DJECA IZ DOMA UGASILI SUSJEDIMA POŽAR KUĆE
[ # ]

NIŠ

„Baš sam sretan što sam pomogao... Nekako sam ponosan na moje prijatelje iz Doma i sebe što smo uspjeli da ugasimo požar prije nego što su došli vatrogasci. Nije me bilo strah, jednostavno smo morali reagirati da se ne bi zapalila naša zgrada“, ponosno priča Mihailo Ivanjac (19), glavni „vatrogasac“, odnosno jedan od štićenika Doma za djecu bez roditeljskog staranja „Duško Radović“ u Nišu koji su gasili požar u suterenu kuće u neposrednoj blizini zgrade Doma.

Djeca iz doma -mali vatrogasci
Požar je prva primjetila Samanta Ajradanović (18) i odmah pozvala odgajatelja Boška Aleksića.
- Ležale smo u krevetu jer nismo išli u školu. Moja prijateljica je rekla da osjeća da nešto smrdi, kao da gori. Pogledala sam kroz prozor i videla vatru iz prizemlja te kuće. Otrčala sam do gospodina Boška. Utom su istrčali Mihailo i ostali dječaci. Odmah su počeli da traže crijeva za gašenje požara - kaže Samanta.
Sve se potom odvijalo kao na filmu. Kroz prozor toaleta u prizemlju Doma Mihailo Ivanjac je držao crijevo za gašenje požara.

- Osjetili smo dim dok smo igrali igrice na kompjuteru. Čim smo vidjeli gde je požar, odgajatelj nas je organizirao da počnemo sami gasiti požar. Utvrdili smo da je najbolje da mlaz uperimo iz toaleta u prizemlju. Toliko je bio jak pritisak da gotovo nisam imao snage da ga držim. Moj prijatelj me je držao za struk, jer sam morao da stojim na WC školjki da bih mogao precizno uperiti mlaz vode. Vatru smo uspjeli savladati poslije dvadesetak minuta. Kad su došli vatrogasci, još je samo ponegdje tinjalo. Pohvali su nas i rekli da smo spriječili širenje požara na prvi kat te kuće - kaže Mihailo, glavni organizator u gašenju požara.

Boško Aleksić, odgajatelj u Domu „Duško Radović“, naglašava da je ponosan na Mihaila i ostale koji su gasili požar, jer su se u opasnoj situaciji ponašali kao odrasli, zreli ljudi.
- Ova djeca, kojoj je naš dom kuća u kojoj odrastaju, pokazala su da mogu pomoći drugim ljudima. Njima uvijek neko daje donacije i pomoć - a, eto, sad su oni nesebično pomogli drugima. Ljudi čija je kuća nisu došli ni da im se zahvale, ali nije ni važno. Rukovodstvo Doma je svima kupilo slatkiše, a vatrogasci su nam ponudili platiti vodu jer smo potrošili dosta vode kako bismo ugasili požar -naglašava Aleksić. Blic Online

10.05.2008. ...07:51 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters