Na filozofskom

30 listopad 2012

 photo scratch.gif

Na filozofskom
se doje najveći
što Pjesnici
što Pisci
to već znaju
svi vrapci
oni su (to-bože)
na filozofskom
najbliži izvoru
u stalnom dosluhu
sa muzama
meni izgleda
kako ih siluju
(muze)
u onom podrumu
na filozofskom
čak i dok su prosvjedovali
kako bi mogli
besplatno silovati
jer na to svatko ima pravo
stalno treniraju
na filozofskom
u tri smjene
pa rezultat ne izostaje
oni govore jezike
oni razumiju pisma
oni prevode
sa filozofskog
na filozofski i obratno
simultano i konsekutivno
simuliraju
kompariraju
najizdašnija je
Katedra "za nagrade"
dijeli ih se
što šupljem
što praznom

autistično je hermetično
nedorečeno je neizrečeno
poezija je geodezija

a drama je fama

tamo su svi
tamo su sni
tamo je sve

na filozofskom

tamo boravim

25 listopad 2012



Bol umotan u krivnju
Ili samo strah
Od savjesti
Bez savjesti
Neko mentalno
povraćanje
Dovućeno iz tko zna kojeg
neurona
Hvata me za tjeme
I smijem se i grozim
I hvata me
Svaki naopak susret
Otkida ti komad mesa
Nekad dva
Onaj prostor između
Udisaja i
................................
Izdisaja
tamo boravim

Iskrenije

13 listopad 2012

Riječi troše
pogotovo uobličene
ekonomičnije je
nekad
nekome mahnuti
na ulici
kratko kimnuti
mignuti
nego rasipati
energiju na riječi
izgarajući
dragocjeno
gorivo emocije
i vjerujte puno
iskrenije

Pošto poto

08 listopad 2012


snob Pictures, Images and Photos



Stoje dvije milf žene
usred Gradske kavane
jedna u bijelom
jedna u bež
namrgođene
čekaju
i sijevaju
one bi baš tu
a sva mjesta puna
sve stolice zauzete
do jedne


(kakav skandal)

svatko im je kriv
a ne daj bože
netko da ih pogleda
koju desetinku duže
što upravo radim

(vrag mi neda mira)

sad gledaju samo mene
i upiru svoje zjene
ne bi li me teleportirali iz galaksije
jedna je čak napravila korak naprijed
navirivši u moju šalicu praznu
tako mi i treba
mislim se
idem do kraja
zovem konobaricu i naručujem
još jednu dugu kavu
i kolač
i to što glasnije
osjećam kako mi neka užarena energija
cvrči po licu
pogledam ih lijeno pomalo
samilosno
raširim novine
ispred sebe
više ih ne vidim
ali očekivam požar
smijulim se ko vražićak

hmm, da vidim kakav mi je horoskop

Ona pas i ja

04 listopad 2012


Prošla noć
Spavala je u mom krilu
A ja sam bio budan
Možda još zadnji put
Sjetan
Izmučen od snova
Onog dana
u listopadu
Shvatio sam kako
Bi mi mogla biti privlačna
Odjednom njene
Noge
Bile su mi privlačne
I ta njena
suknja
crna
ludo
I zašto bih sad
vjerovao
ovome trenutku
više nego onom
prošlom
ona
pas i ja

sanjali smo
kako veselo lajemo

Gore dolje

01 listopad 2012

Gore dolje
Dolje
pa gore
U zanosu
Njena
koža
Njegova
Rumen

Na ivici
U bludu

Ahhh

i to nekoliko puta
Pa

Aaaa

Sustižu se uzdasi

Eho lovi roditelje

Usud


Milo je kad
ona ljubi drugog
siromašnijeg
Slatko je
kad on
onu drugu
Punašniju


Lijepo je kad ona
Ignorira pogled
Ulice
Divno je kad on
Ne gleda tuđe
guzice

Silno je kad ona
Svoju koketu
Troši na
jednome
Moćno je kad on
Ne poznaje
tuđe dodire

U naravi je ljudskoj
Grabež i paljenje
Uzimanje
i otimanje

Usud kakav
Nitko nije želio



Različite vrste



Razlikuju li se 30 i 18?
Razlikuju

Kao i 40 i 29
uglavnom
Minimalno
Ipak
Znatno

A 80 i 18 ?
Strašno

Ali to je i normalno
između različitih vrsta

Budala



Nedavno sam nanesen
U mali prostor
Tri sa pet
Na egosajam
Žbuka se ljuštila
veličine plahti
Mučan zadah
nadjačao je
mučan govor

Iz očiju
prosipali su se
nemiri utopljenika
ustrašena svjetina
sedmog stupnja
obrazovanja
humanolike
vučje klopke
zahrđale vjekovima

Uspješno sam izbjegao
Nekoliko
Zahvaljujući
Onom gore
Koji opet
Okajava
Moju naivnost
mundijalnu dobrohotnost
Kako svi mislimo
Isto
I dobro
I na drugoga
I uvijek
Budala

Nikad naučena
Uvijek prevarena
opet ustrajava
na zaboravu
zlih navika
zlog podneblja
Budala

Najgora


Ne znaš što pričaš
kamoli što osjećaš
Čovječe
u zabludi
Ženo
u navadi
Neznanja

Sumnja je bol
Strepnja prethodi
joj
Svatko oslikava tijelo
Onako kako
Zna

Netko
do savršenstva

oči postaju
naviknute
na sve
kao i
stoka na klanje
duh nestaje

na koncu
kad sagledaš
postoji samo jedna
i najgora
neizlječiva
ovisnost
o preciznosti ili
savršenosti radnih dana

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>