U EKSPLOZIJI TELEVIZORA UNIŠTEN CIJELI KAT
[ # ]

ZENICA

Mirsad Halilović (32) na vrijeme uspio iznijeti trogodišnjeg sina Nedima...

fotografija:Dnevni avaz

Na katu obiteljske kuće na broju 266, gdje živi Mirsad Halilović (32) sa suprugom i trogodišnjim sinom, u zeničkom prigradskom naselju Raspotočju jučer oko devet sati eksplodirao je televizor. Mirsad je prometni tehničar, koji je nakon pet godina na burzi odlučio zaraditi koru kruha za obitelj kao kopač u Staroj jami rudnika Zenica. Za nekoliko minuta jučer ujutro izgubio je sve što je godinama stjecao.

Pokušao gasiti
- Sin me probudio, htio je gledati TV. Nakon par minuta vratio sam se u sobu, kada sam čuo eksploziju. Zatekao sam ga kako stoji ukočen, udaljen pola metra od televizora, a sreća je da je eksplozija bila sa stražnje strane aparata, pa je ostao neozlijeđen. Zgrabio sam ga i iznio, a zajedno s nama je istrčala i supruga. Uspio sam isključiti osigurače i onda sam se vratio, te sa crijevom iz garaže pokušavao ugasiti vatru, a ubrzo su stigli i vatrogasci - priča Mirsad, još čađav od gašenja.

Manje trovanje
Ekipa Hitne pomoći i vatrogasci Profesionalne vatrogasne jedinice su intervenirali te Mirsadu pružili pomoć zbog trovanja ugljičnim monoksidom, koji je pokušao da spasi barem nešto imovine.Mali Nedim, još uvijek ne shvaćajući šta se dogodilo, pozirao nam je, a onda je otišao u susjedstvo da nastavi jutarnju igru. Oko podneva je završen policijski očevid, a Halilovići su još uvijek gasili i izbacivali dio po dio uništenog namještaja. Dnevni avaz

07.05.2008. ...15:17 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters