100 000 POSJETA VATRENIH VIJESTI 911
[ # ]

BREZJE

Pripremao sam se zadnjih tjedan dana kako napisati post o ovom za mene važnom trenutku,ali nisam pronašao inspiraciju, zato ću se zahvaliti svima onima koji su posjetili ili koji će posjetiti ovaj blog. Prolazila su se teška razdoblja od mog posla koji je takav kakav je sa dosta terena pa se snalazilo na sve moguće načine kako bi ostali dosljedni u objavljivanju vatrogasnih vijesti iz cijelog svijeta pa do hackiranja samog bloga ( i to tri puta), ali kako se kaže što te ne ubije to te ojača. Razmišljalo se o otvaranju Internet stranice ali sam sebi sam rekao.“Ti si bloger“- sve što znam o ovome naučio sam kroz pisanje bloga, mnogo provedenih sati uz komp i buljenje u ekran te upita poslanih na adrese mnogih blogera koji su me uputili u rješavanju nekih problema.

Uvijek volim istači svoju dragu blogericu KOCKU koja me naučila mnogo stvari i uputila mi nezaboravnu rečenicu „Volim ti pomagati jer brzo učiš“. Kocko ,hvala ti još jednom. Kroz pisanje blogova održana su i četiri susreta vatrogasnih blogera i webmastera (Kaštel Sućurac, Sveta Nedelja, Dubravica i Tuhelj ) .Nažalost izgleda da se stalo sa time. Šteta a mogli smo se dobro družiti. Ono na što sam osobito ponosan je moja ustrajnost oko vođenja Vatrenih Vijesti 911, kompletan dizajn je mojih ruku djelo, a vaših 100.000 klikova je potvrda da se isplatio trud. Zato još jednom hvala svima koji su i koji će posjetiti Vatrene vijesti 911 i pronaći vijest koja ih zanima.

29.10.2008. ...21:55 [ Komentari (9) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters