ELVIR TURČILO - VATROGASAC KOJI JE IZVUKAO INVALIDA IZ POŽARA
[ # ]

SARAJEVO

Vatrogasci bili na licu mjesta za 40 sekundi **** Invalida izvukao iz zapaljene kuće uz pomoć kolege Samira Holjana **** Vatrogasci prikupljaju sredstva i uskoro će Mršu posjetiti u bolnici


Požar koji se dogodio u ulici Mula Mustafe Bašeskije na broju 56 oko 21 sat ugašen je brzom intervencijom pripadnika Profesionalne vatrogasne brigade KS. U kući se nalazio i Ćazim Mršo, ratni vojni invalid, koji nije mogao napustiti kuću u plamenu. Prema riječima Elvira Turčila, vatrogasca koji se za 40 sekundi pojavio na mjestu događaja, odmah je čuo kako iz kuće netko doziva u pomoć.

- Čim sam vidio da se u kući nalazi čovjek, pokušao sam da uđem na glavni ulaz, ali to nije bilo moguće zbog visoke temperature i plamena. Uzeli smo sa našeg vozila vatrogasne ljestve te sam preko njih došao do krova i provalio u prostoriju gdje se nalazio muškarac koji je ležao, a cipele i jakna su mu gorjeli... Nakon toga sam razvalio prozor i dovukao ga. Pošto se radilo o invalidu, teško sam uspio da ga izvučem na sigurno uz pomoć kolege Samira Holjana - rekao je Turčilo.

Mrši, koji je zadobio opekotine po vratu, odmah je ukazana Hitna medicinska pomoć i nalazi se na liječenju u Kliničkom centru. Vatrogasci koji su Mrši spasili život prikupljaju sredstva kako bi mu pomogli i uskoro će ga posjetiti u bolnici. Dnevni avaz

06.01.2009. ...21:52 [ Komentari (1) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters