VATROGASCI PROTIV DRŽAVNE UPRAVE
[ # ]

ZADAR
Piše: Mirna Brčić

Željko Šoša: Dok sam ja zapovjednik, u Zadru će funkcionirati broj 93

Image and video hosting by TinyPic

Operativno tehnički stožer Hrvatske vatrogasne zajednice održao je danas sjednicu kojoj su nazočili načelnik Hrvatske vatrogasne zajednice Željko Popović, zajedno sa svim vatrogasnim zapovjednicima Republike Hrvatske. Raspravljalo se o tri točke dnevnog reda, a kao glavni gorući problem predsjednik vatrogasne zajednice Zadarske županije, Željko Šoša, naveo je zahtjev Državne uprave za zaštitu i spašavanje da se dosadašnji pozivni broj vatrogasaca 93 zamjeni brojem 112.

Vatrogasci smatraju kako je to direktno uplitanje u njihovo područje djelovanja te kako bi se time gubilo dragocjeno vrijeme od dojave o požaru pa do intervencije vatrogasaca.

- Oni iz državne uprave idu od županije do županije i traže od župana i županijskih vatrogasnih zapovjednika da potpišu kako predaju broj 93 i da preuzimaju 112. Ja sad odgovorno tvrdim, dok sam ja županijski zapovjednik funkcionirat će broj 93, kazao je Željko Šoša.

Na koncu obraćanja javnosti, vatrogasci su zaključili kako Državna uprava za zaštitu i spašavanje obmanjuje hrvatsku javnost.
- Je li želja da se uvede broj 112 pokušaj ovladavanja jednom organizacijom, ja ne znam, no ovo što uprava radi, izravan je atak na vatrogasnu organizaciju, kazao je Slavko Gauš, zamjenik načelnika Hrvatske vatrogasne zajednice i ujedno županijski vatrogasni zapovjednik Primorsko-goranske županije.
057 info

04.08.2010. ...13:56 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters