DOLAZILI DA SE ZAPOSLE A NATJEČAJA NIJE NI BILO
[ # ]

SARAJEVO

Iako nedostaje 35 vatrogasaca, nema ništa od natječaja .Provjerene sve novine a natječaja nije nigdje bilo.Halilović je razgovarao sa svim "kandidatima" da bi saznao na osnovu čega dolaze.

Sarajevski vatrogasci imali su ovih dana nesvakidašnji problem. Naime, mnogi su počeli dolaziti u zgradu Profesionalne vatrogasne brigade da bi se prijavili za posao vatrogasca. Međutim, kako su se vatrogasci požalili, iako im fali ljudi, natječaja uopće nije bilo?!

- To je bilo veliko iznenađenje za mene. U nekoliko dana došlo je 11 mladića koji su kazali da se javljaju na natječaj. Ponijeli su i dokumentaciju da bi aplicirali. Provjerio sam sve novine, natječaja nigdje... Morao sam razočarati te momke iako nam fali 35 vatrogasaca. Bio bih najsretniji da sam ih mogao primiti - rekao je Mahir Halilović, zapovjednik Profesionalne vatrogasne brigade KS.

- Svaki od njih mi je rekao da im je neko od familije ili prijatelja kazao da vatrogascima nedostaje djelatnika te da apliciraju. Ljudi su u novinama čitali o problemima koje imamo. Između ostalog, to je i manjak ljudi, pa su na osnovu toga zaključili da primamo nove radnike - pojasnio je Halilović, koji je apelirao da zbog posla ne dolaze u zgradu Vatrogasne brigade jer natječaj nije raspisan. ...... opširnije

06.08.2009. ...08:00 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters