ZA POŽAR NA BRAČU KAZNENA PRIJAVA VATROGASCU
[ # ]

BRAČ

Požar nenamjerno izazvao vatrogasac DVD Milna**** Kanaderu uletjela ptica u sustav za hidrauliku**** Prvo namiriti izgorjele ovce -kaže Kordić

- Osjećam se grozno. Svjestan sam što sam napravio. Jednom čovjeku je izgorjelo 40 ovaca i namirit ću mu štetu. Prvo njemu, a potom svima onima kojima su u požaru izgorjele masline - rekao nam je Branko Kordić (39) pripadnik DVD-a Milna koji je u utorak paleći korov na svom zemljištu na predjelu Selce pored Milne izazvao najveći ovogodišnji požar na otoku Braču.
- Sva sreća da u nitko nije stradao i da su kuće obranjene - rekao je s olakšanjem Kordić.
- U utorak oko 13 sati sam palio korov i javio sam se svojima u DVD Milna što cu raditi. Nisam mislio da će puhati jugo jer je prognoza zvala laganu kišu. Sve je išlo dobro dok nije naišao jak nalet vjetra koji je jedan žar prebacija na susjedno zapušteno zemljište. Jako je planulo i bio sam nemoćan bilo što uraditi. Zvao sam DVD Milna i rekao da se vatra širi prema Milni medjutim ubrzo je vjetar promijenio smjer i okrenuo prema Ložišću.

- Ubzo je stigao kanader koji je u pola sata ispustio par vodenih bombi, ali mu je u sutav za hidrauliku uletjela ptica pa više nije bio u mogućnosti kupiti more i gasiti požar. Da je kanader ostao još sat vremena sve bi bilo riješeno i ne bi se požar ovko rasplamsao. Nakon njega stigao je drugi kanader koji se zadržao u zraku nekih dvadeset minuta, ali je i on moro prizemljiti zbog jakih turbulencija - ispričao nam je Kordić.Zajedno sa svojim kolegama gasio je požar cijelu noć sve dok rano ujutro nije otišao u policiju na ispitivanje. Sam se prijavio i rekao policiji zbog čega je zapravo požar izbio.

Policija je protiv njega podnijela kaznenu prjavu zbog nehajnog prouzročenja požara."Svjestan sam da u sada morati odgovarati na sudu zbog svega ovoga i odazvat cu se svakom pozivu suda" rekao nam je Kordić s kojim smo razgovarali u prostorijama DVD Milna dok je nad cijelim Bračem pljuštala jaka kiša. Kiša je počela padati nakon što je već ugašen požar.- Da je bar ovako jučer padala - rekao je na kraju Kordić. Slobodna Dalmacija

06.11.2008. ...15:29 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters