TRI GARSONJERE NESTALE U POŽARU
[ # ]

BEOGRAD

U požaru koji je izbio u vojnim stanovima u Sportsko-rekreativnom centru u Surčinu, niko nije ozljeđen, ali je pričinjena velika materijalna šteta.Vatra je buknula na krovu stambenog objekta u Kolubarskoj ulici 53-59, gdje se nalaze četiri garsonjere. Ubrzo su stigli vatrogasci koji su poslije sat vremena ugasili plamen. Ipak, vatrena stihija uništila je skoro cijelu krovnu konstrukciju, pišu “Novosti.“

Sjedio sam u sobi, kada sam čuo pucketanje“, rekao je Đuro Milošević, čija se kuća nalazi u blizini. “ Kada sam izašao ispred, vidio sam plamen na krovu jednog od napuštenih stanova. Pozvao sam susjeda da krenemo sa gašenjem, a onda smo spazili da gori i frižider na terasi Zorana Pavlovića, čiji se stan nalazi u broju 59.Kako stanovi u Kolubarskoj 53, 55, 57 i 59 imaju zajednički krov, vatra je prijetila da zahvati i stan Pavlovića, pa je Milošević zajedno sa susjedima prvo pokušao ugasiti zapaljeni frižider. Međutim, plamen se već razbuktao, pa su pozvani vatrogasci.

“Bila sam sa sedmogodišnjom kćerkom u stanu i odjednom se osjetio miris paljevine“, rekla nam je D. P., supruga Zorana Pavlovića. - Kada sam vidjela plamen na krovu, pokupila sam nešto odjeće koja mi je prvo pala pod ruku i sa kćerkom istrčala napolje. Požar se već proširio na veći dio konstrukcije.Poslije 20 minuta stiglo je pet ekipa sa 14 vatrogasaca. Borba sa vatrenom stihijom je trajala više od sat vremena. Gašenje je dodatno otežavala činjenica da iz stanova nije moguće popeti se na krov, jer prilikom gradnje takvi otvori nisu ni napravljeni!Uzrok požara za sada nije poznat. Komšije sumnjaju da je za sve kriva loša električna instalacija u ovim objektima.

U kući u Kolubarskoj 53 - 59 postoje četiri garsonjere. Prije nepunih mjesec dana iseljene su tri, a jedino u broju 59 ostao je stanovati Zoran Pavlović, sa suprugom i tri maloljetne kćerke.Inače, ova kuća je dio vojnog naselja koji se nalazi u sastavu Sportsko-rekreativnog centra u Surčinu. Najveći problem predstavlja loša električna instalacija, zbog koje često nestaje struja. Tako je za posljednjih sedam godina u iskrenju strujnih vodova izgorjelo nekoliko stanova.Krov kuće u Ulici Dragoslava Srejovića 141 na Mirijevu zapalio se u ponedeljak u 1.30. Vatrogasci su poslije 20 minuta uspjeli ugasiti vatru. Kako šteta nije bila velika, vlasnica Vera Isić je legla da spava. Međutim, na krovnoj konstrukciji ostali su djelovi žara koji su u 7.50 ponovo "aktivirali" plamen. Susjedi su pozvali vatrogasce, koji su vatru "dokrajčili".Vera Isić je uspjela izači iz zadimljenog doma. Kako se nagutala dima, lječnici su joj ukazali prvu pomoć. Mondo

28.10.2008. ...15:53 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters