LIFT NIJE ZA LOPOVE
[ # ]

MUNCHEN

Jedan lopov zaglavio je u liftu zgrade koju je upravo opljačkao jedan ured.Mladi Nijemac, Heinrich Klopp, provalio je u poslovni ured na šestom katu zgrade te ukrao mobitele, kompjutere i ostala ''dobra''.Pri bijegu se ovaj 27-godišnjak odlučio poslužiti liftom, jer mu je teret bio pretežak, no bila je to jako loša odluka.Naime, lift se zaglavio među katovima i morao je nazvati vatrogasce da ga izvuku van.Vatrogasci su uz muškarca uočili i četiri laptopa i odmah su pozvali policiju, koja je uhitila Kloppa.

-''Zamalo sam se uspio izvući, no lift se pokvario. Nisam imao drugu opciju nego zvati pomoć. Ovo je prvi put da sam napravio nešto tako, ali nije me pratila početnička sreća''.Pokušao sam skriti laptope u kut. Znao sam da sam gotov čim su ih ugledali'', otkriva Klopp. Net.hr

17.10.2008. ...07:13 [ Komentari (1) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters