DVA SATA BORBE SA VATROM
[ # ]

KRNJAČA

U požaru koji je sinoć oko 20.30 sati izbio u stambenom bloku u Ulici Branka Momirova 41 u Krnjači izgorjele su dvije kuće, dok je vatra zahvatila krovni i tavanski dio trećeg objekta. Ozljeđenih nije bilo, a vatrogasci su oko 22.30 lokalizirali požar.

- Nisam vidjela ništa. Krenula sam u grad. Poslije deset minuta susjeda me je pozvala i rekla da mi gori kuća. Taksijem sam se vratila jer nisam bila ni sigurna da li mi je sin ostao u kući – kaže Nada Đukić, ali su je smirili susjedi koji su potvrdili da su vidjeli sina Makija kako odlazi u pravcu grada motorom sa djevojkom.

Požar koji je oko 20.30 sati izbio u Nadinoj kući, koja je pod istom krovnom konstrukcijom sa još tri kuće, brzo se širio. Kuća je potpuno izgorjela, a vatra je zahvatila i kuću Nebojše Božića.

- Izletjela sam sa mužem i troje male djece. Kroz prozor smo vidjeli dim, a kad sam čula da nešto puca, zgrabila sam djecu i istrčala napolje – priča Todora Belkić koja tri godine živi sa obitelji kao podstanar u Božićevoj kući i dodaje da su djecu smjestili na sigurno kod rođaka.

- Djecu smo smjestili i vratili se da pokušamo ugasiti požar. Sve je bilo u plamenu i u dimu. Ne znamo što će ostati od svega – kaže Todora.Krovni i tavanski dio kuće u kojoj ona živi kao podstanar potpuno je uništen, a vatra je zaustavljena pošto je zahvatila i dio prostorija.Sedam vatrogasnih ekipa i 24 vatrogasca gasilo je požar skoro dva sata. Vatra je lokalizirana tek pošto je zahvatila i krovni i tavanski dio treće kuće čiji je vlasnik Duško Stojančev.

- Oko 50 kvadrata je potpuno izgorjelo. Za sada ne možemo utvrditi što je uzrok požara, ali je najbitnije da nema ozljeđenih. Očevidom će se utvrditi kako je došlo do izbijanja vatre – kaže Dragan Konjević, šef smjene Vatrogasne službe sigurnosti.
Ozljeđenih nije bilo, a vatra je ugašena prije nego što je zahvatila i dio koji pripada Mediji Šećiroviću. Blic Online

20.07.2009. ...13:00 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters