EKSPLOZIJA U KUĆI NA GAZI
[ # ]

KARLOVAC

Jedna je ženska osoba ozlijeđena u eksploziji u obiteljskoj kući na Gazi u Karlovcu.

Prevezena je u Opću bolnicu Karlovac. Kako je za naš radio potvrdio dežurni kirurg dr. Erdeljac, žena srednje dobi je zadobila teške opekotine na velikoj površini tijela, ali njeno stanje sada je stabilno, te će liječenje najvjerojatnije biti nastavljeno u Centru za opekline u Zagrebu.

Do eksplozije je došlo iz za sad nepoznatih razloga nešto iza 13 sati. Kako saznajemo, riječ je o jednoj od kuća u nizu u samoj blizini vrtića i u eksploziji je potpuno uništena, a oštećenja su vidljiva i na susjednim objektima.

Uz ozlijeđenu ženu J.Š. u kući je živio i njen suprug Ž.Š., ali u trenutku eksplozije ona je bila sama. Susjedi govore da se prije eksplozije osjetio miris plina, pa se pretpostavlja da je upravo plin uzrok ove nesreće. Kažu i da je nesretna žena često čuvala svoje unuče, no srećom ne i danas te je izbjegnuta i veća tragedija.
- Upravo sam sjeo za stol i začuo lupanje po vratima, to je bilo staklo. Krenuo sam prema vratima i čula se jaka eksplozija. Otvorio sam vrata i vidio rasipano staklo u dvorištu. Ništa mi nije bilo jasno. Susjednu kuću nisam ni vidio od oblaka prašine. Čuo sam Jelenino zapomaganje i krenuo joj pomoći. Prvo smo pronašli bocu plina koju smo iznijeli van, a u ruševinama sam pronašao susjedu Jelenu opečenih ruku i nogu.

Pozvali smo hitnu pomoć i vatrogasce - rekao nam je susjed Slavko Dakić. Jelena Šoštarić je odvezena u Opću bolnicu Karlovac, a na daljnje liječenje bit će prevezena u Centar za opekline Zagreb.Točan uzrok eksplozije utvrdit će policija koja još uvijek obavlja očevid. radio Mrežnica

17.08.2009. ...20:10 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters