SPASILI DJEVOJČICU OD UTAPLJANJA
[ # ]

DUGI RAT

- Imam osjećaj kao da mi je Bog rekao da se okrenem i plivam prema podvodnom tunelu ispod mula - kazao nam je u nedjelju dvadesetogodišnji Dugoraćanin Frane Marčić, koji je u subotu navečer spasio život dvogodišnjoj djevojčici koja je, igrajući se na mulu upala u more.

Djevojčicu koju je je more povuklo u podvodni tunel ispod mula, Frane je u besvjesnom stanju potpuno modru izvukao na plažu, a nevjerovatnim sklopom sretnih okolnosti u posljednji čas izbjegnuta je tragedija.Ona se u sumrak, oko 19.20 sati s drugom djecom igrala na plaži u Dugom Ratu, da bi u jednom trenu zapela i pala u more. Nitko od gostiju iz obližnjeg kafića “Rivica” to nije primijetio.

Hrabri ljudi
- Zazvonio mi je mobitel na koji se inače dok radim u kafiću nikad ne javljam. Ni sam ne znam zašto sam u tom trenu odgovorio na poziv, očito neka viša sila. Bila je to moja kolegica Martina, a zvala me s balkona obiteljske kuće koja se nalazi iznad magistrale. “Dite je palo u more”, kazala mi je, a ja sam mahinalno otrčao na plažu, jer nisam shvatio s kojeg je točno mjesta dijete palo. Martina me mobitelom navodila do mula, gdje sam ugledao majku dvogodišnje djevojčice kako je u panici traži. Nisam imao vremena misliti. Sjećam se da sam u djeliću sekunde skinuo traveršu i patike i skočio u more - ispričao nam je Frane Marčić.

Zaplivao je tada prema stijenama, no sam bog mu je, kako kaže, rekao da se okrene i zaroni u suprotnom smjeru kroz podvoni tunel ispod mula, na čijoj je polovici, nekih desetak metara unutar tunela ugledao besvjesno dječje tijelo.
- Prigrlio sam djevojčicu koja je plutala glavom okrenuta prema moru, a kada sam je uhvatio, vidio sam da je posve modra u licu. Čim sam izašao na plažu, mislim da sam je dva puta lagano pritisnuo i počela je izbacivati pjenu. Ljudi su se u strahu razbježali s plaže, kada je dotrčao Arsen Brničević, vlasnik “Rivice” i pritekao u pomoć - ispričao nam je Frane.

Arsen Brničević, koji je profesionalni nautičar, kaže kako je sve napravio spontano.
- Uspio sam je reanimirati, a kad je zaplakala, znao sam da je njezin život spašen. Kola omiške hitne pomoći koja su stigla u rekordnom roku, dočekali smo odmah na cesti. Majka je s njom otišla u splitsku bolnicu, odakle su javili da joj je stanje stabilno - prisjeća se se Brničević te dodaje:
- Definitivno su se nekle više sile uplele i pomogle da se sve dogodi upravo ovako kako je bilo. Po našim procjenama, djevojčica je u moru bila oko četiri minute. Frane, koji je inače divan momak, pribrano je i brzo reagirao - ponosno kaže Brničević.

A Frane, koji je prije tri dana maturirao u građevinskoj školi i odmah počeo raditi u “Rivici”, strastveni je ljubitelj nogometa i član lokalnog dobrovoljnog vatrogasnog društva.

Nije mogao ni sanjati da će najveći životni ispit dobrote položiti baš na dugoratskoj plaži. Dok se prisjeća spašavanja djevojčice, Frane govori polako, bez imalo samohvale, iako je svojim najznačajnijim skokom u more u Dugom ratu već stekao status heroja. Mještani, na čelu sa šefom Arsenom Brničevićem imaju samo riječi oduševljenja i pohvale:
- Frane ima ogromno srce. Kad čuje da je negdje izbio požar, izletio bi s nastave i išao spašavati kuće i ljude -opisuje ponosni Brničević svog sumještanina velikog srca. Slobodna Dalmacija

25.05.2008. ...14:31 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters