neostvarivo utjelovljenje

Nije bilo sna Alex
i tvoja brazda nije bila mjesečeva, posrebrena i ljeskava kao krljušt riba
na namreškanoj crnini mora.
Nije bilo sna, samo stvarnost uzorana do vodene žile koja nikad nije potekla mlazom nego je polako istjecala.
Nije se njihala u kolijevci mora blijedim prstima dotičući svoj odraz u njemu a onda posustala kao obećanje iščezlo između dva kraka što su ocrtavala kružnicu oko svega što nam nije pripadalo.
Nije bilo sna, Alex, samo mirisa vlage i trave kojima naš život na kratko izmakne prije nego što opet sklizne u memljivu nesvjest.
Nije bilo ni mog tijela što se oko tvojeg omatalo golim viticama loze. Ničeg.
Ničeg što već nisi znao da neće biti a ja se besano nadala.
I nije ostalo ništa.
More se stišalo i još samo ljeskalo u mekim naborima vala.
Nije bilo vodenog žiga na brojnim kopijama jedne jedinstvene noći što se i nije zbila ostavljajući samo trag indiga razmrljan po mojim prstima i licu.
08.07.2017., 12:57
Komentiraj (2) ~ Ispiši ~ #

<< Arhiva >>






opis bloga


nešto poput...

niska

neostvarivo utjelovljenje
paso doble
pravila sam se da ne vidim
olovno nebo
kad pomisliš to nazvati ljubavlju
skulptor
vrpce
zbrka
crtež
utočišta
izmaštala sam te
sempre verdi
nađeni rukopis
metamorfoza
vučica (labirint)
bez prtljage
uvijek je moguće gledati
čudo prirode
apstraktne forme
previd
travanjsko jutro
jesu li biljke nešto drugo
između poređenja
distanca
prije spavanja
pred zrcalom
nikad ništa zaboravljeno
nečujno
za što - ni za što
da sam došla
hoćeš li biti
u Budimpešti
uzbudljivi prizori svakodnevnice
mašnice i masnice
svijeća
kanon srca
jednog dana, možda
žena i krajolik
za jednu drugu mene
pribježišta i otpočinjanja
neumitnost
nenastanjivost
o jednom umjetniku
demetra
ogrlica
na trenutak



kuća iza ove


florija@gmail.com


info

design by snd