KARLOVAC
Jedinstveni broj za hitne službe 112 u Karlovačkoj je županiji lani nazvalo više od 54.000 ljudi. Međutim, upozoreno je na današnjem obilježavanju Dana jedinstvenog europskog broja 112, čak 70% poziva bile su lažne dojave.
Samo 25,8% poziva je bilo namjenski, kazao je načelnik Županijskog centra 112 Ivica Halar. A 112 ne treba zvati da biste pitali za točno vrijeme ili vremensku prognozu, već samo u hitnim slučajevima. Operateri na 112 dužni su, prema dojavi, preusmjeravati pozive prema ostalim hitnim službama - policiji, vatrogascima, hitnoj pomoći ili inspekcijama. Svi pozivi se snimaju i analiziraju.
A kako sistem funkcionira, provjerili su i župan Ivica Horvat i gradonačelnik Damir Jelić, nazvavši 112. Jelić je prijavio požar na Rakovcu, a Horvat prometnu nesreću. Snimke svojih dojava potom su preslušali, a djelatnici su ih upoznali s tehnologijom rada.Voditelj Područnog ureda Državne uprave za zaštitu i spašavanje Martin Barić kazao je da i Županijskom centru 112 slijedi modernizacija, točnije, uvođenje novih informacijskih - komunikacijskih sustava. Čeka se samo završetak pregovora sa Svjetskom bankom o dobivanju potrebnog novca. VIDEO - radio Mrežnica
|