GORJELO U BLANKINOM SUSJEDSTVU
[ # ]

SPLIT
Pišu:Tonka Čubelić / Pero Smolčić

Stan na drugom katu zgrade u Skradinskoj 9 na Žnjanu, vlasništvo obitelji Šundov, jučer oko podneva gotovo je u potpunosti izgorio. U stanu žive Iva i Marina Šundov, majka i sestra Tončija Šundova, vlasnika i direktora lokalne televizije Kanal 5.

Vatrogasci su stigli na mjesto događaja odmah nakon dojave, no već je bilo kasno jer je gotovo cijeli stan vrlo brzo izgorio. Na sreću, ozlijeđenih nije bilo. Svi koji su mogli na vrijeme su pobjegli iz zgrade, dok su oni s katova iznad stana koji je zahvatila vatrena stihija ostali čekati da vatrogasci odrade svoje.Vatra se, zahvaljujući intervenciji vatrogasaca, nije proširila na okolne stanove, ali zato je dima bilo na sve strane  kroz ventilacijske cijevi proširio se cijelom zgradom, pa je većina stanara doživjela šok kad su napokon mogli ući u svoje domove.

Brza intervencija
Očevid bi trebao pokazati je li se požar dogodio slučajno ili namjerno. Nakon izbijanja vatre, majka i kći pobjegle su iz stana u plamenu i sklonile se kod susjeda, a nakon toga u pomoć su pozvani vatrogasci.Navodno je vatra planula u spavaćoj sobi. Šokirani stanari u nevjerici su gledali gust dim, nadajući se da će sve proći bez većih problema.

Image and video hosting by TinyPic

Ulicom je sukljao takav dim da se nije moglo proći, strašno  kazala nam je jedna od stanarki. Vatrogasci su još neko vrijeme osiguravali mjesto događaja.Dramatičnom požaru svjedočio je i Joško Vlašić, čiji se obiteljski stan nalazi dva kata iznad stana koji je gorio.

Baš smo sjeli za stol kako bismo ručali kad smo osjetili miris dima. Prestrašili smo se i pomislili da je kod nas nastao neki kratki spoj. Brzo smo ustali od stola, no onda smo shvatili da je požar u stanu ispod – prepričao nam je Vlašić. Tada se još nisu pojavili vatrogasci. Brzo sam uzeo telefon i počeo okretati 112, no baš su se tada začule vatrogasne sirene. Situaciju su relativno brzo sredili – kazao nam je Vlašić.Ipak, nije bilo ugodno u trenucima vatrene stihije biti u zgradi punoj dima. Bilo je toliko dima da se nismo mogli spustiti stepenicama, stoga smo ostali u stanu i čekali što će se dogoditi. Sada kad je sve ugašeno, stubište je puno čađe. Na sreću, nije bilo ozbiljnijih posljedica – ustvrdio je Vlašić.

Jedna od stanarki zgrade kazala nam je u šoku: Bila sam na poslu, kad me je u 12.20 nazvala susjeda. Samo mi je rekla da se ne preplašim jer gori u mojem ulazu. Nisam mogla doći k sebi od šoka. Zatim me još jedna prijateljica nazvala. Ne znam kako sam došla do kuće. Kad sam ušla u stan, sve je bilo puno dima, a dio zida u kupaonici pokraj ventilacijskog otvora zacrnio se. Sva sreća da nikoga nije bilo u stanu.

Kontaktirali smo i s Tončijem Šundovom. Sretan je što je sve ostalo samo na materijalnoj šteti. Nastala je samo materijalna šteta. Nije to toliko strašno koliko se čini od pustog dima. I ja sam mislio da je više izgorjelo, ali izgorjele su samo dvije sobe. Ne znam kako je došlo do toga, to će se valjda utvrditi  kratko je komentirao Šundov.
slobodna dalmacija

04.11.2010. ...15:23 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters