VLAHUŠIĆ IMENOVAO SAMOG SEBE NA ČELO UV JVP DUBROVAČKI VATROGASCI
[ # ]

DUBROVNIK

Gradonačelnik Andro Vlahušić sam je sebe imenovao predsjednikom Upravnog vijeća JVP dubrovački vatrogasci. Barem tako proizlazi iz odgovora kojega je Vlahušić dao Božidaru Memedu na sjednici Gradskog vijeća koji ga je upitao čiji interes štiti dozvoljavajući nezakonit i nestatutaran rad vatrogasnog zapovjednika Stjepka Krilanovića?
- Redovito sam vas izvještavao o problemima u vatrogasnoj postrojbi, a vi niste ništa poduzeli. Prije nekoliko mjeseci sam vas obavijestio i o ostavci koju sam podnio na mjesto predsjednika Upravnog vijeća JVP Dubrovački vatrogasci, da bi mi vi 21. siječnja poslali obavijest kako me razrješujete dužnosti predsjednika. Čiji interes štitite podržavajući nezakonit rad Stjepka Krilanovića? - pitao je Vlahušića Memed. - Ante Grčić i Stjepko Krilanović ostaju na svojim mjestima jer dobro rade svoj posao. Ja sam nedavno imenovao novog predsjednika Upravnog vijeća JVP Dubrovački vatrogasci i osobno sam preuzeo tu odgovornost. Po funkciji, predsjednik je gradonačelnik. - odgovorio je Vlahušić.…. dubrovnik press

28.01.2013. ...21:46 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters