STRADALA U POŽARU SPAŠAVAJUĆI DJECU
[ # ]

ARANĐELOVAC

Danka Lazarević (40), majka troje djece, stradala je jučer pola sata iza ponoći u požaru koji je izbio u obiteljskoj kući u Orašcu kod Aranđelovca pokušavajući iz vatre spasiti petnaestogodišnjeg sina. Njeno beživotno tijelo na podu u dnevnoj sobi pronašli su vatrogasci nakon gašenja plamena.

Pretpostavlja se da se Danka ugušila od dima nakon što je uletjela u buktinju ne znajući da je prethodno njen suprug Radmilo iz dječje sobe izvukao dvije maloljetne kćerkice i sina. U šoku, vidno potresen, hramljući na jednu nogu koju je isjekao u požaru, Radmilo priča o tragičnom događaju iz prethodne noći.

- Supruga i ja smo spavali. Iz sna me probudilo zapomaganje mog najstarijeg djeteta. Istrčao sam iz sobe i ugledao plamen koji je već zahvatio veliki dio kuće. Poslao sam sina napolje i vratio se po suprugu, ščepao je i izgurao prema ulaznim vratima. Potrčao sam po kćeri Mirjanu i Tamaru koje su spavale u drugoj sobi i kada smo izašli napolje, nisam vidio suprugu koja nije vidjela da je naš najstariji sin Obren već napolju te je utrčala u zapaljenu buktinju da ga spasi. Uhvatio sam zraka i utrčao u kuću koja je gorjela. Od dima i vatre nisam vidio ništa. Puzao sam po podu pokušavajući da napipam tijelo supruge. Potpuno sam izgubio orijentaciju. Nisam više znao ni gdje se nalazim, gdje su vrata, pa sam razbio staklo na prozoru i iskočio napolje - drhtavim glasom priča Radmilo.

Iako su vatrogasci u najkraćem roku stigli na mesto nesreće, vatra je potpuno progutala kuću Lazarevića u zaseoku Gajevi. Vatrogasci su pronašli na podu tijelo Danke koja se ugušila.Prema nezvaničnim informacijama, požar je izbio nakon što je deka pala na kvarcnu grijalicu koja je bila uključena u dječjoj sobi i zapalila se. Plamen je prvi primjetio Dankin petnaestogodišnji sin i odmah obavjestio oca. Na tijelu nesretne žene nisu nađeni tragovi nasilja. Plamen je uništio obiteljsku kuću ove obitelji.U požaru su izgoreli kompletan namještaj u dnevnoj i dječjoj sobi, instalacije, vrata i prozori na tim prostorijama, dio krovne konstrukcije, a djelimično je izgorjela tavanska konstrukcija i polupano je oko tisuću komada crijepa”, navedeno je u priopćenju. Blic

09.01.2009. ...08:33 [ Komentari (1) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters