovjednika DVD-a Đakovo Ivan Klemen.

Vatrogasci u šoku
Vatrogasna zajednica Đakovštine brzo je čula za tragediju jer je kobnog dana održano čak šest vatrogasnih skupština. Na mjestu nesreće zatekli smo i zamjenika zapovjednika DVD-a Đakovo Ivan Klemen. “Obišao sam te dečke, jedan je još davao blage znakove života, no kada je Hitna došla ustanovljena je smrt kod obojice”, kaže Klemen.…. glas slavonije

17.02.2013. ...21:42 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters